eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › prace remontowo-budowlane w pomieszczeniach kuchni właściwej Zakładu Karnego nr 2 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41543

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: prace remontowo-budowlane w pomieszczeniach kuchni właściwej Zakładu Karnego nr 2 w Łodzi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Karny nr 2 w Łodzi, do kontaktów: Zbigniew Klimczak, ul. J. I. Kraszewskiego 1/5, 93-161 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6750692, 689, e-mail: zk_lodz_2@sw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Inne:Zakład Karny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowo-budowlane w pomieszczeniach kuchni właściwej Zakładu Karnego nr 2 w Łodzi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wolnostojący budynek wielofunkcyjny - kuchnia Zakładu Karnego nr 2 w Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace remontowo - budowlane w pomieszczeniach kuchni określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kodem - 45453000 - 7 jako: Roboty remontowe i renowacyjne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujace dokumenty: - pisemne oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie wymiany posadzki w pomieszczeniu kuchni głównej na powierzchni ok. 150 m2, wymiana części instalacji pary niskoprężnej, kanalizacji oraz wody zimnej zasilającej kotły warzelne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniaja warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniaja warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Prawa zamówień pblicznych, opisanych jak powyżej ppkt. od 1 do 4. 2. nie spełniaja warunków udziału w postepowaniu o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust 2 pkt. 1 - 3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o którym mowa w pragrafie 1 ust. 1 pkt.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu..(DZ.U. 71 poz. 645) 3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postepowania, 4. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone domumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wymienione prace remontowo - modernizacyjne oraz pozostałe roboty wykończeniowe pomiesczeń kuchni zostały szczegółowo opisane za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznj wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie za rt. 31 ust. 1-4 Ustawu Prawo zamówień publicznych. Powyższe dokumenty wraz ze SIWZ zostaną przekazane wykonawcy po odbyciu wizji lokalnej i dokonaniu przedmiarów w ustalonym przez strony terminie. Określone w załączniku do SIWZ przedmiary robót stanowią jedynie zestawienie szacunkowe, służące wyłącznie wstępnemu określeniu wartości przedmiotu zamówiemnia przez zamawiającego i nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanej roboty lub podstawy do odmowy realizacji zamówienia. Prace pomocnicze związane z demontażem istniejącej posadzki i modernizacją instalacji co, kanalizacyjnej, i wodnej wykona zamawiający. Szczegółowy zakres tych prac ustalony zostanie przez strony podczas wizji lokalnej. Zakres realzacji niniejszego zamówienia obejmuje jednocześnie wykonanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej dotyczącej przedmiotu umowy. Po dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postepowaniun zamawiający zaprosi 5 oferentów do składania oferty wstepnej z uwzględnieniem art. 57 ust. 4 i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.