eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Stała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 Postępowanie nr ZP 4 2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Świdnica: Stała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 Postępowanie nr ZP 4 2011
Numer ogłoszenia: 417970 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360822 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Świdnicy, ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8518400, faks 74 8518466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 Postępowanie nr ZP 4 2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa niepriorytetowa, kategoria 23, kod CPV: 79710000-4 tj. całodobowa ochrona obiektu, (obiekt nie jest w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie), osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego przy ul. Okulickiego 2-4 realizowana w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Świdnicy w budynku przy ul. Okulickiego 2-4: a) w dni pracy Sądu w godz. 7oo - 16oo przez 3 (trzech) licencjonowanych pracowników ochrony, z których przynajmniej jeden musi posiadać licencję II stopnia b) w każdy poniedziałek pracy Sądu w godz. 16°° - 18°° przez 2 (dwóch) licencjonowanych pracowników ochrony, c) w pozostałych dniach i godzinach - ochrona przez 1 (jednego) pracownika ochrony., 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć swoich pracowników w: a) środki przymusu bezpośredniego wymienione w art. 38 ust. 2 pkt 1,2,3,5,6 OOiM, b) środki łączności radiowej wzajemnej wewnątrz obiektu oraz zewnętrznej, c) umundurowanie i identyfikatory. 3. Zakres obowiązków pracowników ochrony: a) stały dozór sygnałów przesyłanych przez systemy: dozoru wizyjnego i sygnalizacji alarmowania znajdujących się w w w budynku, b) obsługa stanowiska systemu dozoru wizyjnego w godzinach służby przez wszystkie dni w czasie trwania umowy (24 godziny na dobę przez wszystkie dni w ciągu roku), c) wzmożony dozór budynku w godzinach popołudniowych i nocnych ze zwracaniem szczególnej uwagi na wejścia oraz na osoby sprzątające i inne przebywające w tym czasie w budynku za zgodą kierownictwa Sądu lub na wezwanie Sądu, d) przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia po godzinach urzędowania Sądu i w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godziny, e) stałe patrolowanie korytarzy w godzinach pracy Sądu przez 1 pracownika ochrony, f) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Sądu pracownikom Sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu, g) kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu bramki rewizyjnej w godzinach pracy Sądu, tj. w godz. 7oo - 16oo oraz w poniedziałki od 16°° - 18°°, h) gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie pracownikom i sprzątaczkom), zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego, i) prowadzenie ewidencji osób, które za zgodą przełożonych wykonują pracę na terenie Sądu po godzinach urzędowania, j) sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien oraz wyłączanie urządzeń elektrycznych po opuszczeniu obiektu przez pracowników sądu i firmy sprzątającej, k) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia zagrożenia lub innej potrzeby (Zamawiający wymaga pojawienia się grupy w czasie do 10 minut od wezwania), l) natychmiastowe wzywanie Policji do dokonania czynności przekraczających uprawnienia Wykonawcy, m) niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, n) uniemożliwianie wstępu do budynków osobom będącym pod wpływem alkoholu, zachowującym się agresywnie, prowadzących handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną, naruszających przepisy porządkowe, bhp, p.poż., popełniających lub usiłujących popełnić przestępstwo albo w inny sposób stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa funkcjonowania sądu, o) wykonywanie zarządzeń Przewodniczących posiedzeń sądowych w szczególności zmierzających do usunięciu osób z sal rozpraw i budynku sądu, p) ujawnianie faktów dewastacji mienia, q) podejmowanie czynności zgodnie z opracowanymi procedurami w przypadku stwierdzenia zagrożenia lub nieprawidłowości funkcjonowania urządzeń (dotyczy pożaru, włamania, zaniku zasilania energetycznego, awarii w instalacjach wodno-kanalizacyjnych, co., gazu, systemów monitorujących). r) czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, p.poż i antywłamaniowej. s) postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; t) w przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach niecierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności, - zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki - ujawnianie awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie obiektu i informowanie o nich wyznaczonych pracowników zamawiającego u) dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądów; v) wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych, w tym obsługa nagrywających urządzeń monitorujących; w) powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, x) prowadzenie książek służby w dozorowanym obiekcie, y) kontrolowanie pracownika pełniącego służbę w porze nocnej, z) sporządzanie meldunku pisemnego w ,,Książce zdarzeń stałego dyżuru przed zakończeniem stałego dyżuru a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. 4. Do zakresu zadań objętych przedmiotem zamówienia należy także konwojowanie kasjera co najmniej jeden raz w miesiącu na trasie Sąd - Bank Zachodni WBK 1 Oddział w Świdnicy ul.PL.1000-lecia Państwa Polskiego 1, wartości pieniężne transportowane jednorazowo nie będą przekraczały 1 jednostki obliczeniowej określonej w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. Nr 166, poz. 1128) 5. Szczegółowy regulamin wewnętrzny dla pracowników Wykonawcy, uzgodniony przez strony, stanowić będzie integralną część umowy. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany rozszerzenia zakresu obowiązków pracowników ochrony w przypadku zmiany przepisów regulujących zasady funkcjonowania sądownictwa powszechnego (zmiany w ustawie Prawo o ustroju sądów powszechnych i aktach wykonawczych oraz ustawach powiązanych) po wcześniejszym zawiadomieniu Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 8. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 upzp. Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. 9. Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 upzp, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwe zawarcie nowej umowy na usługi sprzątania w przewidzianym terminie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedstawicielstwo Ekotrade we Wrocławiu Filia Wałbrzych, Parkowa 8, 58-302 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111143,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129625,27

  • Oferta z najniższą ceną: 129625,27 / Oferta z najwyższą ceną: 226297,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.