eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › wykonanie parkingu z odwodnieniem, oświetleniem, chodnikami i dojazdem dla osób niepełnosprawnych w rejonie budynku części B Gimnazjum Nr 1 w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10 wraz z wjazdem od ul. Starczanowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-17

POZYCJA 41708

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Murowana Goślina: wykonanie parkingu z odwodnieniem, oświetleniem, chodnikami i dojazdem dla osób niepełnosprawnych w rejonie budynku części B Gimnazjum Nr 1 w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10 wraz z wjazdem od ul. Starczanowskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Murowana Goślina, do kontaktów: Ewa Wtorkowska: sprawy formalno-prawne; Urszula Bartkowska: sprawy merytoryczne, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140, e-mail: gmina@murowana-goslina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.murowana-goslina.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip2.murowana-goslina.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip2.murowana-goslina.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie parkingu z odwodnieniem, oświetleniem, chodnikami i dojazdem dla osób niepełnosprawnych w rejonie budynku części B Gimnazjum Nr 1 w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10 wraz z wjazdem od ul. Starczanowskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: rejon budynku części B Gimnazjum Nr 1 w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10 wraz z wjazdem od ul. Starczanowskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarach robót wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dołączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Planowany zakres prac obejmuje wykonanie parkingu z odwodnieniem, oświetleniem, chodnikami i dojazdem dla osób niepełnosprawnych w rejonie budynku cz. B Gimnazjum Nr 1 w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10 wraz z wjazdem od ul. Starczanowskiej. 2.1.Parking - pow. ca 1268,00 m2 o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm koloru szarego na podbudowie warstwowej zgodnie z projektem. Nawierzchnia parkingu po obwodzie ograniczona krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm na ławie betonowej. Linie wydzielające miejsca parkingowe należy wykonać z kostki betonowej koloru grafitowego. 2.2. Chodniki - szer. 1,50 m, 2,50 i 3,0 o łącznej pow. 285,00 m2 o nawierzchni z kostki betonowej brukowej kolorowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej. 2.3.Odwodnienie parkingu - kanalizacja deszczowa z rur PVC-U DN 250 x 7,4 mm długości ca 19 mb wraz z wykonaniem wpustów ulicznych i studzienkami z osadnikiem o gł. 1,0 m oraz studzienką rewizyjną średnicy 1000 mm na przyłączu. 2.4. Oświetlenie zewnętrzne parkingu na słupach parkowych wysokości 4,15 m z oprawą 70 W w ilości 10 szt. wraz z okablowaniem o długości 320,00 m. 2.5.Pochylnia dla osób niepełnosprawnych konstrukcji mieszanej - betonowa pokryta płytkami Terazzo w kolorze jasno szarym, ścianki zewnętrzne z cegły klinkierowej w kolorze budynku cz. B, balustrada stalowa malowana zgodnie z opisem w projekcie. 3.Zakres zamówienia obejmuje teren w obrębie istniejącego i użytkowanego budynku Gimnazjum - segment B. 4. Wykonawca robót zobowiązany jest koordynować prowadzone roboty w obrębie istniejących i użytkowanych segmentów A i B budynku Gimnazjum Nr 1, w taki sposób aby umożliwić dojście i dojazd do budynku Gimnazjum od strony ul. Starczanowskiej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje teren w obrębie istniejącego i użytkowanego budynku Gimnazjum - segment B. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej. Przedmiotwe dokumenty stanowią opis przedmiotu zamówienia - część II siwz. Zakres zamówienia jak w pkt. II.1.5)ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7.000 PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5,0% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed dniem podpisania umowy (formy zabezpieczenia wymienione w art. 148 ust. 1 Prawa zamówień publicznych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Pzp), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)dysponują nw. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: DzU z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.): (1) co najmniej 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej - niniejsza osoba ma wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym licząc od dnia uzyskania uprawnień, (2) co najmniej 1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 300 tys.zł brutto obejmującą budowę placów lub parkingów lub chodników lub małej architektury (np. schody terenowe, podjazdy)oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)zaakceptują 30-dniowy termin płatności; b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 50.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 2. Załączą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i określone poniżej;3. wniosą wadium w wysokości 7.000 zł; 4. złożą kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązani są do złożenia dokumentów zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy przygotowany wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wg załącznika nr 2 SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje; Wykonawca winien wykazać co najmniej 1 robotę budowlaną opisaną w pkt III.2)2.b)-opis warunków udziału niniejszego ogłoszenia; 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 9.dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt III.2)2.a)opisu warunków udziału, posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: decyzja o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 10. polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 50.000zł; 11. dowód wniesienia/wpłacenia wadium; 12.kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami wraz z zestawieniem nakładów RMS; 13.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej skalda dokumenty zgodnie z § 2 wyżej cyt. Rozporządzenia; 14. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 15. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. termin wykonania zamówienia 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.murowana-goslina.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 09:30, budynek Urzędu Miasta i Gminy przy ul. Poznańskiej 16, parter, sala konferencyjna nr 21 (parter), Murowana Goślina.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.