eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wymiana nawierzchni chodników w ulicy Dworcowej i Łopuskiego w Kołobrzegu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Kołobrzeg: Wymiana nawierzchni chodników w ulicy Dworcowej i Łopuskiego w Kołobrzegu.
Numer ogłoszenia: 41700 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, fax (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodników w ulicy Dworcowej i Łopuskiego w Kołobrzegu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chodnik w ul. Dworcowej 1. Prace rozbiórkowe a) rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm i zjazdów z płyt betonowych sześciokątnych gr. 15 cm z odwiezieniem na odległość do 4 km - 1.020,58 m2, b) rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm razem z ławą betonową z odwiezieniem na odległość do 5 km - 65,00 mb, 2. Roboty ziemne a) wykonanie wykopów w gruncie kat. III z odwiezieniem urobku na odległość do 5 km - 84,28 m3, 3. Wykonanie nawierzchni chodników a) ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 222,70 mb, b) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 12,00 mb, c) wyk. nawierzchni chodnika z kostki betonowej kolorowej POLBRUK gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 842,83 m2 4. Zjazdy a) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej siwej POLBRUK gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 177,75 m2, Chodnik w ul. Łopuskiego 1. Prace rozbiórkowe a) rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm 35x35x5 cm i płyt kamiennych gr. 15 cm z odwiezieniem na odległość do 3 km - 2.493,95 m2 b) rozebranie nawierzchni betonowej gr. 12 cm z odwiezieniem na odległość do 3 km - 261,25 m2, 2. Roboty ziemne a) wykonanie wykopów w gruncie kat. III z odwiezieniem urobku na odległość do 5km - 218,30 m3, 3. Wykonanie nawierzchni chodników a) wyk. warstwy odcinającej gr. 6 cm oraz nawierzchni chodnika z kostki betonowej kolorowej POLBRUK gr. 6 cm, kostki betonowej Starodruk gr. 6 cm kolor brązowy oraz płyt betonowych 40x40x5 cm o fakturze z kamienia płukanego na podsypce cementowo - piaskowej - 2.342,50 m2 4. Zjazdy a) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej siwej POLBRUK gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 489,50 m2, 5. Przestawienie krawężników kamiennych wraz z wyk. ławy betonowej z oporem 0,05 m3/m - 288,50 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wyk. określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane przez zamawiającego metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymaga się wykonania minimum jednego zamówienia o powierzchni 2.500,00 m2 z kostki betonowej 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia ogólnobudowlane wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kołobrzeg Referat Drogowy ul. Ratuszowa 12, 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg (I piętro, pok. 104) ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.