eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutocin › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lutocin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Lutocin: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lutocin
Numer ogłoszenia: 418408 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390928 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lutocinie, ul. Poniatowskiego 1, 09-317 Lutocin, woj. mazowieckie, tel. 023 6581001, faks (023) 658 10 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lutocin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych niesegregowanych oraz segregowanych z terenu Gminy Lutocin w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2016r. 2. Przedmiot zamówienie obejmuje: 1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych z nieruchomości zamieszkałych (gospodarstwa domowe i budynki wielolokalowe) z terenu Gminy Lutocin z następujących miejscowości: Boguszewiec, Chrapoń, Chromakowo, Dębówka, Elżbiecin, Felcyn, Głęboka, Jonne, Lutocin, Mojnowo, Obręb, Parlin, Pietrzyk, Przeradz Mały, Przeradz Nowy, Przeradz Wielki, Psota, Seroki, Siemcichy, Swojęcin, Szoniec, Szczypiornia, Zimolza. Lokalizację ulic na terenie wsi Lutocin oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy pokazano na załączonych mapach stanowiących załączniki nr 1a (Lutocin) oraz nr 1b (teren gminy) do SIWZ. 2) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych, który utworzony jest w miejscowości Lutocin. 3) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, mebli, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon w cyklu 1 raz w roku w terminie ustalonym przez Zamawiającego, 4) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych (tj. resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich, rozpuszczalniki, środki czyszczące, substancje do wywabiania plam i opakowania po nich, pojemniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i dezynsekcji, środki ochrony roślin oraz opakowania po nich, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, baterie i akumulatory, zużyte kartridże i tonery, przepracowane oleje) w cyklu 1 raz w roku w terminie ustalonym przez Zamawiającego, 5) Nieodpłatne zaopatrzenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki do czterech podstawowych frakcji odpadów segregowanych (szkła, papieru, tworzyw sztucznych, metali), które wykonawca dostarczy każdorazowo po odbiorze napełnionych. 6) Zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych na odpady zmieszane. Jeśli właściciel nieruchomości nie dysponuje własnym pojemnikiem przeznaczonym na odpady zmieszane Wykonawca zobowiązany jest udostępnić odpłatnie właściwy rodzaj pojemnika na czas trwania usługi. 7) Zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości winny być przekazane do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. 8) Wywóz odpadów zmieszanych oraz segregowanych winien odbywać się zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Nr XX/97/2012 Rady Gminy Lutocin z dnia 06 grudnia 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, oraz zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lutocin - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wyposażenie nieruchomości w niezbędne worki do selektywnej zbiórki oraz zapewnienie pojemników i kontenerów na odpady zmieszane w przypadku, gdy właściciel nieruchomości nie dysponuje odpowiednim pojemnikiem. Z właścicielem nieruchomości należy zawrzeć odrębną umowę na najem/dzierżawę pojemników. Zgodnie z przedłożonymi deklaracjami wynika, że ok. 865 nieruchomości zamieszkałych będzie prowadzić selektywną zbiórkę odpadów, a pozostałe będą zbierać odpady w sposób nieselektywny - w ilości ok. 139 nieruchomości. 2) Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca zastosuje worki polietylenowe PE-HD, w następującej kolorystyce: - do gromadzenia papieru - koloru niebieskiego, - do gromadzenia szkła - koloru zielonego, - do gromadzenia tworzyw sztucznych - koloru żółtego, - do gromadzenia metali - koloru czerwonego, 3) Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany pojemnika bądź kontenera na własny koszt, jeśli uległ on uszkodzeniu z jego winy, w terminie 7 dni od dnia złożonego zawiadomienia przez Zamawiającego. 4) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości winien odbywać się jednego dnia - zarówno odpadów zmieszanych jak i zbieranych selektywnie z danej miejscowości. 5) Obowiązkiem wykonawcy jest również kontrola właścicieli nieruchomości pod kątem wypełniania obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przypadkach niedopełnienia przez właścicieli tego obowiązku. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Wykonawca sporządza protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, które będą stanowić dowód niewywiązywania się właściciela nieruchomości z obowiązku prowadzenia selektywnej zbiórki i przekazuje je Zamawiającemu w ciągu 48 godzin od momentu stwierdzenia naruszenia zasad. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w kontroli właścicieli nieruchomości prowadzonej przez Wykonawcę. Uzgodnienia w tym zakresie dokonywane będą na bieżąco. W przypadku nieodebrania odpadów z nieruchomości zgodnie z uzgodnionym harmonogramem, Wykonawca zobowiązany jest do ich odebrania w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 6) Odpady komunalne zmieszane oraz odpady zbierane selektywnie Wykonawca zobowiązany jest odbierać od właścicieli nieruchomości raz w miesiącu. 7) Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem. Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą ilość odpadów wytworzoną i wystawioną na terenie nieruchomości. obowiązkiem Wykonawcy jest również posprzątanie wokół pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba - np. zebranie dodatkowych worków ze zmieszanymi odpadami. 9) Przekazywanie raz w miesiącu sprawozdania z realizacji usługi. 4. Dane ilościowe pozwalające oszacować wartość zamówienia 1) Liczba mieszkańców w gminie, objętych usługą odbierania odpadów komunalnych - około 3.828 osób. 2) Przewidywana ilość właścicieli nieruchomości zobowiązanych do wnoszenia opłat (wg gospodarstw domowych) wynosi ok. 1004, w tym selektywną zbiórkę deklaruje ok. 865 gospodarstw. Zestawienie miejscowości z wykazem ilości gospodarstw domowych na terenie gminy Lutocin stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Ilość odpadów, które mogą powstać w gminie w ciągu roku (jest to wielkość szacunkowa i może ulec zmianie) - ok 343 Mg. a) odpady niesegregowane (zmieszane) - 270 Mg, b) tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe - 13,5 Mg, c) szkło - 45 Mg, d) papier i tektura - 1,5 Mg, e) metale - 1 Mg, f) meble, zużyte opony i inne odpady wielkogabarytowe - 10 Mg, g) odpady niebezpieczne - 2 Mg. 3.5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji wywozu, 2) Naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych (uszkodzenie chodników, punktów do składowania odpadów itp.) 3) Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, 4) Używanie pojazdów specjalistycznych dla tego typu usług: pojazdy te winny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy, adresu i numeru telefonicznego. 5) Odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów, domów wielorodzinnych oraz posesji indywidualnych będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzenia remontów dróg, dojazdów itp. Wówczas skuteczny sposób odbioru odpadów należy uzgodnić z właścicielem posesji. 6) Prowadzenie kampanii informacyjnej (przez wywieszanie ogłoszeń, zamieszczanie na stronach internetowych, itd.) o zmianach terminów wywozów wynikających z przypadających dni świątecznych. 7) Wykonywanie usługi w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz niedogodności. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 34.92.84.89 - 34.92.84.89 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Transportowe Andrzej Ludwiczak , 13-204 Gródki, Niechłonin 134, 13-204 Gródki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 290271,60

  • Oferta z najniższą ceną: 290271,60 / Oferta z najwyższą ceną: 362858,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.