eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy, postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 2 Pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Łódź: Dostawy materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy, postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 2 Pakietach
Numer ogłoszenia: 41633 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Wojewódzki ZUS w siedzibą w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy, postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 2 Pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IPrzedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych, piśmiennych, archiwizacyjnych, druków akcydensowych i kopert w ilościach przewidywanych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ.Pakiet IIPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego i papieru samokopiującego (składanki komputerowej). Opis papieru oraz jego przewidywane ilości zawiera I część SIWZ oraz Załącznik Nr 2B do SIWZ pn. Formularz cenowy.Wartość niniejszego zmówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/2/2008/TG/NA-4) wynosi 121 489,25 euro, w tym wartość zamówienia dla Pakietu I wynosi 63 295,02 euro, a dla Pakietu II wynosi 58 194,23 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 17.22.13.10 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych Oryginalny kod CPV: 17.24.11.20 - Szpagat Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.11.20 - Szpagat Oryginalny kod CPV: 20.50.00.00 - Wyroby z drewna i korka Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.11.00 - Kalka maszynowa Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.91.10 - Kalka maszynowa Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 25.22.30.00 - Pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe Oryginalny kod CPV: 28.61.10.00 - Noże i nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.10.00 - Noże i nożyczki Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.50 - Datowniki, stemple lub numeratory Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.50 - Datowniki Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.00.00.00 - Różne rodzaje druków i wyroby do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.12.56.00 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI PODMIOTOWE O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.4 oraz dokumentów wymaganych w pkt. 6.5. - 6.7. SIWZ, spełniających wymogi Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) - zwane dalej Rozporządzeniem. WARUNKI PRZEDMIOTOWE Wykonawca zobowiązany jest oferować przedmiot zamówienia spełniający wymagania opisane w Zał. Nr 2A lub/i Zał. Nr 2B dla wybranego przez siebie Pakietu/Pakietów, potwierdzając to stosownym oświadczeniem, którego wzór określa Formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do SIWZ), wypełniając Załącznik Nr 2A i/lub 2B, a w przypadku Pakietu I dodatkowo składając dokumenty określone w pkt 6.3 SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ·Oświadczenie w związku z art. 22 ust. 1 uPzp wg wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ ·Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia ·Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia ·Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia ·W Pakiecie I - karty katalogowe, opisy itp. potwierdzające, że produkty oferowane w poz.1, 8, 10, 11, 14, 20, 30, 31, 43, 44, 45, 46, 68, 69, 70, 83, 139, 140 Fc. spełniają wymagania w nim opisane. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiednio do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów wymienionych w Pkt. 6.5. - 6.7. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt. 1) i 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź 90-431, ul. Zamenhofa 2 p. XI, pok. 1114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 12:00, miejsce: ZUS Odział Wojewódzki w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, p. XI, pok. 1114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu dopuszcza się by oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywali faksem. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Każda ze Stron na żądanie drugiej winna niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu. Nie dopuszcza się możliwości porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów drogą elektroniczną. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Pani Alina Pietrzak tel. 042/ 689 18 12 Pani Alina Kowalczyk tel. 042/ 689 18 36 W sprawach proceduralnych: Pan Remigiusz Lewandowski, Pani Iwona Nejman-Głodowska, Pani Beata Sujka, tel. 042/ 638 27 40 Fax 042/ 638 26 65 Miejsce i termin otwarcia ofert: ZUS Oddział Wojewódzki w Łodziul. Zamenhofa 2, piętro XI, pok. nr 1112B dnia 11.03.2008 r. o godz. 12.30

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I Artykuły biurowe, piśmienne, archiwizacyjne, druki akcydensowe i koperty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów biurowych, piśmiennych, archiwizacyjnych, druków akcydensowych i kopert w okresie 12 miesięcy w ilościach przewidywanych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ. Wartość zamówienia dla Pakietu I wynosi 63 295,02 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 17.22.13.10-3, 17.24.11.20-0, 20.50.00.00-1, 21.00.00.00-3, 21.21.11.20-2, 21.23.11.00-2, 22.81.50.00-6, 22.83.20.00-1, 22.85.10.00-0, 24.33.00.00-6, 25.22.30.00-0, 28.61.10.00-8, 30.19.10.00-4, 30.19.14.00-8, 30.19.21.20-8, 30.19.21.50-7, 21.23.23.00-1, 22.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II Papier kserograficzny i samokopiujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II Dostawy papieru kserograficznego i samokopiującego w okresie 12 miesięcy w I gatunku, według rodzaju i w ilościach przewidywanych w Załączniku Nr 2B do SIWZ pn. Formularz cenowy. Wartość zamówienia dla Pakietu II wynosi 58 194,23 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 21.12.56.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.