eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › przeprowadzenie badań lekarskich osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Góra: przeprowadzenie badań lekarskich osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Numer ogłoszenia: 415546 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Górze , ul. Podwale 24, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-65 543-22-25, faks 0-65 543-36-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.gora.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie badań lekarskich osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie profilaktycznych badań lekarskich dla:-pracowników Powiatowego Urzędu Pracy wynikających z Kodeksu pracy (wstępne, okresowe, kontrolne, inne badania zlecone przez Zamawiającego), - osób bezrobotnych skierowanych przez upoważnionego pracownika PUP w Górze (stwierdzenie zdolności bezrobotnego do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu, odbywania stażu, przygotowania zawodowego dorosłych, wykonywania prac społecznie użytecznych, przeprowadzenie specjalistycznych badań lekarskich lub psychologicznych poprzedzających udzielenie indywidualnych porad zawodowych umożliwiających wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu oraz kierunku szkolenia, przeprowadzenie specjalistycznych badań lekarskich poprzedzających skierowanie na szkolenie, badanie osób niepełnosprawnych oraz poszukujących pracy nie pozostających w zatrudnieniu, wszelkie inne badania zlecone przez lekarza medycyny pracy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Podmioty:-które spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 oraz spełniają waruki określone w SIWZ. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 ust 1 oraz art.24 Ustawy prawo Zamówień publicznych, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich statut prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować wykonawcę. Uprawnienia lekarza medycyny pracy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.gora.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Górze, ul. Podwale 24, 56-200 Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Górze ul. Podwale 24, 56-200 Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.