eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › dostawa aparatury i sprzętu medycznego do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-18

POZYCJA 41868

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa aparatury i sprzętu medycznego do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, do kontaktów: Grażyna Sacharko, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, fax 085 6648519, e-mail: szpitalpck@bialystok.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalpck.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury i sprzętu medycznego do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego w zakresie: analizator jonów - 1 szt., wirówka - 1 szt., aparat do elektroterapii - 1 szt., tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt., stół rehabilitacyjny - 1 szt., rower rehabilitacyjny - 1 szt., UGUL wraz z osprzętem - 1 szt., aparat do krioterapii w systemie CO2 - 2 szt., aparat do terapii promieniowaniem laserowym - 1 szt., wywoływarka do zdjęć zębowych - 1 szt., kasety RTG - 20 szt., lampy RTG - 3 szt., sensydensytometr - 1 szt., aparat do monitorowania 24-godz. ciśnienia - 1 szt., defibrylator dwufazowy - 1 szt., aparat EKG - 1 szt., kardiomonitor - 5 szt., nebulizator pneumatyczny - 2 szt. , ssak - 3 szt., aparat Ambu - 4 szt., laryngoskop - 1 szt., audiometr diagnostyczny - 1 szt., komputerowy system rejestracji i statystyki oraz dokumentacji obrazowej - 1 szt., myjnia automatyczna - 1szt., pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 2 szt., sonda do aparatu USG - 1 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu oraz firmowe materiały informacyjne, w których powinny być zaznaczone wymagane parametry wg załącznika; 2) Deklaracje zgodności CE lub zgłoszenie do Rejestru, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z dnia 30 kwietnia 2004r. poz. 896) - nie dotyczy lamp RTG; 3) Oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji na zaoferowany sprzęt; 4) Oświadczenie, że oferowany sprzęt jest kompletny i po montażu będzie gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych; 5) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60 tys. EURO (500 tys. PLN brutto) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zrealizowali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, min. 3 zamówienia na dostawy aparatury i sprzętu medycznego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w przypadku, gdy zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4); 3) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców (wg Załącznika nr 5) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: GOTÓWKA LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 10:00, Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Białystok, pokój nr 309.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: analizator jonów. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest automatyczny analizator jonów do laboratorium SSM im. PCK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: analizator jonów - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wirówka. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wirówka do laboratorium SSM im. PCK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wirówka - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: sprzęt rehabilitacyjny. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt rehabilitacyjny do poradni rehabilitacji SSM im. PCK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1) Aparat do elektroterapii - 1 szt. 2) Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt. 3) Stół rehabilitacyjny - 1 szt. 4) Rower rehabilitacyjny - 1 szt. 5) UGUL wraz z osprzętem - 1 szt. 6) Aparat do krioterapii w systemie CO2 - 2 szt. 7) Aparat do terapii promieniowaniem laserowym - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: sprzęt rentgenowski. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wywoływarka do zdjęć zębowych i kasety RTG. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: wywoływarka do zdjęć zębowych - 1 szt., kasety RTG - 20 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: lampy RTG. 1) Krótki opis: lampy do aparatu TUR DR x 124 30/60. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: lampy RTG - 3 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: sensydensytometr. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest sensydensytometr do Pracowni RTG SSM im. PCK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: sensydensytometr - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: aparat do monitorowania 24-godz. ciśnienia. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest aparat do monitorowania 24-godz. ciśnienia na oddział wewnętrzny o rofilu kardiologicznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: aparat do monitorowania 24-godz. ciśnienia - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: defibrylator dwufazowy. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest defibrylator dwufazowy na oddział wewnętrzny o profilu kardiologicznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: defibrylator dwufazowy - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: aparat EKG. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest aparat EKG na oddział wewnętrzny o profilu kardiologicznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: aparat EKG. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: kardiomonitory. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są kardiomonitory na oddział wewnętrzny o profilu kardiologicznym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 3) Wielkość lub zakres: kardiomonitory - 5 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: sprzęt różny. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest nebulizator pneumatyczny, ssaki, aparaty ambu, laryngoskop, audiometr diagnostyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.15.77.00, 33.12.14.00. 3) Wielkość lub zakres: nebulizator pneumatyczny - 2 szt., ssaki - 3 szt., aparaty ambu - 4 szt., laryngoskop - 1 szt., audiometr diagnostyczny - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: komputerowy system rejestracji i statystyki oraz dokumentacji obrazowej. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest komputerowy system rejestracji i statystyki oraz dokumentacji obrazowej do Poragni Gastrologicznej SSM im. PCK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: komputerowy system rejestracji i statystyki oraz dokumentacji obrazowej - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: MYJNIA AUTOMATYCZNA. 1) Krótki opis: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA ENDOSKOPOWEJ MYJNI AUTOMATYCZNEJ DO PORADNI GASTROLOGICZNEJ SSM IM. PCK. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: MYJNIA AUTOMATYCZNA - 1 SZT. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: POMPA INFUZYJNA DWUSTRZYKAWKOWA. 1) Krótki opis: POMPAINFUZYJNA DWUSTRZYKAWKOWA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10. 3) Wielkość lub zakres: POMPAINFUZYJNA DWUSTRZYKAWKOWA - 2 SZT. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: SONDA DO APARATU USG. 1) Krótki opis: SONDA USG DO APARATU HEWLETT PACKARD IMAGE POINT (ROK PRODUKCJI). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: SONDA DO APARATU USG - 1 SZT. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.