eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Katowice: Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg
Numer ogłoszenia: 418788 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg w podziale na dwie części: Część nr 1 pn.: Kompleksowe utrzymanie korpusu drogowego Część nr 2 pn.: Oznakowanie i bezpieczeństwo Wszystkie asortymenty robót i usług, objęte niniejszą specyfikacją, zostały podzielone na niżej wymienione grupy: Część nr 1: obejmująca KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE KORPUSU DROGOWEGO Grupa robót nr 1 : NAWIERZCHNIA DRÓG KRAJOWYCH Grupa robót nr 2 : POBOCZA Grupa robót nr 3 : ODWODNIENIE Grupa robót nr 4 : CHODNIKI, ŚCIEŻKI ROWEROWE Grupa robót nr 11 : POZOSTAŁE WYDATKI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM SIECI DRÓG KRAJOWYCH - CAŁODOBOWY PATROL UTRZYMANIA AUTOSTRADY Część nr 2: obejmująca OZNAKOWANIE I BEZPIECZEŃSTWO Grupa robót nr 5 : OZNAKOWANIE Grupa robót nr 6 : BEZPIECZEŃSTWO 2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określony został w Tomach II - IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 50.23.00.00-6, 50.23.20.00-0, 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) 140.000,00 PLN (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych) - w przypadku złożenia oferty na Część nr 1 pn.: Kompleksowe utrzymanie korpusu drogowego, b) 50.000, 00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - - w przypadku złożenia oferty na Część nr 2 pn.: Oznakowanie i bezpieczeństwo. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego /O Katowice Nr 16 1130 1091 0003 9079 2490 0001 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione: GDDKiA Oddział Katowice ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku złożenia oferty na Część nr 1, Wykonawca musi wykazać: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 10 mln zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie drogi klasy co najmniej GP. Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). W przypadku złożenia oferty na Część nr 2, Wykonawca musi wykazać: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: - 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 200 tys. zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie oznakowania na drodze klasy co najmniej GP. - 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 200 tys. zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie oświetlenia na drodze klasy co najmniej GP. - 2 zamówienia o wartości nie niższej niż 1 mln zł brutto łącznie. Przedmiotem każdego z tych zamówień musi być budowa, przebudowa, remont lub utrzymanie barier energochłonnych na drodze klasy co najmniej GP. Jako wykonanie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku złożenia oferty na Część nr 1, Wykonawca musi wykazać: Wykonawca musi wykazać narzędzia i urządzenia* wymienione w ilości minimalnej poniżej: 1. Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m - 1 szt. 2. Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 1,5m - 1 szt. 3. Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m - 1 szt. 4. J.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m - 1 szt. 5. Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg - 5 szt. 6. Recyklery do przetwarzania destruktu - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych - 3 szt. 7. Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych - 2 szt. 8. Zwyżka montażowa do 24 metrów - 2 szt. 9. Wielozadaniowy samochód specjalistyczny np. UNIMOG wraz z osprzętem (pogłębiarka do rowów, oraz ścinarka do poboczy) lub równoważny - 2 szt. 10. Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg - 12 szt. 11. Koparko - ładowarki - 4 szt. 12. Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem -3 szt. 13. Agregaty prądotwórcze- 3 szt. 14. Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych - 5 szt. 15. Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża - 3 szt. 16. Spalinowe ubijarki stopowe do zagęszczania nawierzchni- 3 szt. 17. Wytwórnia mieszanek min-bit. o wydajności min. 60t/h - 1 szt. 18. Zestaw sygnalizacji wahadłowej - 1 szt. 19. Przyczepka sygnalizacyjna U-26a z pojazdem ciągnącym - 6 szt. 20. Przyczepka sygnalizacyjna U-27 z pojazdem ciągnącym - 2szt. 21 Przyczepka sygnalizacyjna U-27 zmiennej treści LED z pojazdem ciągnącym - 2 szt. 22. Pompa o wydajności min. 250m3/h - 1 szt. 23. Pojazd do patrolu autostrady (zgodnie z wymaganiami w SST wraz z przyczepką sygnalizacyjną U-27 zmiennej treści LED) - 1 szt. 24. Samochód ciężarowy z HDS-em - 2 szt. 25. Samochód ssąco-ciśnieniowy - 1 szt. 26. Skrapiarka do bitumu - 1 szt. W przypadku złożenia oferty na Część nr 2, Wykonawca musi wykazać: Wykonawca musi wykazać narzędzia i urządzenia* wymienione w minimalnej ilości poniżej: 1. Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg -12 szt. 2. Koparko - ładowarki - 4 szt. 3. Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem - 3 szt. 4. Agregaty prądotwórcze - 3 szt. 5. Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych - 5 szt. 6. Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża - 3 szt. 7. Spalinowe ubijarki stopowe do zagęszczania nawierzchni - 3 szt. 8. Zestaw sygnalizacji wahadłowej - 1 szt. 9. Przyczepka sygnalizacyjna U-26a z pojazdem ciągnącym - 6 szt. 10. Przyczepka sygnalizacyjna U-27 z pojazdem ciągnącym - 2 szt. 11. Kafary do wbijania barier energochłonnych - 3 szt. 12. Lokalizator tras kablowych - 1 szt. 13. Urządzenia do pomiarów sieci kablowych i uziemień - 1 szt. 14. Sprzęt do pomiarów sieci kablowych i uziemień - 1 szt. 15. Zwyżka montażowa do 12 m - 1 szt. 16. Przyczepka sygnalizacyjna U-27 zmiennej treści LED z pojazdem ciągnącym - 2 szt. *UWAGA! W przypadku złożenia oferty na dwie części, potencjał techniczny, o którym mowa wyżej należy wykazać, oddzielnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca nie może wykazać tego samego potencjału technicznego dla Części nr 1 i 2. Wyżej wymieniony sprzęt musi być sprawny technicznie. Poza wyżej wymienionymi jednostkami, dla każdej z części, Wykonawca będzie zobowiązany dysponować w celu realizacji zamówienia sprzętem wskazanym w STWiORB, w ilości oraz o parametrach niezbędnych dla realizacji przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku złożenia oferty na Część nr 1, Wykonawca musi wykazać potencjał kadrowy**: Wykonawca musi wskazać osoby, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami (uprawnieniami) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, wskaże osoby na funkcje wymienione poniżej, która spełniają następujące wymagania: A) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik budowy - wymagana liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej albo równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów; b) wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP. B) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót - wymagana liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej albo równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów; b) wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP. C) Osoby do kierowania ruchem a) wymagana liczba osób: 10 b) minimalne kwalifikacje: Osoby te muszą posiadać ważne - uprawnienia do kierowania ruchem wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) lub równoważne. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej), wskazanych w pkt A) i B). W przypadku złożenia oferty na Część nr 2, Wykonawca musi wykazać potencjał kadrowy**: Wykonawca musi wskazać osoby, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami (uprawnieniami) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, wskaże osoby na funkcje wymienione poniżej, która spełniają następujące wymagania: A) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik budowy - wymagana liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej albo równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów; b) wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję, brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP. B) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wymagana liczba osób: 1 - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na tę funkcję: - brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu drogi klasy co najmniej GP albo - brała udział jako kierownik budowy/robót w realizacji co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub utrzymaniu oświetlenia na drodze klasy co najmniej GP C) Osoby do kierowania ruchem a) wymagana liczba osób: 10 b) minimalne kwalifikacje: Osoby te muszą posiadać ważne - uprawnienia do kierowania ruchem wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) lub równoważne. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej), wskazanych w pkt A) i B). **UWAGA! W przypadku złożenia oferty na dwie części, osoby wskazane na funkcje i w ilości, o których mowa wyżej należy wykazać oddzielnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca nie może wykazać tego samego potencjału kadrowego dla Części nr 1 i 2. Osoby przedstawione powyżej stanowić będą podstawowy skład personelu, jakim Wykonawca będzie zobowiązany dysponować podczas realizacji zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany, poza wyżej wymienionym zespołem osób, do skierowania w celu wykonywania zamówienia takiej ilości osób, która zapewnieni ciągłe i bieżące kompleksowe utrzymanie dróg.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferta (odpowiednio dla danej części zamówienia). 2. Kosztorys ofertowy dla danej części oraz wypełniony wykaz stawek i narzutów dla danej części. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie gotówki lub oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub inny dokument w celu udokumentowania właściwej reprezentacji Wykonawcy. 7. W sytuacji gdy Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczlane zmiany Umowy oraz warunki zmian zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, pok. 303. lub na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 08:45, miejsce: GDDKiA Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, Wydział Zamówień Publicznych pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Sekcji III.3 ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe utrzymanie korpusu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: obejmująca KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE KORPUSU DROGOWEGO Grupa robót nr 1 : NAWIERZCHNIA DRÓG KRAJOWYCH Grupa robót nr 2 : POBOCZA Grupa robót nr 3 : ODWODNIENIE Grupa robót nr 4 : CHODNIKI, ŚCIEŻKI ROWEROWE Grupa robót nr 11 : POZOSTAŁE WYDATKI ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM SIECI DRÓG KRAJOWYCH - CAŁODOBOWY PATROL UTRZYMANIA AUTOSTRADY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 50.23.00.00-6, 50.23.30.00-0, 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 45.23.34.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oznakowanie i bezpieczeństwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2: obejmująca OZNAKOWANIE I BEZPIECZEŃSTWO Grupa robót nr 5 : OZNAKOWANIE Grupa robót nr 6 : BEZPIECZEŃSTWO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.42-6, 45.23.31.39-3, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 50.23.00.00-6, 50.23.30.00-0, 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.