eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 4167 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części: 16, to jest ofert na świadczenie usług dowolną liczbą pojazdów / sprzętu wraz z obsługą, jednak pojazd / sprzęt wraz z obsługą zapisany w ofercie w jednej części nie może stanowić części składowej innej części zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych obwodów drogowych jak i do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia oraz sprzętu. Zamówienie składa się z 16 części, które będą realizowane na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Każda z 16 części podzielona została na niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tj: 1) teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy, (część nr: 1 - 6): Część nr 1. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97. Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 2. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700. Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 3. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa TM2, Ładowność powyżej 14 t, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 4. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30. Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 300 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 5. Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, Które są w dyspozycji Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 6. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 2 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur. 2) teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy i Sycowie, (część nr: 7 - 9): Część nr 7. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 4,5 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 250 godz. praca. Część nr 8. Spychacz wraz z zestawem, niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt 1, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 250 godz. praca. Część nr 9. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30. Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 300 godz. praca, 30 godz. dyżur. 3) teren działania obwodu drogowego w Sycowie, (część nr: 10 - 15): Część nr 10. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL. Ładowność pow. 11 t, lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 11. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PDP. Ładowność pow. 11 t, lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 12. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur. Część nr 13. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 14. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa PJ10 ładowność pow. 14 t, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 80 godz. praca, 20 godz. dyżur. Część nr 15. Koparko-ładowarka o pojemność łyżki pow. 0,8 m3 i napędzie na 2 osie która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca 30 godz. dyżur. 4) odcinek drogi wojewódzkiej nr 448 od miejscowości Brzostawa do Milicza, (część nr: 16): Ze względu na specyfikę przebiegu drogi rozpoczęcie pracy sprzętu odbywać się będzie od drogi krajowej nr 15 w kierunku Brzostawy. Podstawienie sprzętu musi być zapewnione w ciągu 1 godziny od wezwania przez dyżurnego. Część nr 16. Samochód ciężarowy z min. 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności min. 4 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania od 2,2 do 3,2 m, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy oraz załadunkiem. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca. Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9, 90630000-2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować sprawnymi pojazdami / sprzętem w ilości zgodnej z ofertą: część nr. 1: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 2: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 3: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, część nr. 4: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, część nr. 5: Samochód ciężarowy, z piaskarką, pojemność min. 6,0 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 do 3,2 m, szt. 1, część nr. 6: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, część nr. 7: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1, część nr. 8: Spychacz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt. 1, część nr. 9: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, część nr. 10: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 11 t, szt. 1, część nr. 11: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 11 t, szt. 1, część nr. 12: Samochód ciężarowy, z piaskarką, pojemność min. 6,0 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 do 3,2 m, szt. 1, część nr. 13: Samochód ciężarowy, z piaskarką, pojemność min. 6,0 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 do 3,2 m, szt. 1, część nr. 14: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, część nr. 15: Koparko - ładowarka, pojemność łyżki: pow. 0,8 m3, szt. 1, część nr. 16: Samochód ciężarowy, z piaskarką, pojemność min. 4,0 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,2 do 3,2 m, szt. 1. Wykonawca może polegać na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: Wykonawca winien dysponować min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami oraz uprawnienia operatora. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował takimi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - zał. do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. do SIWZ, 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. do SIWZ, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania - zał. do SIWZ, 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. do SIWZ, 6) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. do SIWZ, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. do SIWZ, 8) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi; 2.2. Zmiany osobowe. 1) Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; 2) Zamiana osób do nadzorowania zadania. 2.3. Pozostałe zmiany. 1) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) Zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów; 3) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) i inne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 7 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52 c 56-400 Oleśnica Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97. Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700. Ładowność powyżej 15 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa TM2,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa TM2, Ładowność powyżej 14 t, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30. Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 300 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5. Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5. Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7-3,2 m, które są w dyspozycji Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 2 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 2 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 4,5 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7. Ładowarka czołowa, pojemność łyżki min. 4,5 m3, szt 1, która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 250 godz. praca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8. Spychacz wraz z zestawem, niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt 1, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8. Spychacz wraz z zestawem, niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 16-20 ton, szt 1, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 250 godz. praca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9. Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 oraz pługa PJ-30. Ładowność powyżej 8 t lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 300 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PO97SL. Ładowność pow. 11 t, lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PDP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do piaskarki PP-1 z pługiem PDP. Ładowność pow. 11 t, lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca, 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 13. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimalnej 6 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 200 godz. praca, 20 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa PJ10 ładowność pow. 14 t, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 14. Samochód ciężarowy z min 2 osiami napędowymi do pługa PJ10 ładowność pow. 14 t, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy. Maksymalna ilość godzin: 80 godz. praca, 20 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część nr 15. Koparko-ładowarka o pojemność łyżki pow. 0,8 m3 i napędzie na 2 osie która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 15. Koparko-ładowarka o pojemność łyżki pow. 0,8 m3 i napędzie na 2 osie która jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą operatora. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca 30 godz. dyżur..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część nr 16. Samochód ciężarowy z min. 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności min. 4 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania od 2,2 do 3,2 m, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy oraz załadunkiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek drogi wojewódzkiej nr 448 od miejscowości Brzostawa do Milicza. Ze względu na specyfikę przebiegu drogi rozpoczęcie pracy sprzętu odbywać się będzie od drogi krajowej nr 15 w kierunku Brzostawy. Podstawienie sprzętu musi być zapewnione w ciągu 1 godziny od wezwania przez dyżurnego. Część nr 16. Samochód ciężarowy z min. 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności min. 4 m3 i pługiem o szerokości odśnieżania od 2,2 do 3,2 m, który jest w dyspozycji Zamawiającego wraz z pracą kierowcy oraz załadunkiem. Maksymalna ilość godzin: 400 godz. praca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.