eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ksawerów › modernizacja stacji uzdatniania wody w Ksawerowie i Nowej Gadce w Gminie Ksawerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-17

POZYCJA 41757

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ksawerów: modernizacja stacji uzdatniania wody w Ksawerowie i Nowej Gadce w Gminie Ksawerów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ksawerów, do kontaktów: Justyna Krysiak, ul. Kościuszki 3h, 95-054 Ksawerów, woj. łódzkie, tel. 042 2138050, fax 042 2138002, e-mail: sekretariat@ksawerow.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ksawerow.bip.cc Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja stacji uzdatniania wody w Ksawerowie i Nowej Gadce w Gminie Ksawerów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wola Zaradzyńska, ul. Akacjowa, Ksawerów, ul. Szkolna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Ksawerowie i Nowej Gadce obejmuje następujący zakres prac: - część technologiczną - część elektryczną - część budowlaną Podane poniżej oraz w projekcie typy urządzeń należy rozumieć pod względem parametrów technicznych i można stosować inne  równoważne w całości i na każdym etapie modernizacji SUW w Ksawerowie i Nowej Gadce SUW KSAWERÓW Część technologiczna: Modernizację SUW Ksawerów należy wykonać w układzie dwustopniowego pompowania wody ze zbiornikami wyrównawczymi. Pobór wody ze studni będzie się odbywał za pomocą pomp głębinowych, które dalej będą tłoczyć wodę poprzez mieszacze wodno-powietrzne na filtry ciśnieniowe o średnicy d=1800mm zawierające złoże katalityczne. Po procesie filtracji woda będzie przepływała do zbiorników magazynowych V=2x280 m sześc. Stamtąd poprzez pompownię II-go stopnia woda uzdatniona będzie tłoczona do sieci wodociągowej. Pompownię II-go stopnia stanowić będzie zestaw hydroforowy, składający się z 5-u pomp pionowych, sterowany przetwornicą częstotliwości. Równolegle z zestawem zainstalowane będą dwie pompy poziome, z których jedna załączać się będzie automatycznie w sytuacjach awaryjnych lub na wypadek pożaru. Projektowana stacja uzdatniania będzie w pełni zautomatyzowana. Pracą stacji zarządzać będzie sterownik mikroprocesorowy zapewniający automatyczne działanie procesu filtracji oraz płukania filtrów. Pracą pomp II-go stopnia steruje odrębny sterownik będący na wyposażeniu zestawu hydroforowego i utrzymujący ciśnienie wody podawanej do sieci na stałym, zadanym poziomie. Dla poprawy efektu odmanganiania przewiduje się ciągłe dozowanie do wody roztworu KMnO4. Układ dozowania KMnO4, wspólny dla całej instalacji będzie obejmować zestaw dozujący z pompą dozującą, zbiornikiem 100l, mieszadłem elektrycznym, czujnikiem poziomu, zestawem czerpalnym i zaworem dozującym. Uruchamianie pompy będzie odbywać się automatycznie w sprzężeniu z pompami głębinowymi. Wydajność pompy dozującej będzie regulowana proporcjonalnie do przepływu wody surowej, poprzez wodomierz z nadajnikiem impulsów, zabudowany na wylocie wody uzdatnionej ze stacji. Z uwagi na dwustopniowy system pompowy projektuje się urządzenie do chlorowania wody - chlorator z pompą dozującą, zbiornikiem 100l, mieszadłem elektrycznym, czujnikiem poziomu, zestawem czerpalnym i zaworem dozującym. W przypadku konieczności dozowania podchlorynu sodowego, sterowanie procesem będzie odbywać się automatycznie w sprzężeniu z pompami głębinowymi. Wydajność pompy dozującej będzie regulowane proporcjonalnie do przepływu wody surowej, poprzez wodomierz z nadajnikiem impulsów, zabudowany na wlocie do stacji. Zbiornik wody uzdatnionej ma za zadanie magazynowanie wody i wyrównanie nierównomierności rozbiorów godzinowych. Przewiduje się budowę dwóch zbiorników o pojemności czynnej 280 m sześc. każdy. Proponowane są okrągłe zbiorniki żelbetowe prefabrykowane, sprężane zewnętrznie. Nowe zbiorniki zmontuje się na istniejących płytach fundamentowych po stalowych zbiornikach. Zasadne jest wykorzystanie istniejących płyt fundamentowych z uwagi na mniejszą objętość zbiorników i ich ciężar. Nowe zbiorniki wyrównawcze zostaną jako konstrukcja prefabrykowana żelbetowa, sprężona wiązkami prętów stalowych. Część elektryczna: Planuje się modernizację rozdzielni niskiego napięcia w SUW w Ksawerowie polegającą na wymianie istniejących