Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Starzyno: Wybór opiekunów-wychowawców na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjnosci kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Klaninie
Numer ogłoszenia: 41796 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie , Kłanino 22, 84-107 Starzyno, woj. pomorskie, tel. 58 673 87 83, faks 58 673 87 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsp.klanino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór opiekunów-wychowawców na potrzeby projektu pn. Podniesienie atrakcyjnosci kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Klaninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór Opiekunów-Wychowawców na potrzeby zadania 3 w ramach projektu: pn.:Podniesienie atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w ramach zadania realizowanego w roku szkolnym 2012/2013. Zadanie nr 1 - Opieka nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegów w ramach projektu W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: Numer zadania Ilość grup Przedmiot Rodzaj zajęć Wymiar 3. 2 Opieka nad młodzieżą w ramach zadania 3. Opiekun nr 1 62 godziny Opiekun nr 2 62 godziny Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego opiekę nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegu w ramach projektu (Zadanie nr 3) Zadaniem Opiekunów-Wychowawców jest sprawowanie opieki nad młodzieżą (BO) korzystającą z noclegów w ramach projektu w roku szkolnym 2012/2013 w internacie ZSP w Kłaninie, w godzinach wieczornych i nocnych w systemie rotacyjnym. Czas trwania opieki przypadający na jednego Opiekuna - łącznie 62 godziny, realizowane w czasie trzech weekendów w okresie 01.03.2013-15.04.2013. Zamawiający zamierza zatrudnić łącznie dwóch Opiekunów-po jednym na każdą z części zamówienia. Łączna liczna godzin przypadających na opiekę w ramach zadania 3 roku szkolnym 2012/2013 to 124 godz. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę cenową zgodnie z Formularzem cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ). Dla Uczestników projektu, korzystających z noclegu Opiekun zobowiązuje się zapewnić bezpieczną opiekę oraz organizować czas wolny w pracowniach zaadoptowanych i doposażonych w ramach projektu. Propozycję działań w tym zakresie należy przedstawić w załączniku nr 7 do SIWZ. Sprawujący opiekę jest zobowiązany do: 1.Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach czasu pracy, zgodnie z ustalonym harmonogramem dyżurów, wynikającym z terminów zajęć zaplanowanych dla Beneficjentów Ostatecznych w ramach projektu;. 2.Prowadzenia dokumentacji związanej z monitorowaniem korzystania przez BO z noclegów i wyżywienia oraz sprawowaniem opieki nad BO; 3.Udostępnianie zaadaptowanych i wyposażonych w ramach projektu sali komputerowej i telewizyjnej; 4.Monitorowania i raportowania ewentualnych problemów, które pojawią się w procesie sprawowania opieki nad młodzieżą. 5.Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez Koordynatora projektu. 6.Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 7.Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród BO korzystających z usług noclegowych i żywieniowych (oraz dokonanie analizy tej ankiety ocena jakości tych usług). 8.Przygotowania i realizacji programu stanowiącego organizację czasu wolnego BO. 9.Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Specjalistę ds. promocji, rekrutacji i ewaluacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia-zał Nr 6 do SIWZ, posiadanie doświadczenia w pracy opiekuńczej i wychowawczej, wykształcenie wyższe pedagogiczne
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zspklanino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie, 84-107 Kłanino 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane jest współfinansowanie projektu ze środków Uni Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapital Ludzki, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dzialanie 9.2- Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych dla uczniów szkół rolniczych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń dla włodarzy oraz kadry zarządzającej Centrów Usług Społecznych, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.