eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Zakup i dostawa artykułów papierniczych dla Urzędu Miasta, Cmentarza Miejskiego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Tomaszów Mazowiecki: Zakup i dostawa artykułów papierniczych dla Urzędu Miasta, Cmentarza Miejskiego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Numer ogłoszenia: 41486 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów papierniczych dla Urzędu Miasta, Cmentarza Miejskiego i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Blok makulaturowy A4, kratka, 50 kart 55 szt. 2. Blok makulaturowy A5, kratka, 50 kart 55 szt. 3. Karteczki samoprzylepne, wymiary: 40x50 mm, op-3 szt., bloczek 100 kartek, typu IDEST lub równoważne 60 op. 4. Karteczki samoprzylepne, wymiary: 75x75 mm, bloczek 100 kartek, typu IDEST lub równoważne 64 szt. 5. Koperta biała, samoprzylepna, DL-SK, wymiary: 110x220 mm, op.1000 szt. 2 op. 2000 szt. 6. Koperta biała, samoprzylepna, DL-SK, 110x220 mm, op.1000 szt., prawe okno 40 40000 szt. 7. Koperty B5 z wkładką z folii bąbelkowej, wymiary: 170x225 mm, 50 szt. 8. Koperty B4 z wkładką z folii bąbelkowej, wymiary: 250x350 mm 50 szt. 9. Koperty B4 z rozszerzonym dnem E4, wymiary: 280x400x40 mm, op. 250 szt., brązowe 1 op. 250 szt. 10. Koperty białe B4, samoprzylepne op.250 szt., wymiary: 250x353 mm 20 op. 5000 11. Koperty białe B5, samoprzylepne, op. 500 szt., wymiary: 76x250 mm 23 op. 2500 szt. 12. Koperty białe C6, samoprzylepne, op.1000 szt., wymiary: 114x162 mm 32 op. 32000 szt. 13. Koperty białe C6, samoprzylepne, op.1000 szt., wymiary: 114x162 mm, prawe okno 3 op. 3000 szt. 14. Kołonotatnik A4, 120 kart., twarda oprawa, kratka 15 szt. 15. Książka korespondencyjna A4, twarda oprawa, 192 kartek 20 szt. 16. Koszulki na CD, możliwość wpięcia do segregatora 20 szt. 17. Notes-kostka biała, wymiary: 85x85 mm 100 szt. 18. Obwoluta-koszulki na dokumenty A4 KRYSTALICZNE, możliwość wpięcia do segregatora, min. 55 mic., op.100 szt 55 5500 szt. 19. Obwoluta-koszulki na dokumenty A5 KRYSTALICZNE, możliwość wpięcia do segregatora, grubość folii minimum 55 mic., op.100 szt. 20 op. 2000 szt. 20. Obwoluta-koszulki PCV z klapą, op. 25 szt. 2 op. 50 szt. 21. Ofertówki A4, przezroczyste, rozcięcie z dwóch stron, z folii PCV, grubość min. 20 mic, op.25 szt. 4 op. 100 szt. 22. Papier kserograficzny A4, 80 g/m2, CIE 149 40 ryz 23. Papier ksero A4, 80 g/m2, op 200 ark. -pomarańczowy -zielony -żółty 1 op. 1 op. 1 op. 24. Papier toaletowy , średnica 19 cm, 2-warstwowy, big rola, BIAŁY, op.12 szt. 50 op. 600 rol. 25. Pojemnik kartonowy na czasopisma, 80 mm 50 szt. 26. Przekładki kartonowe A4, kolorowe, indeksy w 5 kolorach, karta opisowa, możliwość wpięcia do segregatora, op.5 kart 30 op. 27. Przekładki kartonowe 1/3 A4, op.200 szt., kol. czerwony 1 op. 28. Ręcznik kuchenny-rolka, biały 6 wor 29. Ręczniki papierowe , WKŁADY ZZ -BIAŁE, składanka, op. 4000 list. 50 op. 30. Rolka do faksu, wymiary: 210x30 mm, op.6 szt. 5 op. 30 szt. 31. Rolka kasowa, op.10 szt., wymiary: 28x30mm 10 op. 100 szt. 32. Segregator A4 ,35-40 mm, dźwignia, kolorowy, typu ESSELTE lub DANAU lub równoważny 230 szt. 33. Segregator A4 ,75-80 mm, dźwignia, kolorowy, typu ESSELTE, DANAU, IDEST lub równoważny 500 szt. 34. Skoroszyt kartonowy biały , zawieszkowy, op.50 szt. 20 op. 1000 szt. 35. Skoroszyt kartonowy biały, bez nadruku, op. 50 szt. 27 op. 1350 szt. 36. Skoroszyt z PCV, okładka przezroczysta, kolorowa, op. 10 szt. 30 op. 300 szt. 37. Skoroszyt z PCV, możliwość wpięcia do segregatora, op. 10 szt. 30 op. 300 szt. 38. Teczki na gumkę, kolorowe, A4, lakierowane 200 szt. 39. Teczka-deska A4 z dwiema sztywnymi okładkami, mechanizm zaciskowy 10 szt. 40. Teczki kartonowe, białe, wiązane, A4, op.50 szt. 41 op. 2050 szt. 41. Zeszyt B5, kratka, twarda oprawa, 160 kartek 20 szt. 42. Zeszyt-brulion A4, kratka, twarda oprawa, 96 kartek 60 szt. 43. Zeszyt-brulion B5, kratka, twarda oprawa, 96 kartek 50 szt. 44. Znaczniki indeksujące-paski, samoprzylepne, op. 4 kol. po 35 szt., wymiary:12x43mm, typu POST-IT, DANAU lub równoważny 20 op. 45. Teczka skrzydełkowa na gumkę A4, tektura, grubość 2 mm, grzbiet 20 mm 10 szt. 46. Teczka z przekładkami A4, wyk z PP, wewnątrz 6 przekładek z indeksami do opisania, zamykana na gumkę, typu LEITZ lub równoważny 10 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia niniejszego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do treści art. 144 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów, 2) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszty ponoszone przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public zakładka: aktualne przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, Wydział Inwestycji, ul. Prezydenta I. Mościckiego 6, pok nr 6, (II piętro budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Maz., ul. P.O.W. 10/16, pok. Nr 12, budynek A (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.