To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-23
Warszawa: Usługi zbadania za lata 2014, 2015, 2016 rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, które obejmuje sprawozdanie Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON - Znak sprawy ZP/21/14
Numer ogłoszenia: 417694 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339912 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zbadania za lata 2014, 2015, 2016 rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, które obejmuje sprawozdanie Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON - Znak sprawy ZP/21/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są 3 badania tj. za rok 2014, 2015, 2016 rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, które obejmuje sprawozdanie Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON, sprawozdania finansowego Biura Funduszu oraz każdego z 16 Oddziałów PFRON. Każde z trzech badań obejmuje zbadanie: 1)rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) PFRON i przedstawienie pisemnej opinii wraz z raportem z badania, o których mowa w art. 65 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 330 z późn. zm.). Łączne sprawozdanie finansowe PFRON obejmuje sprawozdanie finansowe Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON, 2)sprawozdań finansowych Biura Funduszu oraz 16 Oddziałów PFRON: -Oddziału Dolnośląskiego, 50-053 Wrocław, ul. Szewska 6/7, - Oddziału Kujawsko-Pomorskiego, 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 30, - Oddziału Lubelskiego, 20-422 Lublin, ul. W. Kunickiego 59, - Oddziału Lubuskiego, 65-021 Zielona Góra, ul. Dąbrowskiego 25A, - Oddziału Łódzkiego, 90-353 Łódź, ul. Kilińskiego 169, - Oddziału Małopolskiego, 31 -406 Kraków, ul. 29 Listopada 130, - Oddziału Mazowieckiego, 02-021 Warszawa, ul. Grójecka 19/25, - Oddziału Opolskiego, 45-011 Opole, ul. Koraszewskiego 8/16, - Oddziału Podkarpackiego, 35-310 Rzeszów, ul. Rejtana 10, - Oddziału Podlaskiego, 15-483 Białystok, ul. Fabryczna 2, - Oddziału Pomorskiego, 80-266 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 184, - Oddziału Śląskiego, 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10/8, - Oddziału Świętokrzyskiego, 25-955 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 3, - Oddziału Warmińsko-Mazurskiego, 10-508 Olsztyn, ul. Mickiewicza 21/23, - Oddziału Wielkopolskiego, 60-573 Poznań, ul. Lindego 4, - Oddziału Zachodniopomorskiego, 70-111 Szczecin, ul. Powstańców Wlkp. 33. 2. Zamawiający na podstawie w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI. Przy zastosowaniu PRAWA OPCJI Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z badania za rok 2016 rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, które obejmuje sprawozdanie Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON, sprawozdania finansowego Biura Funduszu oraz każdego z 16 Oddziałów PFRON obejmującego zbadanie: a) rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) PFRON i przedstawienie pisemnej opinii wraz z raportem z badania, o których mowa w art. 65 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.). Łączne sprawozdanie finansowe PFRON obejmuje sprawozdanie finansowe Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON, b) sprawozdań finansowych Biura Funduszu oraz 16 Oddziałów PFRON. O zamiarze skorzystania z przewidzianego w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu PRAWA OPCJI, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem - oświadczeniem, w terminie co najmniej jednego miesiąca przed planowanym terminem rozpoczęcia badania za rok 2016. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się nie później niż 10 lutego 2015 r. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia do 10.04.2017 r., w tym: 1) realizacja badania sprawozdania finansowego za rok 2014 rozpocznie się w terminie umożliwiającym udział Biegłego Rewidenta w inwentaryzacji znaczących składników majątkowych Zamawiającego, a zakończy się nie później niż 10.04.2015 r., 2) realizacja badania sprawozdania finansowego za rok 2015 rozpocznie się w terminie umożliwiającym udział Biegłego Rewidenta w inwentaryzacji znaczących składników majątkowych Zamawiającego, a zakończy się nie później niż 11.04.2016 r., 3) realizacja badania sprawozdania finansowego za rok 2016 r. rozpocznie się w terminie umożliwiającym udział Biegłego Rewidenta w inwentaryzacji znaczących składników majątkowych Zamawiającego, a zakończy się nie później niż 10.04.2017 r 4. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego PRAWA OPCJI, o którym mowa w pkt 2 powyżej termin realizacji całości zamówienia ulegnie skróceniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-TAX Sp. z o.o., Bora Komorowskiego 56C lok. 91, 03-982 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265680,00
Oferta z najniższą ceną: 265680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 549000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.