To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4182 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Lubasz: Przebudowa budynku Masztalarni w Goraju Zamku na potrzeby Leśnego Kompleksu Promocyjnego "Puszcza Notecka" i Regionalnego Ośrodka Edukacji Leśnej - sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345834-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, krajowy numer identyfikacyjny
57006441200000, ul.
Krucz
28,
64720
Lubasz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
672 551 825, faks
672 551 878, e-mail
Krucz@pila.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Masztalarni w Goraju Zamku na potrzeby Leśnego Kompleksu Promocyjnego "Puszcza Notecka" i Regionalnego Ośrodka Edukacji Leśnej - sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.397.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i wymiana sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wokół budynku Masztalarni. Dodatkowo w zakres robót wchodzi zmiana ukształtowania terenu. Kanalizacja sanitarna: Projektowana sieć ma zostać wykonana rur PCV-U kl. S. Podłączenie projektowanej sieci należy wykonać do wylotów istniejącej kanalizacji wewnętrznej z budynku, natomiast wylot bezpośrednio do istniejącej studni rewizyjnej. Zakres robót: 1. Roboty ziemne 2. Rurociągi PCV 160 mm - 176 m 3. Rurociągi PCV 200 mm - 64 m 4. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - szt. 9 5. Studnie rewizyjne z tworzywa o śr. 600 mm - szt. 2 6. Roboty towarzyszące Kanalizacja deszczowa Wody deszczowe z dachów zostaną odprowadzone poprzez system przewodów grawitacyjnych do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Każda z istniejących rur spustowych orynnowania zostanie wyposażona w rewizje. Jako materiał do wykonania sieci kanalizacji deszczowej zostały zaprojektowane rury PCV-U kl. S. Woda opadowa zostanie odprowadzona z części sieci do zaprojektowanych studni rozsączających (zgodnie z operatem wodno prawnym). Z pozostałej części sieci odprowadzenie nastąpi do istniejącego zbiornika p.poż. Zakres robót: 1. Roboty ziemne 2. Rurociągi PCV 160 mm - 392 m 3. Rurociągi PCV 200 mm - 40 m 4. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - szt. 2 5. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1500 mm - szt. 3 6. Studnie rewizyjne systemowe o śr. 600 mm - szt. 9 7. Wypełnienie studni chłonnych - kpl 3 8. Roboty towarzyszące Zmiana ukształtowania terenu Na końcowym odcinku bieżni od strony budynku Masztalarni, należy zasypać istniejącą skarpę gruntem rodzimym z zagęszczeniem poszczególnych warstw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres wykonania prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót zawierają: 1. Projekt budowlany, wykonawczy. 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3. Operat wodnoprawny 4. Przedmiary robót. Wykonane roboty podlegają inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Teren inwestycji podlega ochronie konserwatorskiej, dlatego jeżeli podczas realizacji robót zostanie odkryty przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem, należy wstrzymać wszelkie prace oraz powiadomić Zamawiającego i odpowiednie służby ochrony zabytków. Zakres prac objęty postępowaniem podlega nadzorowi archeologicznemu. Zamawiający zapewnia obsługę archeologa. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową i pełną współpracę z archeologiem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45232130-2,
45232410-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT356749.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 245660,02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.