szaf rozdzielczych na nowe dostosowane do projektowanej konfiguracji technologicznej w/w stacji. Niniejsza modernizacja polega na wykonaniu szaf rozdzielczych zapewniających zasilanie i sterowanie: - istniejących pomp głębinowych w studniach 1S-I oraz 1S-III (2szt. - 33.0kW) - istniejących i pozostawianych po modernizacji, pomp płuczących 1P1 i 1P1a (2szt. - 7.5kW) - istniejącej sprężarki powietrza 1SP1a (1szt. - 2.2kW) - istniejących instalacji pomocniczych (oświetlenie, gniazda wtyczkowe, wentylacja, bezpieczeństwa) - nowego zestawu hydroforowego 1ZH1 (5szt. - 15kW (nowe)+1szt. - 15kW (istniejąca pompa)) - nowych sprężarek 1SP1 oraz 1SPAKP (1szt. - 4.0kW i 1szt. - 1.5kW) - nowej dmuchawy 1D1 (1szt. - 5.5kW) - szafy automatyki 1SA1 - osuszacza powietrza i nagrzewnicy (1szt. - 6.4kW+1szt. - 9.0kW) - modernizowanych oraz istniejących urządzeń zasilanych z instalacji pomocniczych (1szt. - 2kW(nowy ogrzewacz)+(2szt. - 3kW+3szt. - 2kW)(istniejące piece)) - systemu oświetlenia ewakuacyjnego Wykonanie automatycznego układu sterowania i pomiarów dla w/w stacji wraz z ułożeniem kabli zasilających, sterowniczych i pomiarowych w stacji uzdatniania wody. Część budowlana: W związku z planowaną modernizacją Stacji Uzdatniania Wody Ksawerów należy wykonać następujące prace budowlane i adaptacyjne: - rozebrać istniejące fundamenty żelbetowe znajdujące się w obrysie projektowanych fundamentów poz. 1 i 2 - wyłożyć istniejące posadzki betonowe w pomieszczeniach w.c., przedsionka i dyżurce płytkami ceramicznymi - wyłożyć istniejące powierzchnie posadzki betonowej preparatem Cerinol OF w pomieszczeniach hali technologicznej, pompowni, chlorowni i pom. elektrycznym - wyłożyć ściany hali technologicznej, pompowni i chlorowni do wysokości 2,0m płytkami ceramicznymi - wymiana okien drewnianych na PCV z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - zdemontować kratki wentylacyjne podokienne w hali technologicznej 6 szt. i zamurować - do wrót stalowych dwuskrzydłowych przyspawać od strony wewnętrznej listwę uszczelniającą z płaskownika stalowego 3x40 na całej wysokości wrót i przykleić uszczelkę gumową o wym. 3x40 - pokryć dach dwoma warstwami papy termoizolacyjnej - wymienić rynny, rury spustowe i fartuchy z PCV - adaptować jeden wywietrznik dachowy D250 w hali głównej na wylot powietrza wilgotnego, dwa wywietrzaki zdemontować i zaślepić po nich otwory, jeden wywietrzak D250 pozostawić do współpracy z 2 regulowanymi kratkami podokiennymi - wykonać otwór D250 z regulowaną przesłoną w ścianie między pompownią a halą główną - wymienić dwa wywietrzaki dachowe, trzy wywietrzaki zdemontować i przesklepić po nich otwory - obłożenie powierzchni ścian zewnętrznych tynkiem akrylowym - obłożyć cokół wys. 30cm płytkami ceramicznymi po całym obwodzie budynku - pomalować powierzchnie ścian wewnętrznych i sufitów farbą silikonową - pomalować kraty stalowe dwukrotnie farbą chlorokauczukową SUW NOWA GADKA Część technologiczna: Modernizację SUW Nowa gadka należy wykonać w układzie dwustopniowego pompowania wody z jednym zbiornikiem wyrównawczym. Pobór wody ze studni będzie się odbywał za pomocą pomp głębinowych, które dalej będą tłoczyć wodę poprzez mieszacz wodno-powietrzny na filtry ciśnieniowe o średnicy d=1800mm zawierające złoże katalityczne. Po procesie filtracji woda będzie przepływała do zbiornika magazynowego V=120 m sześc. Stamtąd poprzez pompownię II-go stopnia woda uzdatniona będzie tłoczona do sieci wodociągowej. Pompownię II-go stopnia stanowić będzie zestaw hydroforowy, składający się z 3 pomp pionowych, sterowany przetwornicą częstotliwości. Projektowana stacja uzdatniania będzie w pełni zautomatyzowana. Pracą stacji zarządzać będzie sterownik mikroprocesorowy zapewniający automatyczne działanie procesu filtracji oraz płukania filtrów. Pracą pomp II-go stopnia steruje odrębny sterownik będący na wyposażeniu zestawu hydroforowego i utrzymujący ciśnienie wody podawanej do sieci na stałym, zadanym poziomie. Dla poprawy efektu odmanganiania przewiduje się ciągłe dozowanie do wody roztworu KMnO4. Układ dozowania KMnO4, wspólny dla całej instalacji będzie obejmować 1 zestaw dozujący z pompą dozującą, zbiornikiem 60l, mieszadłem elektrycznym, czujnikiem poziomu, zestawem czerpalnym i zaworem