Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Kock: 1) Rewitalizacja miasta Kock - wymiana nawierzchni chodnika w ul. Sportowej
2) Remont drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół w Kocku
3) Zagospodarowanie placu przy Zespole Szkół w Kocku
Numer ogłoszenia: 41475 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku , ul. J. Krasickiego 27, 21-150 Kock, woj. lubelskie, tel. 081 8591004, faks 081 8591059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kockumig.bip.e-zeto.com/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Rewitalizacja miasta Kock - wymiana nawierzchni chodnika w ul. Sportowej 2) Remont drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół w Kocku 3) Zagospodarowanie placu przy Zespole Szkół w Kocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią trzy odrębne zadania: 1. Zadanie I - Rewitalizacja miasta Kock - wymiana nawierzchni w ul. Sportowej. Zakres zamówienia: - rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych pod krawężnik - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej - wykonanie podbudowy betonowej gr. 10 cm pod zjazdy - wykonanie zjazdów z kostki grafitowej gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - regulacja studzienek 2. Zadanie II - Remont drogi wewnętrznej przy Zespole Szkół w Kocku Zakres zamówienia: - rozebranie krawężników betonowych - wykonanie ławy pod krawężniki - ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 450 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 450 m2 3. Zadanie III - Zagospodarowanie placu przy Zespole Szkół w Kocku Zakres zamówienia: - roboty pomiarowe - niwelacja placu - rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych pod krawężniki - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm - wykonanie podbudowy betonowej o średniej gr. 8 cm - regulacja studzienek i zasuw - wykonanie nawierzchni na placu z kostki betonowej bez fazy w kolorze grafitowym (80%) i czerwonym(20%) gr. 6 cm - wykonanie systemu odwodnienia liniowego wraz z włączeniem do istniejących studni kanalizacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadają uprawnienia wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, potwierdzone przez zaświadczenie lub odpis z rejestru, o którym mowa w pkt. VI podpunkt 1 SIWZ; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Opracują ofertę wg załączonych formularzy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy: 1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie?lenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny 6. W terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniana na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający wymaga załączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kockumig.bip.e-zeto.compublic/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kocku
ul. Krasickiego 27
21-150 Kock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kocku ul. Krasickiego 27 21-150 Kock Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOCK
więcej: przetargi KOCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
- Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki wraz z nadzorem inwestorskim oraz budowa drogi wewnętrznej - etap II
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Sierakowice oraz fragmentu drogi gminnej relacji Sierakowice - Wygoda Sierakowska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.