eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernikowo › Dostawa wyposażenia Centrum Integracji Kulturalnej w m. Czernikowo oraz świetlic wiejskich w m. Czernikowo i Steklinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Czernikowo: Dostawa wyposażenia Centrum Integracji Kulturalnej w m. Czernikowo oraz świetlic wiejskich w m. Czernikowo i Steklinek
Numer ogłoszenia: 41711 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czernikowo , ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 287 50 01, faks 54 287 50 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernikowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Centrum Integracji Kulturalnej w m. Czernikowo oraz świetlic wiejskich w m. Czernikowo i Steklinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Centrum Integracji Kulturalnej w miejscowości Czernikowo oraz świetlic wiejskich w miejscowościach Czernikowo i Steklinek. 2. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na trzy części: 2.1. Część nr 1 - Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie a) Meble: - stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm - 15 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu - 40 szt. - biurka komputerowe drewniane z szufladą, szufladą klawiaturową, szafką z półką, zabezpieczone zamkiem 1000x500x750 mm - 5 szt. - krzesła obrotowe tapicerowane z regulacją wysokości - 5 szt. - szafa gospodarcza metalowa 1800x1000x390 mm - 1 szt. - szafa świetlicowa drewniana 1850x800x420 mm - 1 szt. b) Sprzęt multimedialny: - telewizor - 1 szt. - projektor multimedialny - 1 szt. - zestaw nagłośnieniowy - 1 szt. - kino domowe - 1 szt. - mikrofony dynamiczne bezprzewodowe - 2 szt. - lustrzanka cyfrowa - 1 szt. c) Zestaw obiadowo -kawowy na 100 osób: - talerz głęboki - 100 szt. - talerz płytki - 100 szt. - talerz deserowy - 100 szt. - filiżanka - 100 szt. - talerzyk pod filiżankę - 100 szt. - cukiernica - 8 szt. - dzbanek na mleko - 8 szt. - widelec stołowy - 100 szt. - łyżka stołowa - 100 szt. - nóż stołowy - 100 szt. - łyżeczka stołowa - 100 szt. 2.2. Część nr 2 - Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie a) Meble: - stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm - 40 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu - 100 szt. - szafa gospodarcza metalowa 1800x1000x390 mm - 1 szt. - szafy świetlicowe drewniane 1850x800x420 mm - 2 szt. - regał drewniany otwarty 1850x800x400 mm - 1 szt. b) Zestaw obiadowo- kawowy na 150 osób: - talerz głęboki - 150 szt. - talerz płytki - 150 szt. - talerz deserowy - 150 szt. - filiżanka - 150 szt. - talerzyk pod filiżankę - 150 szt. - cukiernica - 13 szt. - dzbanek na mleko - 13 szt. - widelec stołowy - 150 szt. - łyżka stołowa - 150 szt. - nóż stołowy - 150 szt. - łyżeczka stołowa - 150 szt. c) Sprzęt AGD: - witryna chłodnicza - 2 szt. - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt. - taboret gazowy - 1 szt. 2.3. Część nr 3 - Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek a) Meble: - stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm - 25 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu - 100 szt. - biurka komputerowe drewniane z szufladą, szufladą klawiaturową, szafką z półką, zabezpieczone zamkiem 1000x500x750 mm - 5 szt. - krzesła obrotowe tapicerowane z regulacją wysokości - 5 szt. - szafy gospodarcze metalowe 1800x1000x390 mm - 2 szt. - szafy świetlicowe drewniane 1850x800x420 mm - 2 szt. b) Sprzęt multimedialny: - telewizor - 1 szt. - lustrzanka cyfrowa - 1 szt. c) Sprzęt sportowy: - stół do tenisa - 2 szt. - piłkarzyki - 2 szt. - stół bilardowy - 2 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji technicznej wyposażenia - Załączniki Nr 7.1; 7.2; i 7.3 do SIWZ. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4.3. Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować we wskazanym miejscu rozładunek dostarczonego wyposażenia. 4.4. Za dzień wykonania zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń. 4.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru. 5. Parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej wyposażenia (Załączniki Nr 7.1, 7.2 i 7.3 do SIWZ) stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie. Wykonawca może zaoferować wyposażenie o lepszych parametrach technicznych. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wymagania w zakresie innych cech: - wyposażenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji min. 2013), musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta, - urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, - do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 8. W wypełnionej tabeli w Formularzu cenowym (Załączniki Nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest podać producenta i model oferowanego wyposażenia. 9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu w celu weryfikacji, czy oferowany sprzęt spełnia warunki specyfikacji technicznej. 