To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Myszków: Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i podległych placówek w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 417912 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202631 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, ul. Wolności 29, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3138978, faks 034 3138978.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i podległych placówek w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej w ilościach wynikających z potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i placówek podległych tut. SP ZOZ w Myszkowie. W zakres świadczenia usług pralniczych wchodzi: 1) Pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy kocy, poduszek oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy) dezynfekcja chemiczno-termiczna i prasowanie, maglowanie i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego. 2) Dostarczanie worków przeznaczonych do gromadzenia brudnego prania i druków dowód wydania bielizny szpitalnej, zgodnie z potrzebami zamawiającego. 3) Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do zamawiającego do 48 godzin od chwili jej przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które mają wracać do zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania. 4) Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 5) Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana w folię jednorazowego użytku (worki) a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych- worki opisane nazwami oddziałów i placówek. Dostawa ma się odbywać w wózkach jezdnych, a dezynfekcja wózków leży po stronie Wykonawcy. 6) Wykonawca poza kompleksową usługą prania zobowiązany jest do wykonywania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, troczków, zszywanie rozdarć, naprawa zamków i napów itp. 7) Ilość pranego asortymentu określa się w wysokości 108 000,- kg (t.j ok. 4500,- kg średnio-miesięcznie). 8) Wykonywanie usług w zakresie odbioru i dostawy bielizny u Zamawiającego odbywać się będzie pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. od 7oo do 13oo. 9) W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usług w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgodniony z 7 dniowym wyprzedzeniem. 10) Zamawiający będzie wymagał stosowania oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziału dziecięcego, bloku operacyjnego, oddziału noworodkowego i odzieży ochronnej personelu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 321840.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VEKTOR S.A., ul. Długa 3, Luboń, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 321840.00
- Oferta z najniższą ceną: 321840.00 oferta z najwyższą ceną: 334800.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- "Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków" 2 Części
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny instalacji fotowoltaicznej o mocy do 61,2 kWp, na dachu każdego z budynków wielolokalowych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Niegówka, Postaszowice, gm. Niegowa, powiat myszkowski, woj. śląskie"
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.