eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy i utrwalenie grysami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Ostrzeszów: Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy i utrwalenie grysami
Numer ogłoszenia: 41507 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7320600, faks 62 7320601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy i utrwalenie grysami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont gminnych dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów polegający na naprawie dróg żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem kamiennym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy oraz utrwalenie nawierzchni asfaltem i grysami. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część nr 1 - Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy: - Naprawa dróg żużlem paleniskowym z rozścieleniem i uwałowaniem - 385 m3. - Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną - 210000 m2. - Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni walcem samojezdnym - 210000 m2. - Ścinka poboczy dróg równiarką na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km - 2000 m2. Część nr 2 - Remont dróg gruntowych tłuczniem, destruktem: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem równiarką samojezdną, zaklinowaniem i uwałowaniem walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia po uwałowaniu 15 cm. Powierzchnia wynosi 7000 m2. - Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem równiarką samojezdną, zaklinowaniem i uwałowaniem walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia po uwałowaniu 10 cm. Powierzchnia wynosi 9000 m2. - Rozścielenie i uwałowanie tłucznia kamiennego w ilości 50 m3. - Rozścielenie destruktu bitumicznego równiarką samojezdną i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy destruktu po uwałowaniu 10 cm. Powierzchnia wynosi 600 m2. Część nr 3 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie podbudowy tłuczniowej asfaltem i grysami: - Podwójne powierzchniowe utrwalenie podbudowy tłuczniowej asfaltem i grysami przez oczyszczenie istniejącej podbudowy a następnie skropienie asfaltem D180/220 w ilości 2,8 kg/m2, rozścielenie grysu 8-16 mm w ilości 32,4 kg/m2 i uwałowanie walcem drogowym. Warstwa górna wykonana zostanie poprzez skropienie asfaltem D180/220 w ilości 1,7 kg/m2, rozścielenie grysu 5-8 mm w ilości 23,4 kg/m2 i uwałowanie walcem. Niezwiązane ziarna należy usunąć poprzez oczyszczenie szczotką mechaniczną. Powierzchnia wynosi 3200 m2 3. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót ( załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej specyfikacją), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz wzór umowy ( załącznik nr 10 do specyfikacji). Ostateczne ilości robót zostaną określone faktycznymi potrzebami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dotyczy Części Nr 1 zamówienia: w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi wykazać posiadanie aktualnego i ważnego na teren miasta i gminy Ostrzeszów zezwolenia wymaganego przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i transportu odpadu, tj. żużla paleniskowego. 2. Dotyczy Części Nr 2 zamówienia: w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi wykazać posiadanie aktualnego i ważnego na teren miasta i gminy Ostrzeszów zezwolenia wymaganego ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i transportu odpadu, tj. destruktu bitumicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dotyczy Części Nr 1 zamówienia: w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie: 1) obejmujące naprawę (utwardzanie, wyrównanie) dróg żużlem paleniskowym, w ilości co najmniej 250 m3 wbudowanego żużla, 2) obejmujące profilowanie dróg równiarką, na powierzchni co najmniej 130000 m2. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2. Dotyczy Części Nr 2 zamówienia: w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące wyrównanie (wyrównanie, utwardzenie, wykonanie podbudowy) dróg tłuczniem kamiennym, na powierzchni co najmniej 10000 m2. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2.Dotyczy Części Nr 3 zamówienia: w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące powierzchniowe utrwalenie nawierzchni tłuczniowej lub bitumicznej, na powierzchni co najmniej 2000 m2. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy Części Nr 1,2 i 3 zamówienia: w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą w tym zakresie wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ( w tym przynależność - wpis na listę członków do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z innych przepisów) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, w zakresie niezbędnym do jego wykonania, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów lub odpowiednie do wyżej opisanych kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w odrębnych przepisach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3. wykonawca zobowiązany jest złożyć: wymagane od wykonawcy oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, składane oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane zmiany umowy i warunki zmian zostały określone w SIWZ (wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów - Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy Ostrzeszów (Kancelaria Ogólna) pok.nr 13 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: a) Daniel Wieczorek- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, b) Marek Kurzawa, Ewa Tomczak- w sprawach formalnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Naprawa dróg żużlem paleniskowym z rozścieleniem i uwałowaniem - 385 m3. - Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną - 210000 m2. - Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni walcem samojezdnym - 210000 m2. - Ścinka poboczy dróg równiarka na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km - 2000 m2. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót ( załącznik nr 7 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz wzór umowy ( załącznik nr 10 do specyfikacji). Ostateczne ilości robót zostaną określone faktycznymi potrzebami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gruntowych tłuczniem, destruktem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem równiarką samojezdną, zaklinowaniem i uwałowaniem walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia po uwałowaniu 15 cm. Powierzchnia wynosi 7000 m2. - Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem równiarką samojezdną, zaklinowaniem i uwałowaniem walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia po uwałowaniu 10 cm. Powierzchnia wynosi 9000 m2. - Rozścielenie i uwałowanie tłucznia kamiennego w ilości 50 m3. - Rozścielenie destruktu bitumicznego równiarką samojezdną i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy destruktu po uwałowaniu 10 cm. Powierzchnia wynosi 600 m2. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót ( załącznik nr 7 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz wzór umowy ( załącznik nr 10 do specyfikacji). Ostateczne ilości robót zostaną określone faktycznymi potrzebami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podwójne powierzchniowe utrwalenie podbudowy tłuczniowej asfaltem i grysami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podwójne powierzchniowe utrwalenie podbudowy tłuczniowej asfaltem i grysami przez oczyszczenie istniejącej podbudowy a następnie skropienie asfaltem D180/220 w ilości 2,8 kg/m2, rozścielenie grysu 8-16 mm w ilości 32,4 kg/m2 i uwałowanie walcem drogowym. Warstwa górna wykonana zostanie poprzez skropienie asfaltem D180/220 w ilości 1,7 kg/m2, rozścielenie grysu 5-8 mm w ilości 23,4 kg/m2 i uwałowanie walcem. Niezwiązane ziarna należy usunąć poprzez oczyszczenie szczotką mechaniczną. Powierzchnia wynosi 3200 m2. Szczegółowy opis, zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót ( załącznik nr 7 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 8 do specyfikacji) oraz wzór umowy ( załącznik nr 10 do specyfikacji). Ostateczne ilości robót zostaną określone faktycznymi potrzebami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.