eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › na wykonanie zadania pod nazwą Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami doprowadzonymi do granic poszczególnych zabudowanych posesji, sieciowych przepompowni- tłoczni ścieków PS-1;PS-2; PS-3 z wodociągowymi, na terenie wsi i domków jednorodzinnych w miejscowości Występ I - na obszarze pomiędzy ulicamiNakielską, Wiejską, Rybacką i Tulipanową w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Nakło nad Notecią: na wykonanie zadania pod nazwą Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami doprowadzonymi do granic poszczególnych zabudowanych posesji, sieciowych przepompowni- tłoczni ścieków PS-1;PS-2; PS-3 z wodociągowymi, na terenie wsi i domków jednorodzinnych w miejscowości Występ I - na obszarze pomiędzy ulicami: Nakielską, Wiejską, Rybacką i Tulipanową w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 415016 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nakło nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 79 01, faks 52 386 79 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie zadania pod nazwą Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami doprowadzonymi do granic poszczególnych zabudowanych posesji, sieciowych przepompowni- tłoczni ścieków PS-1;PS-2; PS-3 z wodociągowymi, na terenie wsi i domków jednorodzinnych w miejscowości Występ I - na obszarze pomiędzy ulicami: Nakielską, Wiejską, Rybacką i Tulipanową w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami doprowadzonymi do granic poszczególnych zabudowanych posesji na obszarze wzdłuż ulicy Różanej w miejscowości Występ gmina Nakło nad Notecią oraz sieciowej przepompowni - tłoczni ścieków Ps-1., zadania realizowanego pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami doprowadzonymi do granic poszczególnych zabudowanych posesji, sieciowych przepompowni - tłoczni ścieków PS-1, PS-2, PS-3 z wodociągowymi, na terenie wsi i domów jednorodzinnych w miejscowości Występ I - na obszarze pomiędzy ulicami: Nakielską, Wiejską, Rybacką i Tulipanową w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 i umowy o przyznanie pomocy Nr OW-I.052.2.29.390.2012.00076-6921-UM0200029/12 z dnia 23 lipca 2012 r. Zakres ten stanowi docelowe uzbrojenie terenu w kanały zbiorcze ścieków z odcinkami przyłączy, pozwalającymi na sukcesywne podłączanie istniejącej zabudowy - budynków mieszkalnych jednorodzinnych. Przedmiot inwestycji objęty niniejszym zamówieniem jest kolejnym, drugim etapem realizacji zadania, które będzie wykonywane na podstawie Pozwolenia na budowę - decyzji Starosty Nakielskiego nr 436 z dnia 04-08-2009 r. znak: EWA 7351-280/4/2009 według projektu budowlanego wykonanego przez: 1) tech. Andrzeja Motyla: Obiekt: Sieć kanalizacji ściekowej na terenie wsi i osiedla domów mieszkalnych jednorodzinnych w miejscowości Występ I gm. Nakło nad Notecią, na działkach 184/3, 226/1, 234/1, 301, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 578, 581, 418/1, 305/3.Temat:Sieć kanalizacji ściekowej z przyłączami doprowadzonymi do granic poszczególnych zabudowanych posesji, sieciowych przepompowni-tłoczni ścieków Ps-1, Ps-2, Ps-3 z przyłączami wodociągowymi, na terenie wsi i domów jednorodzinnych w m. Występ I - na obszarze pomiędzy ulicami: Nakielską, Wiejską, Rybacką i Tulipanową. Projekt budowlany. Branża sanitarna. Bydgoszcz -20 luty 2009 r. 2) mgr inż. Andrzeja Waśniewskiego: Wewnętrzna linia zasilająca (część zalicznikowa) dla zasilania przepompowni ścieków Ps-1 (Ps-2,Ps-3) w Występie. Branża elektryczna. Bydgoszcz, 24.07.2009 r. 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Przedmiaru robót. 5) Decyzji Nr 3/2009 o lokalizacji inwestycji celu publicznego znak: PI 7331-171/08 z dnia 03-04-2009 r. 6) Decyzji ustalającej środowiskowe uwarunkowania przedsięwzięcia pn. Budowa sieci kanalizacji ściekowej na terenie wsi i osiedla domów jednorodzinnych Występ I - na obszarze zabudowy pomiędzy ul. Wiejską, drogą powiatową Nakło-Potulice, ul. Rybacką i ul. Tulipanową - wydana przez Burmistrza Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią znak: GKŚ 7625-4/09 z dnia 05-05-2009 r. 7) Warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator Sp. z o.o. nr PRZ-RE4-0804-2009 z dnia 24-06-2009 r. