eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › dostawa sprzętu medycznego dla oddziału położniczo-ginekologicznego wg pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41605

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Częstochowa: dostawa sprzętu medycznego dla oddziału położniczo-ginekologicznego wg pakietów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, do kontaktów: mgr Agnieszka Sitak, Jolanta Misiak, ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax 034 3721990, e-mail: zp@wsz.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wsz.czest.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego dla oddziału położniczo-ginekologicznego wg pakietów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 42-200 Częstochowa, Oddział Położniczo-Ginekologiczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Położniczo-Ginekologicznego wg pakietów Pakiet Nr 1 - Lampy bezcieniowe - szt. 4. Pakiet Nr 2 - Aparat KTG - szt. 1, Aparat KTG do ciąży bliźniaczej - szt. 1. Pakiet Nr 3 - Ssaki elektryczne - szt. 3. Pakiet Nr 4 - Stanowisko do resuscytacji noworodków - szt. 1. Pakiet Nr 5 - Myjnia do basenów - szt. 1. Pakiet Nr 6 - Fotele ginekologiczne - szt. 2, Łóżka porodowe - szt. 3. Pakiet Nr 7 - Łóżka szpitalne - szt. 39. Pakiet Nr 8 - Łóżeczka dla noworodków - szt. 8. Pakiet Nr 9 - Szafki przyłóżkowe - szt. 36 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy / Formularz ofertowy/ na lub wg druku Załącznika Nr 1 do specyfikacji. Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy /Formularz wymaganych parametrów technicznych/ na lub wg druku Załącznika od Nr 2 do Nr 10 do specyfikacji (Wykonawca składa te załączniki, które dotyczą pakietów, na które składa ofertę). Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy /Formularz cenowy/ na lub wg druku Załącznika od Nr 11 do Nr 19 do specyfikacji (Wykonawca składa te załączniki, które dotyczą pakietów, na które składa ofertę). Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia - zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 93, poz. 896) o wyrobach medycznych - jeżeli dotyczy. Dokumenty (opisy, foldery, ulotki itp.) charakteryzujące oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające parametry techniczne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: Pakiet Nr 1 - 150,00 zł Pakiet Nr 2 - 260,00 zł Pakiet Nr 3 - 112,00 zł Pakiet Nr 4 - 270,00 zł Pakiet Nr 5 - 187,00 zł Pakiet Nr 6 - 860,00 zł Pakiet Nr 7 - 824,00 zł Pakiet Nr 8 - 160,00 zł Pakiet Nr 9 - 317,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych oraz określone w SIWZ - tj.: - Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - Zapewnią przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu. - Zapewnią instrukcję w języku polskim. - W przypadku wygrania niniejszego postępowania dostarczą przed podpisaniem umowy kserokopię polisy OC wraz z warunkami ogólnymi Ubezpieczenia na zaoferowane zadanie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał wg zasad: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania w Polsce: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag SIWZ i Umowy na lub wg druku Załącznika Nr 20 specyfikacji. 4. Pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na lub wg druku Załącznika Nr 21 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 10:00, Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, 42-200 Częstochowa, ul. Polskiego Czerwonego Krzyża1, świetlica Szpitala /Pawilon "A" - I piętro/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Lampy bezcieniowe. 1) Krótki opis: Lampy bezcieniowe - sztuk 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.16.70.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: aparat KTG. 1) Krótki opis: 1. Aparat KTG - sztuk 1 2. Aparat KTG do ciąży bliźniaczej - sztuk 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ssaki elektryczne. 1) Krótki opis: Ssaki elektryczne - sztuk 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: stanowisko do resuscytacji noworodków. 1) Krótki opis: Stanowisko do resuscytacji noworodków - sztuk 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.17.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: myjnia do basenów. 1) Krótki opis: Myjnia do basenów - sztuk 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: fotele ginekologiczne, łóżka porodowe. 1) Krótki opis: 1. Fotele ginekologiczne - sztuk 2 2. Łóżka porodowe - sztuk 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.21.30. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: łóżka szpitalne. 1) Krótki opis: Łóżka szpitalne - sztuk 39. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.21.20. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: łóżeczka dla noworodków. 1) Krótki opis: Łóżeczka dla noworodków - sztuk 8. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.21.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: szafki przyłóżkowe. 1) Krótki opis: Szafki przyłóżkowe - sztuk 36. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.