eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i podległych placówek w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Myszkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Myszków: Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i podległych placówek w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 417912 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202631 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie, ul. Wolności 29, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3138978, faks 034 3138978.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i podległych placówek w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej w ilościach wynikających z potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i placówek podległych tut. SP ZOZ w Myszkowie. W zakres świadczenia usług pralniczych wchodzi: 1) Pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy kocy, poduszek oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy) dezynfekcja chemiczno-termiczna i prasowanie, maglowanie i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego. 2) Dostarczanie worków przeznaczonych do gromadzenia brudnego prania i druków dowód wydania bielizny szpitalnej, zgodnie z potrzebami zamawiającego. 3) Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do zamawiającego do 48 godzin od chwili jej przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które mają wracać do zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania. 4) Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 5) Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana w folię jednorazowego użytku (worki) a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych- worki opisane nazwami oddziałów i placówek. Dostawa ma się odbywać w wózkach jezdnych, a dezynfekcja wózków leży po stronie Wykonawcy. 6) Wykonawca poza kompleksową usługą prania zobowiązany jest do wykonywania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, troczków, zszywanie rozdarć, naprawa zamków i napów itp. 7) Ilość pranego asortymentu określa się w wysokości 108 000,- kg (t.j ok. 4500,- kg średnio-miesięcznie). 8) Wykonywanie usług w zakresie odbioru i dostawy bielizny u Zamawiającego odbywać się będzie pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. od 7oo do 13oo. 9) W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usług w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgodniony z 7 dniowym wyprzedzeniem. 10) Zamawiający będzie wymagał stosowania oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziału dziecięcego, bloku operacyjnego, oddziału noworodkowego i odzieży ochronnej personelu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 321840.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VEKTOR S.A., ul. Długa 3, Luboń, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 321840.00
  • Oferta z najniższą ceną: 321840.00 oferta z najwyższą ceną: 334800.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.