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia publicznego to budowa następujących elementów kanalizacji ściekowej: Kolektor tłoczny: składający się z odcinka rur PE 110 x 6,6 mm (oznaczonego w projekcie budowlanym symbolami Ps-1 - T-1 -T-2 - T-3 - T-4 - Sr-1) o długości 204,0mb, studni rozprężnej Sr-1 i odcinka kanalizacji grawitacyjnej z rur o średnicy 200x5,9mm o długości 2,0mb (oznaczonego w projekcie budowlanym symbolami Sr-1 - Sistn-1). Kolektor tłoczny jest określony na rysunkach nr 3, 33 (rzut) i nr 23 (przekrój). Strefowa przepompownia-tłocznia ścieków sanitarnych Ps-1, w tym technologicznie związane elementy warunkujące prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności bhp i p.poż.) działanie urządzenia: 1) Tłocznia ścieków Ps-1 z zestawem pompowym w obudowie żelbetowej o średnicy 2,50 m z zagospodarowaniem terenu, technologią, sterowaniem, sygnalizacją akustyczno-optyczną, systemem zdalnego przekazywania sygnału za pomocą GPRS do centrum zarządcy (KPWiK Sp. z o.o. z siedzibą w Szubinie), rozruch technologiczny i wszystkie niezbędne instrukcjami obsługi i eksploatacji. Przepompownia-tłocznia Ps-1 jest określona w projekcie budowlanym branży sanitarnej na rysunkach nr 3, nr 27, nr 30 (rzut) i nr 5, nr30 (przekrój). 2) Plac manewrowy-technologiczny - utwardzenie terenu z kostki brukowej na podbudowie z betonu z krawężnikiem z wjazdem. 3) Ogrodzenie z siatki stalowej wys. 1,8 m z bramą wjazdową 3,5m szer. 4) Przyłącze wodociągowe o długości 35,5 mb na działkach 305/3 i 301 z rur PE 100 o średnicy 90 x 5,4 mm - PN10 oznaczone w projekcie budowlanym branży sanitarnej na rysunkach nr 3 (rzut) i nr 26 profil 1 - symbolami W-1 - 4 - 5 - HP-1. 5) Wewnętrzna linia zasilająca (wlz) dla zasilania przepompowni - tłoczni Ps-1 wg projektu branży elektrycznej, kablowa typu YAKY 4x10mm2 o dł. 9 mb, uziemienie: bednarka Fe/Zn 25x4 mb 10 i uziomy szpilkowe. 6) Rozdzielnia główna RG (dostawa z przepompownią-tłocznią) - 1 szt., P=6,0kW, I=9,1A, przewód YDY3x2,5 mb 7,instalacja elektr. wewn. 7) Oświetlenie: słup parkowy S-50 z oprawą OCP160 szt.1. 8) żurawik słupowy 1 szt. (dostawa z przepompownią). uwaga: Przyłącze kablowe nn/0,4kV do przepompowni ścieków-tłoczni Ps-1 zrealizowano w ramach umowy przyłączeniowej zawartej z ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu Oddział Dystrybucji Bydgoszcz, Rejon Dystrybucji Nakło nad Notecią, ul. Nowa 41a, Nakło nad Notecią. Kanalizacja ściekowa grawitacyjna Kanały ściekowe zbiorcze z rur PVC-U klasy SN 8 o średnicy 200 x 5,9m klasy S o łącznej długości 785 m i przyłącza w ilości 44 sztuk o łącznej długości 381,5 m doprowadzone do granic poszczególnych posesji z rur PVC-U o średnicy 160 x 4,7 mm, kielichowych uszczelnionych pierścieniem gumowym. Na projektowanych kanałach ściekowych wykonać studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średni. 1200 mm kpl 11 ze stopniami włazowymi, z włazem żeliwnym o średnicy 600 mm klasy D typu ciężkiego na płycie betonowej i pierścieniu odciążającym, przejścia kanału przez ścianki studzienek oraz połączenia poszczególnych kręgów muszą być szczelne. oraz studnie inspekcyjne i przelotowe z PP: o średnicy 425mm kpl 11, z kinetą, rurą karbowaną, teleskopowej i włazem żeliwnym o średnicy 400 mm typ D400. Włączenia do studzienek inspekcyjnych z PP powyżej kinet wykonać poprzez wkładkę in situ. Wykopy powyżej poziomu wody gruntowej w pełni szalowane, zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu warstwami co 20 cm, odtworzenie nawierzchni drogowej żwirowej na podbudowie z kruszywa łamanego. Wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza dokonane mają być przez uprawnionego geodetę. