eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Zakup wyposażenia obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Ropczyce: Zakup wyposażenia obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
Numer ogłoszenia: 417804 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie, podzielona na zadania: Zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowego nagłośnienia. CPV 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32340000-8 - Mikrofony i głośniki 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe Zakres dostawy obejmuje: 1) mikrofon instrumentalny - 5 szt., 2) mikrofon pojemnościowy - 4 szt., 3) cyfrowy odbiornik bezprzewodowy - 4 szt., 4) Body pack z mikrofonem nagłownym i dodatkowymi akumulatorami - 4 szt., 5) Stacja do ładowania akumulatorów systemu bezprzewodowego - 1 szt., 6) Dystrybutor antenowy do 4 odbiorników systemy bezprzewodowego - 1 szt., 7) Wzmacniacz antenowy do systemu bezprzewodowego - 1 szt., 8) Antena dookólna do systemu bezprzewodowego - 1 szt., 9) Kabel antenowy do systemu bezprzewodowego - 1 szt., 10) Skrzynia transportowa do 4 odbiorników z szufladą - 1 szt., 11) zestaw nagłośnieniowy - 1 szt., 12) mikser cyfrowy - 1 szt., 13) monitor odsłuchowy - 6 szt., 14) końcówka mocy do odsłuchu - 2 szt., 15) Estradowy odtwarzacz CD MP3 - 1 szt., 16) statyw mikrofonowy - 20 szt., 17) procesor pogłosowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6a do SIWZ. Zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowego oświetlenia scenicznego. CPV 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetleniowe Zakres dostawy obejmuje: 1) wytwornica mgły - 1 szt., 2) reflektor - 12 szt., 3) głowica - 4 szt., 4) głowica - 6 szt., 5) sterownik oświetlenia - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6b do SIWZ. Zadanie 3: Dostawa fabrycznie nowych komputerów i sprzętu multimedialnego. CPV 30213300-8 - Komputery biurkowe 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami 30231300-0 - Monitory ekranowe 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub aparatura powielająca Zakres dostawy obejmuje: 1) zestaw komputerowy z oprogramowaniem - monitor, drukarka - 2 kpl., 2) aparat fotograficzny - 1 szt., 3) projektor multimedialny - 1 szt., 4) telewizor - 1 szt., 5) odtwarzacz CD MP3 - 3 szt., 6) drukarka ze skanerem - 1 szt., 7) ksero - 1 szt., 8) zestaw komputerowy (biblioteka) - 5 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6c do SIWZ. Zadanie 4: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do automatyzacji procesów bibliotecznych. CPV 48161000-4 Biblioteczny system zarządzania Zakres dostawy obejmuje czytnik kodów, drukarki, karty biblioteczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6d do SIWZ. 3. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne dla prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy. 4. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8, 32.34.20.00-2, 31.00.00.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 48.16.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce Pok. Nr 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce Sekretariat Pok. Nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup wyposażenia obiektu Domu Kultury w Niedźwiadzie w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego nagłośnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: 1) mikrofon instrumentalny - 5 szt., 2) mikrofon pojemnościowy - 4 szt., 3) cyfrowy odbiornik bezprzewodowy - 4 szt., 4) Body pack z mikrofonem nagłownym i dodatkowymi akumulatorami - 4 szt., 5) Stacja do ładowania akumulatorów systemu bezprzewodowego - 1 szt., 6) Dystrybutor antenowy do 4 odbiorników systemy bezprzewodowego - 1 szt., 7) Wzmacniacz antenowy do systemu bezprzewodowego - 1 szt., 8) Antena dookólna do systemu bezprzewodowego - 1 szt., 9) Kabel antenowy do systemu bezprzewodowego - 1 szt., 10) Skrzynia transportowa do 4 odbiorników z szufladą - 1 szt., 11) zestaw nagłośnieniowy - 1 szt., 12) mikser cyfrowy - 1 szt., 13) monitor odsłuchowy - 6 szt., 14) końcówka mocy do odsłuchu - 2 szt., 15) Estradowy odtwarzacz CD MP3 - 1 szt., 16) statyw mikrofonowy - 20 szt., 17) procesor pogłosowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 32.34.00.00-8, 32.34.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego oświetlenia scenicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: 1) wytwornica mgły - 1 szt., 2) reflektor - 12 szt., 3) głowica - 4 szt., 4) głowica - 6 szt., 5) sterownik oświetlenia - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych komputerów i sprzętu multimedialnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje: 1) zestaw komputerowy z oprogramowaniem - monitor, drukarka - 2 kpl., 2) aparat fotograficzny - 1 szt., 3) projektor multimedialny - 1 szt., 4) telewizor - 1 szt., 5) odtwarzacz CD MP3 - 3 szt., 6) drukarka ze skanerem - 1 szt., 7) ksero - 1 szt., 8) zestaw komputerowy (biblioteka) - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.00.00-0, 30.23.13.00-0, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do automatyzacji procesów bibliotecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy obejmuje czytnik kodów, drukarki, karty biblioteczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.