eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi pocztowe dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu dotyczące przesyłek pocztowych o masie powyżej 50 g

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Wrocław: Usługi pocztowe dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu dotyczące przesyłek pocztowych o masie powyżej 50 g
Numer ogłoszenia: 414996 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 370-43-56, faks 071 370-43-56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu dotyczące przesyłek pocztowych o masie powyżej 50 g.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o masie powyżej 50 g w obrocie krajowym oraz zagranicznym. Zakres usług obejmuje również zwrot do nadawcy przesyłek rejestrowanych o masie powyżej 50 g po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Usługa będzie realizowana codziennie (w dni robocze). 3.2. Kody i nazwy określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 64110000-0 - usługi pocztowe, 64112000-4 - usługi pocztowe dotyczące listów, 64113000-1 - usługi pocztowe dotyczące paczek 3.3.Określenie przesyłki pocztowe oznacza: a) przesyłki listowe zwykłe (przesyłki nierejestrowane), w tym: - przesyłki ekonomiczne (przesyłki, które nie są przesyłkami z najkrótszym terminem doręczenia), - przesyłki priorytetowe (przesyłki z najkrótszym terminem doręczenia), b) przesyłki listowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (przesyłki rejestrowane), w tym: - przesyłki ekonomiczne (przesyłki, które nie są przesyłkami z najkrótszym terminem doręczenia), - przesyłki priorytetowe (przesyłki z najkrótszym terminem doręczenia), - przesyłki z podwójnym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, c) paczki pocztowe (przesyłki rejestrowane). 3.4.Usługa będzie świadczona na całym obszarze Polski oraz poza granicami Polski. 3.5.Przesyłki pocztowe będą dostarczane do Zamawiającego i odbierane od Zamawiającego w następujących punktach: - budynek Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu przy ul. Podwale 30 - Biuro Podawcze - budynek Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu przy ul. Poznańskiej 20 - Biuro Podawcze. 3.6.Informacja o ilościach oraz rodzajach przesyłek pocztowych i zwrotów znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (zestawienie ilościowo-rodzajowe). Ilości przesyłek i zwrotów podane przez Zamawiającego są ilościami szacunkowymi. 3.7.W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów, według cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ). W związku z tym Wykonawca określa w formularzu cenowym ceny jednostkowe brutto również dla tych elementów zamówienia, których ilość wynosi zero. Całkowita wartość zrealizowanego zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty brutto. 3.8.Usługi pocztowe będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szcze-gólności z: -Ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U.08.189.1159 z późn. zm.), -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U.03.183.1795 z późn. zm.), -Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz.U.2003.108.1022 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu cywilnym (Dz.U.1999.62.697 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.00.00.00 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków stosując formułę spełnia, nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z postępowania zostaną wykluczeni również Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późniejszymi zmianami). 5.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia oświadczenia, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wykonawcy mogą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.2. Oprócz oświadczenia wymienionego w punkcie 6.1. Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.2.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.3. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty. 6.6.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. i 6.2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu przy ul. Podwale 30, II piętro, pkój 246, Oddział Gospodarczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu przy ul. Podwale 30, II piętro, pkój 246, Oddział Gospodarczy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.