dozującym. Uruchamianie pompy będzie odbywać się automatycznie w sprzężeniu z pompami głębinowymi. Wydajność pompy dozującej będzie regulowana proporcjonalnie do przepływu wody surowej, poprzez wodomierz z nadajnikiem impulsów, zabudowany na wlocie do stacji. Z uwagi na dwustopniowy system pompowy projektuje się urządzenie do chlorowania wody - chlorator z pompą dozującą, zbiornikiem 60l, mieszadłem elektrycznym, czujnikiem poziomu, zestawem czerpalnym i zaworem dozującym. W przypadku konieczności dozowania podchlorynu sodowego, sterowanie procesem będzie odbywać się automatycznie w sprzężeniu z pompami głębinowymi. Wydajność pompy dozującej będzie regulowane proporcjonalnie do przepływu wody surowej, poprzez wodomierz z nadajnikiem impulsów, zabudowany na wlocie do stacji. Zbiornik wody uzdatnionej ma za zadanie magazynowanie wody i wyrównanie nierównomierności rozbiorów godzinowych. Przewiduje się budowę jednego zbiornika o pojemności czynnej 120 m sześc. Proponowany jest okrągły zbiornik wolnostojący, żelbetowy prefabrykowany, sprężany zewnętrznie.Nowy zbiornik zlokalizowany jest na jednym z pozostałych fundamentów żelbetowych, po zdemontowanym zbiorniku Z uwagi na mniejszą objętość i ciężar, nie zachodzi konieczność projektowania nowej płyty fundamentowej Nowe zbiorniki wyrównawcze przyjmuje się konstrukcji żelbetowej prefabrykowanej, sprężonej wiązkami prętów stalowych. Część elektryczna: Planuje się modernizację rozdzielni niskiego napięcia w SUW w Nowej Gadce polegającą na wymianie istniejących szaf rozdzielczych na nowe dostosowane do projektowanej konfiguracji technologicznej w/w stacji. Niniejsza modernizacja polega na wykonaniu szaf rozdzielczych zapewniających zasilanie i sterowanie: - istniejących pomp głębinowych w studniach 2S-I oraz 2S-II (1szt. - 18.0kW+1szt. - 11kW) - istniejących i pozostawianych po modernizacji, pomp płuczących 2P1 i 2P1a (2szt. - 7.5kW) - istniejącej sprężarki powietrza 2SP1a (1szt. - 2.2kW) - istniejących instalacji pomocniczych (oświetlenie, gniazda wtyczkowe, piece akumulacyjne, wentylacja, oświetlenie bezpieczeństwa) - nowego zestawu hydroforowego 2ZH1 (3szt.  7.5kW) - nowych sprężarek 1SP1 oraz 1SPAKP (1szt. - 4.0kW i 1szt. - 1.5kW) - nowej dmuchawy 1D1 (1szt. - 5.5kW) - szafy automatyki 1SA1 - osuszacza powietrza i nagrzewnicy (1szt. - 6.4kW+1szt. - 9.0kW) - modernizowanych oraz istniejących urządzeń zasilanych z instalacji pomocniczych (1szt. - 2kW(nowy grzewacz)+(2szt. - 3kW+3szt. - 2kW)(istniejące piece)) - systemu oświetlenia ewakuacyjnego Wykonanie automatycznego układu sterowania i pomiarów dla w/w stacji wraz z ułożeniem kabli zasilających, sterowniczych i pomiarowych w stacji uzdatniania wody. Część budowlana: W związku z planowaną modernizacją Stacji Uzdatniania Wody Nowa Gadka należy wykonać następujące prace budowlane i adaptacyjne: - rozbiórka cokołów żelbetowych wys. 15cm po zdemontowanych pompach - wykonanie cokołu betonowego z betonu kl. B15 pod zespół hydroforów - wyłożyć istniejące posadzki betonowe w pomieszczeniach w.c., przedsionka i dyżurce płytkami ceramicznymi - wyłożyć istniejące powierzchnie posadzki betonowej preparatem Cerinol OF w pomieszczeniach hali technologicznej, pompowni i chlorowni i pom. Elektrycznym - wyłożyć ściany hali technologicznej, pompowni i chlorowni do wys. 2,0m płytkami ceramicznymi - wymiana okien drewnianych na PCV z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi - zdemontować kratki wentylacyjne podokienne w hali technologicznej- 6 sztuk i zamurować - pokryć dach dwoma warstwami papy termoizolacyjnej - wymienić rynny, rury spustowe, fartuchy z PCV -wymienić dwa wywietrzaki dachowe, trzy wywietrzaki zdemontować i przesklepić po nich otwory - obłożenie powierzchni ścian zewnętrznych tynkiem akrylowym - obłożyć cokół wys. 30cm płytkami ceramicznymi po całym obwodzie budynku - pomalować powierzchnie ścian wewnętrznych i sufitów farbą silikonową - pomalować kraty stalowe dwukrotnie farbą chlorokauczukową - adaptować jeden wywietrznik dachowy D250 w hali głównej na wylot powietrza wilgotnego, dwa wywietrzaki zdemontować i zaślepić po nich otwory, jeden wywietrzak D250 pozostawić do współpracy z 2 regulowanymi kratkami podokiennymi - wykonać otwór D250 z regulowaną przesłoną w ścianie między pompownią