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wybudowanych sieci - mapy potwierdzone w Zasobie Geodezyjnym - w 4 egz. Uzyskanie decyzji za zajęcie pasa drogowego wraz z dokonaniem opłat za zajęcie pasa drogowego na czas budowy i jedną roczną opłatą za umieszczenie wbudowanych. Zamawiający informuje, iż użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Zmiana materiałów w zakresie istotnych zmian musi być akceptowana przez Projektanta i Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 13.000,00 złotych (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nakło nad Notecią 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: pn. Budowa sieci kanalizacji ściekowej z przyłączami doprowadzonymi do granic poszczególnych zabudowanych posesji, sieciowych przepompowni- tłoczni ścieków PS-1;PS-2; PS-3 z wodociągowymi, na terenie wsi i domków jednorodzinnych w miejscowości Występ I - na obszarze pomiędzy ulicami: Nakielską, Wiejską, Rybacką i Tulipanową. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) określenie przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w ust.5. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 12.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w ust.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub pełnomocnictw, b) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat przed składaniem ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli minimum zadanie o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto polegające na wykonaniu kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym (ciśnieniowym) o minimalnym zakresie rzeczowym w jednym zadaniu : długość kanalizacji 1100 mb, ilość pompowni ścieków sieciowych 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę dysponowaniem osobami odpowiedzialnymi za kierowanie budową/ robotami budowlanymi: a. Kierownik Budowy/ Kierownik robót sanitarnych - osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydanymi na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uzyskane według przepisów obowiązujących w kraju ich uzyskania uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych objętych niniejszym zamówieniem, posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, b. Kierownik robót elektrycznych - osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydanymi na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uzyskane według przepisów obowiązujących w kraju ich uzyskania uprawniające do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem. Za ważne uznaje się uprawnienia wydane również przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa Unii Europejskiej, na postawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. 2008 r. Nr 63, poz. 394) oraz art. 20 a ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości przynajmniej 400 000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100.) oraz posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz OFERTA. 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 7 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 4) Kopia dowodu wniesienia wadium. 5) Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) przedłużenia lub skrócenie terminu zakończenia przedmiotu umowy, w związku z wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 2) warunków płatności, w tym również zmiany terminów płatności, 3) Podwykonawców oraz zakresu robót im powierzonych 4) kierownika budowy, kierownika robót, 5) inspektora nadzoru inwestorskiego, 6) zmiany stawki podatku VAT, 7) zmiany wysokości wynagrodzenia w wyniku obmiaru, tj. podsumowania ilości faktycznie wykonanych robót, 8) zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów i urządzeń oraz zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, przy ul. Ks. P. Skargi 7; 89-100 Nakło nad Notecią, pokój nr 14 lub pobrać ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w biurze podawczym pokój nr 9, w Urzędzie Miasta i Gminy przy ul. Ks. P. Skargi 7 ,89-100 Nakło nad Notecią..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.