eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta, Cmentarza Miejskiego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Tomaszów Mazowiecki: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta, Cmentarza Miejskiego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Numer ogłoszenia: 41506 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta, Cmentarza Miejskiego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cienkopis czarny, końcówka oprawiona w metal, gr. do 0,5 mm, typu IDEST, RYSTOR lub równoważne 240 szt. 2) Cienkopis czerwony końcówka oprawiona w metal, gr. do 0,5 mm, typu IDEST, RYSTOR lub równoważne 180 szt. 3) Cienkopis niebieski j.w. typu IDEST, RYSTOR lub równoważne 180 szt. 4) Cienkopis zielony j.w. typu IDEST, RYSTOR lub równoważne 180 szt. 5) Długopis /wkład wymienny, kol. czarny 46 szt. 6) Długopis /wkład wymienny, kol. czerwony 12 szt. 7) Długopis /wkład wymienny, kol. zielony 2 szt. 8) Długopisy na wkład chiński 50 szt. 9) Długopisy, automatyczny, wykonany z tworzywa sztucznego, metalowy klips, szerokość pisania 0,5-0,7 mm, obrączka oraz okuwka, typu ZENITH 7 lub 5 lub równoważne, różne kolory 110 szt. 10) Długopis wymazywalny, tusz niebieski, typu PILOT FRIXON, PAPER MATE-REPLAY MAX lub równoważny, wkład wymienny, tusz odporny na działanie wody i światła, szer. pisania 0,35 mm, ergonomiczny uchwyt 10 szt. 11) Długopis kulkowy typu SX-101 UNI lub równoważny, wkład niebieski, wymienny, gumowa obudowa, tusz szybkoschnący, szer. pisania 0,35 mm 10 szt. 12) Długopis kulkowy SX-101 UNI lub równoważny, wkład niebieski, wymienny /opis j.w./ 10 szt. 13) Dziurkacz metalowy, ogranicznik formatu, min. 25 kart., typu LACO, ESSELTE, LEITZ lub równoważne 30 szt. 14) Flamastry-pisaki czarne 20 szt. 15) Foliopis do płyt CD/DVD, czarny, grubość linii pisania 0,3-0,6mm 15 szt. 16) Gumka do usuwania ołówka z papieru typu MYSZKA 100 szt. 17) Klej w sztyfcie 15g, bezwonny, niebrudzący, zmywalny, atest PZH, do papieru, tektury i zdjęć typu AMOS lub równoważny 204 szt. 18) Klipsy do papieru duże-51 mm, opk.12 szt. 3 opk. 36 szt. 19) Klipsy do papieru małe-19 mm, opk. 12 szt. 20 opk. 240 szt. 20) Klipsy do papieru średnie-32 mm, opk.12 szt. 20 opk. 240 szt. 21) Korektor w płynie w formie akrylowej korygującej gąbki, poj.20 ml, szybkoschnący typu Tipp-Ex lub równoważne, 40 szt. 22) Korektor w pisaku np. typu ZL-103 PENTEL lub równoważne, pojemność 4,2 ml, cienka metalowa końcówka, 40 szt. 23) Linijka 20 cm, plastikowa, płaska, przezroczysta 20 szt. 24) Linijka 30 cm, plastikowa, płaska, przezroczysta 20 szt. 25) Magnesy do tablic, śr.20 mm, opk.10 szt., 5 opk. 26) Marker czarny, okrągła końcówka, szerokość pisania 1-5 mm 27 szt. 27) Marker czerwony, okrągła końcówka, szerokość pisania 1-5 mm 5 szt. 28) Marker niebieski, okrągła końcówka, szerokość pisania 1-5 mm 20 szt. 29) Masa mocująca typu PRITT lub równoważna, gr.35 g, przyjazna dla środowiska, samoprzylepna, do mocowania papieru, fotografii, łatwa do usunięcia, nie pozostawiająca plam 5 szt. 30) Nożyczki, ostrze ze stali nierdzewnej o długości 16 cm 20 szt. 31) Ołówek drewniany z gumką, grafit w całości wklejany twardość HB 200 szt. 32) Gumki recepturki, opk.1 kg 1 opk. 33) Pinezki kolorowe-koleczki /beczułki/ do tablic, opk. 30 szt. 5 opk. 34) Nożyk do rozcinania kopert, długość co najmniej 19 cm 5 szt. 35) Pióro kulkowe, wkład czarny, wymienny 15 szt. 36) Pióro kulkowe, wkład niebieski, wymienny 15 szt. 37) Półka plastikowa na dokumenty-przezroczysta, możliwość łączenia 40 szt. 38) Rozszywasz, do małych zszywek 24/6 20 szt. 39) Spinacze biurowe 28 mm, opakowanie zawierające 100 szt. 200 opk. 40) Spinacze biurowe-krzyżaki, 41 mm, opakowanie zawierające 50 szt. 50 opk. 41) Spinacze biurowe 50 mm, opakowanie zawierające 100 szt. 50 opk. 42) Taśma samoprzylepna bezcieniowa, przezroczysta, wymiary: 19 mm x10 m, typu TESA FILM eco & clear lub równoważne 10 szt. 43) Taśma klejąca, wymiary: 24mm x10m , opk.6 szt. 43 opk. 44) Taśma klejąca, wymiary: 12mm x10 m, opk.10 szt. 20 opk. 45) Tusz czarny, uniwersalny do pieczątek z polimerową płytką, butelka o pojemności 25 ml, typu NORIS lub równoważne 10 szt. 46) Tusz czerwony j.w. 20 szt. 47) Wkład do długopisu, czarny typu HANDY GEL lub równoważne 40 szt. 48) Wkład niebieski typu HANDY GEL lub równoważne 20 szt. 49) Wkład do długopisu, czarny, typu PENTEL lub równoważne 12 szt. 50) Wkład do długopisu, niebieski, typu PENTEL lub równoważne 12 szt. 51) Wkład do długopisu ZENITH, wielkopojemny, metalowy, niebieski, typu ZENITH lub równoważne, 400 szt. 52) Wkład zwykły, niebieski, skrzydełka, cienki, wielkopojemnościowy 404 szt. 53) Zakreślasz fluorescencyjny, ścięta końcówka, szerokość linii od 2 do 5mm, kpl. 4 kolory 50 kpl. 54) Zszywacz, długie ramię, zszywki 24/6,ogranicznik głębokości zszywania, minimum 20 kartek 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.00 - Gumki 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.21.60 - Korektory .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do treści art. 144 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów, 2) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/ zakładka Aktualne Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Prezydenta I. Mościckiego 6, pokój nr 6, (II piętro budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Tomaszowie Mazowieckim).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tomaszowa Mazowieckiego 97-200 Tomaszów- Maz., ul. P.O.W. 10/16, pok. Nr 12 budynek A (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.