a halą główną 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 211000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 43 931,78 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego. - zał. nr 1 do oferty 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wyko­nania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 3 zamówienia o zbliżonej wartości, podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze oraz stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II pkt 2 niniejszej specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania ww warunku należy załączyć wykaz wykonanych robót wraz z referencjami. - zał. nr 2 do oferty 3) dysponują osobami do realizacji zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. musi przedstawić wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadane przez te osoby uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie : wod-kan, konstrukcyjno - budowlane, elektroenergetyczne oraz uprawnienia w zakresie elektroniki i automatyki przemysłowej. W wykazie muszą się znaleźć: kierownik robót W przypadku ww pracownika należy podać imię i nazwisko oraz posiadane uprawnienia (na potwierdzenie załączyć dokumenty - uprawnienia budowlane oraz wpis kierownictwa robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - zał. nr 3 do oferty Wykonawca może dysponować osobami nie będącymi jego pracownikami - wtedy należy załączyć deklarację o współpracy z wykonawcą. Zamawiający zastrzega, że żadna część zadania nie może zostać powierzona podwykonawcy. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem finansowym niezbędnym do realizacji zamówienia. Należy wykazać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości równej cenie całkowitej zaoferowanej przez wykonawcę w ofercie. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie opinia bankowa potwierdzająca posiadanie ww środków bądź możliwość zaciągnięcia kredytu. - zał. nr 4 do oferty 5) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 5 do oferty 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie za­mówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 wykonawca musi załączyć nw. dokumenty stanowiące - zał. nr 6, 7, 8, 9 do oferty 8) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia: W zakresie prac budowlanych, elektrycznych i technologicznych - wymagane minimum 5 lat W zakresie dostaw sprzętu i urządzeń - minimum 2 lata W zakresie złóż filtracyjnych ( odżelaziania i odmanganiania ) - minimum 15 lat Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu w/w wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia-nie spełnia", w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejstru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2, Wykonawca na załączniku nr 2 musi wskazać wykonane w okresie ostatnich 3 lat roboty o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności, które realizował jako główny wykonawca. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót będą referencje. Prace nie potwierdzone referencjami nie będą brane pod uwagę. c) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 3, Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 3 kierownictwo robót oraz innych kluczowych pracowników posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie: wod-kan, kionstrukcyjno - budowlane, elektroenergetyczne oraz uprawnienia w zakresie elektroniki i automatyki przemysłowej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę własciwej izby samorządu zawodowego (w przypadku kierownika robót). d) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potiwerdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 5, f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8, i) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9, j) dowód wpłaty/wniesienia wadium - zał. nr 10 k) kosztorys ofertowy - zał. nr 11

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksawerow.bip.cc. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata pobierana będzie w przypadku zamówienia specyfikacji w formie papierowej - płatne w kasie urzedu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 10:00, siedziba Urzędu Gminy Ksawerów, ul. Kościuszki 3 h, 95-054 Ksawerów, II piętro, pok. 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.