eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › Dostawa sprzętu audiowizualnego na teren Gminy Radgoszcz - sprawa znak BI.271.232.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Radgoszcz: Dostawa sprzętu audiowizualnego na teren Gminy Radgoszcz - sprawa znak BI.271.232.2012
Numer ogłoszenia: 416140 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego na teren Gminy Radgoszcz - sprawa znak BI.271.232.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: I. KINO DOMOWE - 1 SZT. Opis produktu: Moc wyjściowa 1000W, Układ 5.1, Dok do iPoda, Wzmacniacz cyfrowy S-Master 24 bity. Bezprzewodowe głośniki tylne Zakres FM, Pamięci stacji 20, Wyłącznik czasowy, Blu-ray 3D Blu-ray Disc, Filmy - XviD HD 1080 WMV9 MPEG-1 MPEG-2 MPEG-4 (mkv) AVCHD, Muzyka - mp3 MPEG-2 Audio AAC Standard WMA9 LPCM DTS, Zdjęcia IĘCIAcia - JPEG (.jpg, .jpeg) GIF (.gif) PNG (. png ) Sony Entertainment Network Wbudowana sieć Wi-Fi Dolby Digital Dolby Digital Plus Dolby Pro Logic Wejście-wy HDMI 2-1 Kompozytowe wy. 1, Wejścia USB 2, Optyczne wejścia 1, Analogowe wejścia audio: Gniazdo cinch 1, Porty Ethernet 1 (model spełniający: Sony BDV-N990W). II. TELEWIZOR - 1 szt. Opis produktu: Gwarancja: 24 miesiące Rodzaj Ekranu: LED, Format obrazu: 16/9, Rozdzielczość 1920 x 1080, Rozmiar ekranu 60, Wejście antenowe - 1 Wejście HDMIR - 4, Wejście SCART - 1, Wejście USB 2.0 - 2, Wejście Ethernet - 1, Kompozytowe wejście wideo - 1, Komponentowe wejście wideo (Y-Pb-Pr) - 1, Wejście komputerowe (D-Sub) + Wejście audio - 1, Wejście PCMCIA - 1 Optyczne wyjście cyfrowe - 1, Wyjście audio - 1, Wyjście słuchawkowe - 1, Pobór mocy (W) - 114, Pobór mocy (w trybie czuwania) (W) - 0,30, Wartość szczytowa luminancji - 73%, Dynamiczne sterowanie podświetleniem, Sieć bezprzewodowa BRAVIA Internet Video, Przeglądarka internetowa. (model spełniający: Sony KDL-60NX720). III. KAMERA - 1 szt. Opis produktu: Nagrywanie w systemie Double Full HD (1920x1080) 3D Nagrywanie w formacie Full HD 1920 x 1080 50p Wewnętrzna pamięć 64 GB Dwa obiektywy typu G z zoomem optycznym 10x Optyczny stabilizator obrazu SteadyShot Dwa przetworniki obrazu CMOS Exmor RTM typu 1-3,91 Ekran Xtra Fine 3D LCD 8,8 cm 3,5CALA Lampa wideo LED i lampa błyskowa Wyjście HDMIR (model spełniający: Sony HDR-TD20VE) IV. OKULARY 3D - 1 szt. Opis produktu: Zestaw 3 sztuk okularów 3D Oglądanie wszechogarniającego obrazu 3D na telewizorze BRAVIA 3D Wyraźny obraz 3D w szerokim zakresie kątów oglądania (model spełniający: Sony TDG-BR250) V. NOTEBOOK - 1 szt. Opis produktu: Kolor Biały Gwarancja 24 miesiące Wysokość [cm] 2.39 Szerokość [cm] 33.1 Głębokość [cm] 22.49 Waga [kg] 1.78 Magnezowa obudowa Przekątna ekranu 13.3 Rozdzielczość 1366 x 768 Karta graficzna Intel HD Graphics 3000 Procesor Intel i3-2350M Taktowanie procesora 2300 Pamięć RAM 4 GB Typ pamięci RAM DDR3 Dysk twardy HDD 500 GB, SATA, Obr. 5400 Napędy DVD-Super Multi Karta sieciowa 10-100-1000 WiFi 802.11 a-b-g-n, Wyjście HDMI, Wyjście D-Sub, Wyjście słuchawkowe, Wejście mikrofonowe Złącza USB 1x 2.0, 2 x 3.0 Czytnik kart pamięci, RJ-45 LAN System operacyjny Windows 7 32 Bit (model spełniający: Sony VAIO SVS1211E3E) Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z uwagami zawartymi w SIWZ, oraz obowiązującymi przepisami prawa. Miejsce dostawy: - Teren Gminy Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięcset 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 98, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Cena może być zmieniona gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) zamawiający ograniczy zakres zamówienia. Podstawą ustalenia nowej ceny będą niezmienione stawki z formularza ofertowego. 2. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony: a) b) w przypadku opóźnień wynikających z: - działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 11 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.