eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa systemu ochrony logicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych MSWiA



Ogłoszenie z dnia 2006-01-23

POZYCJA 4177

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: budowa systemu ochrony logicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych MSWiA Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, do kontaktów: Krzysztof Bąk, ul. S. Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6015916, fax +48 022 8456044, e-mail: zamowienia@mswia.gov.pl, www.mswia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Adam Sokołowski, ul. S. Batorego 5, 02-591 Warszawa, tel. +48 022 6014666. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Kazimierz Lusiński, ul. S. Batorego 5 Dokumentacja (SIWZ) dotycząca zamówienia, przesłana będzie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert, 02-591 Warszawa, tel. +48 022 6014910, fax +48 022 8456044. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Barbara Koczerska, ul. S. Batorego 5, 02-591 Warszawa, tel. +48 022 6014537. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: inne. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa systemu ochrony logicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych MSWiA. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Wykonanie systemu zabezpieczeń Centralnego Węzła Internetowo-Intranetowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CWI), 2. Wykonanie bezpiecznych połączeń pomiędzy określonymi w SIWZ lokalizacjami MSWiA, 3. Dostawa elementów rozbudowy posiadanego sprzętu aktywnego sieci LAN. 4. Wykonanie usług związanych z uruchomieniem systemu i serwisem, 5. Wykonanie usług szkoleniowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obiekty Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na terenie Warszawy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia - powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14 dni kalendarzowych;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,- PLN. 2.Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % wartości brutto umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność dokonana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia wpływu do MSWiA faktury VAT wraz z podpisanym przez obie strony protokołem odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: - należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć łącznie: wykonanie systemu zabezpieczeń, dostawę urządzeń, uruchomienie systemu i szkolenie) i wartością co najmniej 700.000,- PLN brutto każda; - posiadanie na podstawowym rachunku bankowym Wykonawcy środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000,- PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z wnioskiem. Dokumenty wymienione w pkt.III.2.1.1.2, w pkt.III.2.1.1.3, w pkt.III.2.1.1.4, w pkt.III.2.1.1.5, w pkt.III.2.1.2 i w pkt.III.2.1.3. w zakresie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw (np. referencji) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania wniosku zaś oświadczenia i wykazy określone w pkt.III.2.1.1.1 i w pkt.III,2.1.3. w formie oryginału. Dokumenty składane w innym języku niż polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski przez tłumacza przysięgłego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (uPzp); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.III.2.1.1.2, pkt III.2.1.1.4, pkt III.2.1.1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w wyżej oraz w pkt.III.2.1.1.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymienione dokumenty, Wykonawca powinien złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( np. referencji ), że dostawy te (podane w wykazie ) zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamawiający wybrał procedurę przyspieszoną (z zastosowaniem art. 49 ust. 4 i art. 52 ust. 4 ustawy Pzp) ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, gdyż środki przeznaczone na sfinansowanie niniejszego zamówienia wygasają z dniem 31.03.2006 r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/G-VI/PO/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 06.02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.02.2006, godzina 12:00, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5, blok F, lok 771. Wejście do siedziby Zamawiającego Biuro Przepustek - ul. Rakowiecka 2a. W celu wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod numerem telefonu wew. 159-16 z biura przepustek.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek dokumenty opisane w pkt.III.2.1.1 powinien złożyć każdy z Wykonawców składających wspólny wniosek. Dokumenty opisane w pkt.III.2.1.2 i w pkt. III.2.1.3 powinny potwierdzać spełnianie stawianego warunku łącznie przez Wykonawców składających wspólny wniosek. Wykaz powinien być składany w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólny wniosek i podpisany przez osobę umocowaną (pełnomocnika) do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie. Przy ocenie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia wszystkich opisanych w pkt.III.2.1. dokumentów. Ponadto spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III.2.1.3 (zdolność techniczna wg wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie), polegać będzie na przyporządkowaniu każdemu Wykonawcy określonej liczby punktów w zależności od ilości przedstawionych w wykazie usług i sumy ich wartości. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 7 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki. Maksymalna ilość punktów możliwych do zdobycia przez Wykonawcę przy ocenie tego warunku wynosi 100 pkt., przy czym za: 1) ilość przedstawionych w wykazie usług - max. 40 pkt. 2) suma wartości wykazanych usług - max. 60 pkt. Ilość punktów przyznana Wykonawcy w tym warunku obliczona będzie wg wzorów : S=PI+PW, gdzie: PI= (IB/IN) x 40 pkt; PW = (WB/WN) x 60 pkt przy czym: PI - ilość punktów przyznana Wykonawcy za ilość przedstawionych w wykazie usług, PW - ilość punktów przyznana Wykonawcy za sumę wartości wykazanych usług, IB - ilość usług wykazanych w wykazie przez badanego Wykonawcę, IN - największa wśród złożonych wniosków ilość wykazanych usług, WB - suma wartości wykazanych usług przez badanego Wykonawcę, WN - największa wśród złożonych wniosków suma wartości wykazanych usług. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składany przez Wykonawcę powinien zawierać: pełną nazwę, adres oraz numer telefonu i faksu Wykonawcy, adres Zamawiającego, tryb i tytuł postępowania, spis załączników (spis dokumentów składanych z wnioskiem), datę i podpis Wykonawcy. Wniosek powinien być sporządzony w jednym egzemplarzu oraz podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie (pełnomocnictwo) do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców musi być załączone do wniosku. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. UWAGA - wzory : 1) wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) wykazu usług, 3) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Pzp - dostępne są na stronie www.mswia.gov.pl w dziele zamówienia publiczne. Wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami (wskazane jest ponumerowanie stron) należy umieścić w kopercie. Kopertę należy zaadresować: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, Wydział ds. Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5 z adnotacją "Budowa systemu ochrony logicznej na potrzeby jednostek organizacyjnych MSWiA". 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.