eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Bieżąca konserwacja oświetlenia parkowego i oświetlenia iluminacyjnego w Łodzi na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź-Polesie.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Łódź: Bieżąca konserwacja oświetlenia parkowego i oświetlenia iluminacyjnego w Łodzi na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź-Polesie.
Numer ogłoszenia: 416866 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie , ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385235, faks 042 6385234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja oświetlenia parkowego i oświetlenia iluminacyjnego w Łodzi na terenie działania Delegatury UMŁ Łódź-Polesie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całoroczna, bieżąca konserwacja oświetlenia parkowego i oświetlenia iluminacyjnego w Łodzi, w następujacych obiektach: -oświetlenie parkowe: park im. ks. J. Poniatowskiego i park im. marszałka J. Piłsudskiego; -oświetlenie iluminacyjne: pomnik przy ul. Retkińskiej 127, pomnik ks. kard. Stefana Wyszyńskiego przy skrzyżowaniu al. kard. Stefana Wyszyńskiego i al. bp. Władysława Bandurskiego, Akademia Muzyczna im. G. i K. Bacewiczów przy ul. Gdańskiej 32, kościół pw. Matki Boskiej Zwycięskiej przy ul. Łąkowej 27, kościół garnizonowy pw. św. Jerzego przy ul. Św. Jerzego 9..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : -w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługę polegającą na całorocznej, bieżącej konserwacji instalacji oświetleniowych (oświetlenie uliczne, parkowe, iluminacyjne itp.) o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, z podaniem daty jej wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych lub wykonywanych usług. -dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - co najmniej dwóch osób posiadających ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, - jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru. Świadectwa o których mowa wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 z późn. zm. ). 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. -posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł. Powyższy warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z powyższym wymaganiem. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć ofertę (formularz w załączeniu) z następującymi załącznikami: załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. załącznik nr 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). załącznik nr 3 Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługę polegającą na całorocznej, bieżącej konserwacji instalacji oświetleniowych (oświetlenie uliczne, parkowe, iluminacyjne itp.) o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto z podaniem daty jej wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). załącznik nr 4 Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i stanowisku dozoru (wymienione w punkcie V.2 SIWZ). Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób: co najmniej dwóch osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji oraz jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). załącznik nr 5 Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien przedłożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - suma wartości wszystkich ubezpieczeń co najmniej 100.000,00 zł (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.3.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w załączniku nr 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej winien być wystawiony w terminie analogicznym, jak termin określony dla odpowiadającego mu dokumentu wymienionego w załączniku nr 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oryginał dokumentu ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub kserokopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków formalnych udziału w postępowaniu, dokumenty i oświadczenia o których mowa: w zał. 1 - Oświadczenie składane jest wspólnie przez Wykonawców (jedno wspólne Oświadczenie). w zał. 2 - musi złożyć każdy Wykonawca, Podwykonawcy: W przypadku, gdy części zamówienia będą realizować Podwykonawcy, należy wskazać te części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Wszelkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź-Polesie , 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B, pok. 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź-Polesie, 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B, pok. 305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.