eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Roboty budowlane polegające na wylaniu nawierzchni asfaltowej na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku przy ulicy 1 Maja i Nowowiejskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Giżycko: Roboty budowlane polegające na wylaniu nawierzchni asfaltowej na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku przy ulicy 1 Maja i Nowowiejskiej.
Numer ogłoszenia: 417832 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl, www.army.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wylaniu nawierzchni asfaltowej na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku przy ulicy 1 Maja i Nowowiejskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wylanie nawierzchni asfaltowej na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku przy ulicy 1 Maja oraz Nowowiejskiej. Wyżej wymienione prace będą prowadzone na terenie JW. 3797 w Giżycku przy ulicy 1 Maja 11 oraz w JW. 4352 w Giżycku przy ulicy Nowowiejskiej 20. Zakres prac obejmuje: 1. Ułożenie masy bitumicznej w miejscu istniejących dróg wewnętrznych JW. 3797 ul. 1 Maja. - Wylanie masy bitumicznej, asfaltowej w miejscu istniejących dróg wewnętrznych, które posiadają nawierzchnię asfaltową: a) masę należy wylać w dwóch warstwach, jedna grubości około 3cm, jako warstwa wyrównawcza, która uzupełni ubytki, spękania w istniejącej drodze, druga jako warstwa ścieralna grubości około 4cm, b) trasę wylewania masy bitumicznej na istniejących drogach wewnętrznych należy dostosować do istniejących krawężników, należy dokonać wyrównania, profilowania i dostosowania obrzeży betonowych do poziomu nowowylewanego asfaltu, c) przed wylaniem 3cm warstwy wyrównawczej, należy najpierw uzupełnić duże ubytki w drodze, d) należy pamiętać o przełożeniu, przemurowaniu istniejących studzienek, wpustów, tak aby dopasować ich poziom do poziomu nowowylanego asfaltu, e) trasę dróg wewnętrznych na, które należy wylać nowy asfalt pokazano w załączniku graficznym, 2. Ułożenie masy bitumicznej przy ambonie, masztach JW. 3797 ul. 1 Maja. -Wylanie masy bitumicznej asfaltowej przy ambonie, masztach, w miejscu gdzie istnieję już dywanik asfaltowy: a) masę należy wylewać w dwóch warstwach, jedna grubości około 3cm, jako warstwa wyrównawcza, która uzupełni ubytki w istniejącej drodze, druga jako warstwa ścieralna grubości około 4cm, b) przed wylaniem masy bitumicznej przy masztach, należy je w pierwszej kolejności zdemontować, następie po wylaniu masy należy je zamontować ponownie, c) część dywanika asfaltowego należy wylać za masztami, szerokość około 2m, gdzie jest humus, nie ma asfaltu, tam należy wykonać to w technologii 4 + 4cm, 4 cm warstwa gruntowa i 4 cm warstwa ścieralna. d) powierzchnię do wylania przy ambonie i masztach pokazano w załączniku graficznym, 3. Ułożenie masy bitumicznej pod dwa place defiladowe JW. 3797 ul. 1 Maja. - Wylanie masy bitumicznej asfaltowej pod dwa place defiladowe, gdzie znajduje się podłoże żwirowe, piaskowe: a) masę należy wylewać w dwóch warstwach, jedna grubości około 4cm, jako warstwa gruntowa, która będzie stanowiła warstwę spodnią placu, druga jako warstwa ścieralna grubości około 4cm, b) przed wylaniem placów należy oczyścić powierzchnię z roślinności, kęp trawy, humusu, w tym celu należy wykonać korytowanie pod place na głębokość 15cm i uzupełnić KŁSM o uziarnieniu 31,5, c) wymiary większego placu defiladowego to 90m x 15m, długość liczona będzie od placu postojowego znajdującego się przed budynkiem nr 7, d) długość mniejszego placu należy dopasować tak aby zaczynał się od drogi ukośnej przy ambonie, a kończył w tym samym miejscu co większy plac, szerokość mniejszego placu to 7m. e) powierzchnię mniejszego placu defiladowego, o kształcie trapezu, należy dopasować do trasy ukośnej drogi wewnętrznej, f) ukształtowanie powierzchni placów wykonać tak, aby umożliwić swobodny spływ wód opadowych, g) powierzchnie do wylania pod place defiladowe pokazano w załączniku graficznym, 4. Ułożenie masy bitumicznej na istniejącym placu postojowym na terenie JW. 4352 przy ulicy Nowowiejskiej 20. - Ułożenie masy bitumicznej na istniejącym placu postojowym, nawierzchnia placu asfaltowa, spękana, występują duże ubytki, wypełnione ziemią, humusem. a) masę należy wylać w dwóch warstwach, jedna grubości około 3cm, jako warstwa wyrównawcza, która uzupełni ubytki, spękania w istniejącej placu, druga jako warstwa ścieralna grubości około 4cm, b) wymiary placu nie ulegają zmianie, c) przed wylaniem 3cm warstwy wyrównawczej, należy najpierw uzupełnić, oczyścić duże ubytki w placu, kruszywem, które trzeba potem zagęścić. d) istniejące krawężniki należy rozebrać, w ich miejscu należy ułożyć nowe na ławie z oporem, e) położenie placu postojowego pokazano w załączniku graficznym, UWAGA: Skład mieszanki bitumicznej należy dobrać odpowiednio do miejsca, w którym będzie wylana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Jest wymagane 7 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. (oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. (oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. (oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie na podstawie art. 44 ustawy p.z.p. (oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria jawna, pokój 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.