Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych oraz papierniczych z podziałem na za-dania:
Numer ogłoszenia: 418406 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych , ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych oraz papierniczych z podziałem na za-dania:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. biurowych oraz papierniczych z podziałem na za-dania: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa art. biurowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2) Zadanie nr 2 - Dostawa papieru kserograficznego i do drukowania do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 3) Zadanie nr 3 - Dostawa kalendarzy na 2010 rok do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 4) Zadanie nr 4 - Dostawa druków akcydensowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV: 21120000-0, 21125300-8, 21125400-9, 21125692 -2, 211221400-2, 2123300-1, 22815000-6, 22868000-2, 30192100-2, 30192125-3, 30192130-1, 30217320-2, 30217340-8, 36822400-3, 22869200-1, 22864000-4..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.12.53.00-8, 21.12.54.00-9, 21.12.56.92-2, 21.12.21.40-2, 21.23.30.00-1, 22.81.50.00-6, 22.86.80.00-2, 30.19.21.00-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.21.17.32-2, 30.21.73.40-8, 36.82.24.00-3, 22.86.92.00-1, 22.68.40.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się iż spełniają; warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt.1 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w pkt.1 i 2, rozdziału VI SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowni-ków zdolnych do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego or-ganu, Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt. 2,3 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 1,2 rozdziału VI SIWZ. 2. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ, które szczegółowo określają przed-miot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 4. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z orygi-nałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy. 5. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaga-nych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawia-jącego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub któ-rzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie po-stępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny po-twierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 7. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związa-nych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządze-nia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 2 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) o którym mowa w ust 1 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Uwaga: Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
Dział Zamówień Publicznych pokój nr 50.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie Sekretariat pokój 140.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa art. biurowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - Dostawa art. biurowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.12.53.00-8, 21.12.54.00-9, 21.12.21.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Zadanie nr 2 - Dostawa papieru kserograficznego i do drukowania do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Zadanie nr 2 - Dostawa papieru kserograficznego i do drukowania do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Termin wykonania zamówienia Zadanie nr 2 dnia 01 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.86.40.00-4, 22.86.92.00-1, 36.82.24.00-3, 30.21.73.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Zadanie nr 3 - Dostawa kalendarzy na 2010 rok do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Zadanie nr 3 - Dostawa kalendarzy na 2010 rok do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Termin wykonania zamówienia. Zadanie nr 3 dnia 01 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.20-2, 30.19.21.30-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa druków akcydensowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Zadanie nr 4 - Dostawa druków akcydensowych do domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Kaletniczej 8 oraz do dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Termin wykonania zamówienia zadanie nr 4 dnia 01 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.50.00-6, 22.86.80.00-2, 30.19.21.00-2, 30.19.21.25-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.