eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku WodnegoJURA w Łazach przy ul. Kościuszki 46a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Łazy: Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku WodnegoJURA w Łazach przy ul. Kościuszki 46a
Numer ogłoszenia: 418902 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach , ul. Kościuszki 46A, 42-450 Łazy, woj. śląskie, faks 032 6709799.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodnyjura.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku WodnegoJURA w Łazach przy ul. Kościuszki 46a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu krytej pływalni przy wykorzystaniu własnych środków do sprzątania(czyszczących, myjących i dezynfekcyjnych) niezbędnych do wykonania usługi. Zamawiający wymaga, aby środki używane do sprzątania posiadały wszelkie wymagane przepisami atesty, oraz nie zmieniały struktury wody basenowej. 1) Zakres czynności prac serwisu sprzątającego Powierzchnie: Poziom -1 - 89,70m2 Poziom 0 - hala basenowa 439,39m2 Poziom 0 - pozostałe 318,44m2 Poziom 1 - biura 102,41m2 Poziom 2 - 358,80m2 2) Sprzątanie posadzek terakotowych na basenie, w szatniach oraz pod natryskami, czyszczenie i odsysanie wody - wg potrzeb - stały dozór 3) Mycie płytek ceramicznych ściennych w części basenowej i pozostałych -2x w tygodniu 4) Sprzątanie natrysków -1x dziennie + stały dozór 5) Sprzątanie i czyszczenie holu, przebieralni, szatni, , zespołu saun -1x dziennie + stały dozór, czyszczenie elementów drewnianych i glazury w saunach, utrzymanie czystości powierzchni szklanych do wys.2,5 m, mycie ręczne i maszynowe podłóg 6) Sprzątanie pomieszczeń biurowych -5x w tygodniu, odkurzanie podłóg, usuwanie zabrudzeń z mebli, pranie wykładzin -na zlecenie 7) Mycie okien do wys.2,5 metra -raz na dwa miesiące, stały dozór nad czystością przeszkleń drzwi stref wejściowych, galerii i widowni 8) Sprzątanie widowni wg potrzeb, (dokładne mycie 2x w tygodniu) 9) Mycie okien wysokich powyżej 2,5m - na zlecenie (mycie wysokościowe) 10) Mycie ławek i leżaków -1x w tygodniu 11) Opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymiana worków, wynoszenie nieczystości do miejsc oznaczonych -1x dziennie lub wg potrzeb, stały dozór 12) Utrzymanie czystości węzłów sanitarnych, mycie glazury naściennej i terakoty podłogowej -2x w tygodniu, mycie wraz z dezynfekcją urządzeń sanitarnych, armatury, luster -7x w tygodniu + zastosowanie środków zapachowych, mycie szafek w przebieralniach -7x w tygodniu, ręczne i mechaniczne mycie podłóg -7x w tygodniu, stały dozór nad czystością wymienionych pomieszczeń 13) Nadzór nad stanem zużycia środków ogólnodostępnych, uzupełnianie na bieżąco dozowników w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe 14) Sprzątanie pomieszczenia socjalnego techników 1x na tydzień, mycie schodów do piwnic i pomieszczenia wyłożonego wykładzina PCV- 2x na tydzień 15) Czynności dla niecek basenowych, mycie i dezynfekcja niecki basenu sportowego i relaksacyjnego -1x w roku, mycie i dezynfekcja brodzika dla dzieci -2x w miesiącu, mycie i dezynfekcja wanny jacuzzi -7x w tygodniu, mycie hamowni zjeżdżalni -1x w tygodniu, dezynfekcja wlotu i wylotu zjeżdżalni -1x w tygodniu, czyszczenie ścian niecek basenowych nad lustrem wody -2x w tygodniu, usuwanie wody i czyszczenie podestów zjeżdżalni -1x dziennie, mycie brodzików w szatni męskiej i damskiej -1x dziennie, mycie brodzika w szatni dla niepełnosprawnych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż -2x w tygodniu 16) Sprzątanie windy - wg potrzeb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku określonego w ust. 1 pkt 2) (wiedza i doświadczenie): Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zrealizował co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze, za usługi o podobnym charakterze Zamawiający uznaje, usługi utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych typu kryta pływalnia minimalna powierzchnia musi wynosić minimum 800m2 w jednym obiekcie, obejmując sprzątanie części suchej oraz części mokrej łączna kwota brutto nie mniejsza niż 50% złożonej ceny oferty okres świadczenia usługi dla jednego podmiotu nie krótszy niż 12 miesięcy wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców, a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę stanowi: a) wypełniony formularz ofertowy b) wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 7 niniejszej SIWZ, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w ust. 1-2 Rozdziału 6 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach ul. Kościuszki 46a 42-450 Łazy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach ul. Kościuszki 46a 42-450 Łazy Dział Księgowości.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.