10. Wybrany oferent przed podpisaniem umowy przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego próbnik kolorystyczny: tkaniny tapicerskiej, płyty meblowej oraz stelażu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-9, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5, 39.70.00.00-9, 39.22.00.00-0, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 37.46.12.20-5, 38.65.10.00-3, 32.32.00.00-2, 32.34.23.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla każdej części zamówienia w wysokości: - Część Nr 1 - Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) - Część Nr 2 - Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) - Część Nr 3 - Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Formularz OFERTA zgodny z treścią zamieszczonego wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Formularze cenowe stanowiące Załączniki Nr 1.1; 1.2 i 1.3 do niniejszej Specyfikacji. 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji, poręczenia lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w sposób istotny w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2. terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas usunięcia tych okoliczności, 3. zmiany podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, tj. w szczególności, gdy Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu przedmiot zamówienia inny niż w ofercie, ale o parametrach technicznych zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (co potwierdzi specyfikacją techniczną) i w cenie ofertowej - z powodu trudności z jego uzyskaniem od producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czernikowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czernikowie ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernikowie ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pokój nr 20 (Kasa Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektów pn. - Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie, - Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie małych projektów tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi. Realizacja projekty Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Centrum Integracji Kulturalnej w miejscowości Czernikowo 1. Meble: - stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm - 15 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu - 40 szt. - biurka komputerowe drewniane z szufladą, szufladą klawiaturową, szafką z półką, zabezpieczone zamkiem 1000x500x750 mm - 5 szt. - krzesła obrotowe tapicerowane z regulacją wysokości - 5 szt. - szafa gospodarcza metalowa 1800x1000x390 mm - 1 szt. - szafa świetlicowa drewniana 1850x800x420 mm - 1 szt. 2. Sprzęt multimedialny: - telewizor - 1 szt. - projektor multimedialny - 1 szt. - zestaw nagłośnieniowy - 1 szt. - kino domowe - 1 szt. - mikrofony dynamiczne bezprzewodowe - 2 szt. - lustrzanka cyfrowa - 1 szt. 3. Zestaw obiadowo- kawowy na 100 osób: - talerz głęboki - 100 szt. - talerz płytki - 100 szt. - talerz deserowy - 100 szt. - filiżanka - 100 szt. - talerzyk pod filiżankę - 100 szt. - cukiernica - 8 szt. - dzbanek na mleko - 8 szt. - widelec stołowy - 100 szt. - łyżka stołowa - 100 szt. - nóż stołowy - 100 szt. - łyżeczka stołowa - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-9, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.22.00.00-0, 32.32.00.00-2, 38.65.10.00-3, 32.34.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Czernikowo. 1. Meble: - stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm - 40 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu - 100 szt. - szafa gospodarcza metalowa 1800x1000x390 mm - 1 szt. - szafy świetlicowe drewniane 1850x800x420 mm - 2 szt. - regał drewniany otwarty 1850x800x400 mm - 1 szt. 2. Zestaw obiadowo- kawowy na 150 osób: - talerz głęboki - 150 szt. - talerz płytki - 150 szt. - talerz deserowy - 150 szt. - filiżanka - 150 szt. - talerzyk pod filiżankę - 150 szt. - cukiernica - 13 szt. - dzbanek na mleko - 13 szt. - widelec stołowy - 150 szt. - łyżka stołowa - 150 szt. - nóż stołowy - 150 szt. - łyżeczka stołowa - 150 szt. 3. Sprzęt AGD: - witryna chłodnicza - 2 szt. - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt. - taboret gazowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-9, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5, 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek 1. Meble: - stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm - 25 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu - 100 szt. - biurka komputerowe drewniane z szufladą, szufladą klawiaturową, szafką z półką, zabezpieczone zamkiem 1000x500x750 mm - 5 szt. - krzesła obrotowe tapicerowane z regulacją wysokości - 5 szt. - szafy gospodarcze metalowe 1800x1000x390 mm - 2 szt. - szafy świetlicowe drewniane 1850x800x420 mm - 2 szt. 2. Sprzęt multimedialny: - telewizor - 1 szt. - lustrzanka cyfrowa - 1 szt. 3. Sprzęt sportowy: - stół do tenisa - 2 szt. - piłkarzyki - 2 szt. - stół bilardowy - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-9, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 32.32.00.00-2, 38.65.10.00-3, 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8, 37.46.12.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.