eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla KWP, KMP/KPP woj. śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41812

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla KWP, KMP/KPP woj. śląskiego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, do kontaktów: Beata Mach, Agnieszka Gwóźdź, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002053, 2002033, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Beata Mach, Agnieszka Gwóźdź, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002053, 2002033, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych KWP, sekretariat, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002050, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Zamówień Publicznych KWP, sekretariat, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, tel. 032 2002050, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla KWP, KMP/KPP woj. śląskiego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: cienkopisy pojedyncze, długopisy, dziurkacze, kalkę maszynową, kleje, koperty, papier kserograficzny A4 kolorowy, papier do faksu, papier pakowy, pisaki cienkie, skoroszyty, segregatory, spinacze biurowe, taśmy klejące, teczki kartonowe, tusze do stempli, wkłady do długopisów, nożyczki, zszywki, spinacze, rozszywacze do zszywek, zeszyty, marker, zakreślacze, bloki, karton kreślarski, etykiety samoprzylepne różne, itp. Szczegółowy wykaz asortymentu określa załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił minimum 12 miesięcy gwarancji przydatności do użytku od dnia dostawy na materiały piśmienne, kleje, tusze i korektory wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: katowice, ul. Kochłowicka 5. Kod NUTS: 3.24.33.69. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 211 212 PLN (drugie postępowanie w roku 2005). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 4 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę wykonawców czyli zawiera postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 par. 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: upoważniać jednego z członków konsorcjum Głównego Partnera jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich sprawach związanych z umową; stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia; być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec zamawiającego; być zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; złożenie wadium na okres 60 dni, w tym również na przedłużony okres związania ofertą zgodnie z art. 85 ust. 4 ustawy; złożenie wymaganych dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru; umowa regulująca współpracę podmiotów działających wspólnie (jeśli dotyczy);Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 6 - 5330 z dnia 08.01.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-436/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.09.2005, godzina 09:30, Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji 40-038 Katowice ul. Lompy 19 pokój 711.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenie, że materiały piśmienne, kleje, tusze i korektory wymienione w załączniku nr 2 będą posiadać 12 miesięczny termin przydatności do użytku od dnia dostawy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie; w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie określonym punktem VII.A.1 SIWZ niezbędne jest w ofercie pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Na dokumencie stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika muszą być naklejone znaki opłaty skarbowej (Dz.U. z dnia 09.09.2000 nr 86 poz. 960 z późn. zm.); w przypadku podpisywania oferty przez jednego ze wspólników spółki cywilnej niezbędne jest złożenie w ofercie pełnomocnictwa zgodnie z punktem 5 lub umowy spółki, z której ma wynikać jednoznacznie upoważnienie do samodzielnego reprezentowania spółki; w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy pzp wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Na dokumencie stwierdzającym ustanowienie pełnomocnika muszą być naklejone znaki opłaty skarbowej (Dz.U. z dnia 09.09.2000 nr 86 poz. 960 z późn. zm.). 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.