eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług sprzątania Klubu ŻAK w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197 oraz terenu przyległego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Gdańsk: Świadczenie usług sprzątania Klubu ŻAK w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197 oraz terenu przyległego
Numer ogłoszenia: 41676 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Żak , ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3451590, faks 58 3440573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klubzak.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania Klubu ŻAK w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197 oraz terenu przyległego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług codziennego sprzątania siedziby Klubu ŻAK w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 195/197 wraz z przyległym terenem, w tym odśnieżanie, utrzymanie trawników, posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych, usuwanie liści, usuwanie śniegu z daszku nad holem oraz b) codzienne uzupełnianie ręczników, papieru toaletowego, mydła w płynie, worków na śmieci, dozowników zapachów, kostek toaletowych (środki i materiały własne Wykonawcy), c) serwis sprzątający w czasie imprez okolicznościowych (ok. 10 wieczorów, najczęściej weekendy), oraz wczesnym popołudniem w związku z przedpołudniową działalnością Klubu (ok. 90 dni, pon-pt), d) usługi hydrauliczne w zakresie bieżącej konserwacji i naprawy urządzeń sanitarnych (krany, rezerwuary, prysznice, inne), e) czyszczenie separatora tłuszczów w kawiarni. Ad. A) Usługi codziennego sprzątania muszą być wykonywane przez 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku, w godzinach przedpołudniowych, przed godzinami działalności Klubu ŻAK, biura do godz. 7.00., pozostałe pomieszczenia do godz. 11.00. (Szczegółowy harmonogram godzinowy prac będzie ustalany na bieżąco). Usługi sprzątania i konserwacji wykonywane będą przez Wykonawcę specjalistycznym sprzętem i przy użyciu odpowiednich środków i preparatów, stanowiących materiały własne Wykonawcy.Serwis sprzątający: ze względu na działalność Zamawiającego istnieje konieczność pełnienia dyżuru i w miarę potrzeby świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w Klubie. Zamawiający organizuje seanse przedpołudniowe dla szkół (ok. 90 dni w czasie roku szkolnego). Po zakończeniu seansów konieczne jest ponowne sprzątnięcie sali kinowej, holu i toalet położonych na parterze. Serwis ten może być świadczony przez jedną osobę, czas świadczenia usługi ok. 1 godzina, ok. godz. 14.00. Pozostałe imprezy okolicznościowe organizowane są wieczorem. W przypadku oczekiwanej dużej liczby gości serwis niezbędny jest do utrzymania na bieżąco czystości w toaletach i w holu, oraz uzupełniania środków higienicznych, opróżniania koszy na śmieci itp. Serwis wieczorny może być świadczony przez 1 osobę. Czas trwania ok. 4 godzin. (np. 20.00-24.00.)Bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń sanitarnych obejmuje utrzymanie drożności i sprawnego spływu wody we wszystkich urządzeniach sanitarnych oraz w kratkach ściekowych. Cena oferowana przez Wykonawcę obejmuje jedynie koszty związane z wykonaniem usługi i nie obejmuje kosztu ewentualnych materiałów niezbędnych do wymiany. Część B - sprzątanie okresowe obejmuje kompleksowe sprzątanie Klubu, w tym m.in: a) mycie okien - sześć razy w okresie obowiązywania umowy b) pielęgnację podłóg, czyszczenie ścian, pranie wykładzin, foteli - cztery razy w okresie obowiązywania umowy c) prace wysokościowe - odkurzanie i mycie elementów konstrukcji, ścian, elementów wykończenia wnętrz znajdujących się w miejscach trudnodostępnych - dwa razy w okresie obowiązywania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów wskazanych w SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku oraz dla części A: - wykazu usług potwierdzającego należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej trzech usług sprzątania obiektów użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każdy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, a dla części B - wykazu usług potwierdzającego należyte wykonanie, co najmniej trzech usług sprzątania w obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 każdy, obejmujących: sprzątanie wysokościowe (np. mycie okien, elementów elewacji, konstrukcji wewnątrz budynków) oraz czyszczenie i pielęgnację podłóg i glazury (np. pranie dywanów, wykładzin, akrylowanie, woskowanie podłóg, sprzątanie pobudowane różnorodnych powierzchni), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu, wskazanych w SIWZ. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 200.000,00 zł, Zamawiający uzna warunek za spełniony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku: zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia, wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klubzak.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Klub Żak, 80-266 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 195/197.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Klub Żak, 80-266 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 195/197.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.