To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Zabrze: Zorganizowanie cyklicznej dostawy posiłków w czasie ferii zimowych na potrzeby dzieci przebywających w świetlicach środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 41851 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5757 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie cyklicznej dostawy posiłków w czasie ferii zimowych na potrzeby dzieci przebywających w świetlicach środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 55320000 - 9 - Usługi podawania posiłków 55321000 - 6 - Usługi przygotowywania posiłków Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie własnym transportem i na własny koszt zgodnie z jadłospisem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, minimum88 - maksimum 98 posiłków dziennie (w dni robocze - od poniedziałku do piątku - łącznie 10 dni) składających się z drugiego dania + kompotu w godzinach od 12.00 do 14.00 w okresie od 30.01.2012 r. do 10.02.2012 r. do świetlic środowiskowych MOPR mieszczących się przy: - ul. Wyzwolenia 7 - dowóz max. 17 posiłków dziennie (od poniedziałku do piątku) - ul. Roosevelta 40 - dowóz max. 19 posiłków dziennie (od poniedziałku do piątku) - ul. Kasprowicza 7 - dowóz max. 27 posiłków dziennie (od poniedziałku do piątku) - ul. Tarnopolska 57 - dowóz max. 16 posiłków dziennie (od poniedziałku do piątku) - ul. Andersa 34 - dowóz max. 19 posiłków dziennie (od poniedziałku do piątku) Przez posiłek Zamawiający rozumie: DANIE: ziemniaki - ok. 190g/os., mięso - ok. 120g/os., surówka - ok. 80g/os., kompot - ok. 150ml/os. lub danie barowe (rozumiane jako kopytka, łazanki itp.) ok. 300g/os., kompot - ok. 150ml/os., lub pierogi ok. 200g/os., kompot - ok. 150ml/os., lub naleśniki ok. 210g/os., kompot - ok. 150ml/os oraz inne odpowiadające wszelkim normom Instytutu Żywności i Żywienia z odpowiednią ilością i wartością odżywczą. Posiłek powinien być zgodny z normami odżywczymi obowiązującymi w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako obiadu gotowych dań typu fast food. Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych, szczelnie utrzymujących temperaturę (pojemnikach styropianowych lub plastikowych). Posiłki mogą być dowiezione przed godz.12.00 o ile Wykonawca zagwarantuje, iż do godz. 14.00 będą ciepłe. Cena posiłków powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków oraz transport i wniesienie. Umowa przewidywać będzie realizację minimum 88, maksimum 98 posiłków dziennie (w dni robocze - od poniedziałku do piątku) w okresie od 30.01.2012 r. do 10.02.2012 r. na świetlice przy ul. Kasprowicza 7, ul. Wyzwolenia 7, ul. Tarnopolska 57, ul. Andersa 34, ul. Roosevelta 40. Wykonawca powinien określić proponowane dania na podstawie złożonego jadłospisu (jadłospis pięciodniowy) wskazując jakie dania do wyboru będzie miał Zamawiający. Zamawiający ustali ostateczne dania jakie mają być przywiezione oraz poda ich ilość na poszczególne punkty na co najmniej dwa dni przed dniem realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać posiłki własnym środkiem transportu i na własny koszt. Posiłki serwowane w czasie realizacji zamówienia nie mogą się powtarzać. Dostawa musi być zrealizowana w n/w kolejności: 1. Świetlica przy ul. Kasprowicza 7 2. Świetlica przy ul. Wyzwolenia 7 3. Świetlica przy ul. Roosevelta 40 4. Świetlica przy ul. Tarnopolskiej 57 5. Świetlica przy ul. Andersa 34 Posiłki są finansowane ze środków Programu Rządowego Pomoc Państwa w zakresie dożywiania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPITAL MIEJSKI W RUDZIE ŚLĄSKIEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL MIEJSKI W RUDZIE ŚLĄSKIEJ SP. Z O.O.
- SZPITAL MIEJSKI W RUDZIE ŚLĄSKIEJ SP. Z O.O., UL. WINCENTEGO LIPA 2, 41-703 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5594,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5821,20
Oferta z najniższą ceną: 5821,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 11/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY OPATRUNKÓW I PIELUCHOMAJTEK
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Przygotowanie posiłków w stołówce Szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 i wychowanków Przedszkola nr 2 w Zabrzu.
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.