eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim 2010 r. na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Janów Lubelski: Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim 2010 r. na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone
Numer ogłoszenia: 414572 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Lubelski , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724310, faks 015 8724670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowlubelski.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim 2010 r. na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości w sezonie zimowym i letnim 2010 r. na terenach komunalnych administrowanych przez Urząd Miejski, w tym parki miejskie i tereny zielone A. Zakres rzeczowy obejmuje niżej wymienione tereny podlegające utrzymaniu przez Wykonawcę: 1. Park Miejski pomiędzy ulicami: Ogrodową, Sienkiewicza, Jana Pawła II i Zamoyskiego o powierzchni około 20 400 m2 wraz z przyległym parkingiem dla samochodów osobowych przy ul. Sienkiewicza oraz chodnikami i połową jezdni przyległych ulic. 2. Pas drogowy obustronnie ul. Zamoyskiego na odcinku od ul. Bialskiej do ul. Kołłątaja w tym chodniki bez jezdni. 3. Stary Rynek razem z przyległymi ulicami: Sukienniczą od figury do ul.Piłsudskiego, ul. Wesoła do ul. 14 Czerwca, ul. Kilińskiego od ul. Piłsudskiego do ul. Szewskiej, ul. Szewska od ul. Kilińskiego do ul. Zamoyskiego. Wymagania: Wyżej wymienione tereny podlegają utrzymaniu czystości poprzez codzienne oczyszczanie z odpadów całego obszaru, zamiatanie powierzchni utwardzonych nawierzchni chodników i alejek w okresie letnim, opróżnianie koszy na odpady z odwiezieniem na składowisko odpadów. Ponadto do zakresu rzeczowego objętego zamówieniem publicznym zalicza się: 1. Skwery i parkingi przyległe do cmentarza od strony ulicy Bialskiej o powierzchni 2.000 m2 wraz z chodnikami i połową jezdni przyległej ulicy. 2. Teren Źródliska od granicy z browarem do odprowadzalnika oraz promenadę wzdłuż odprowadzalnika i granicy posesji prywatnych do połączenia z terenem stadionu sportowego - o powierzchni 5.650 m2 wraz z chodnikami i połową jezdni przyległej ulicy Szewskiej, oraz oczyszczanie dna źródliska z namułu, glonów i wodorostów - min. 2 razy w m-cu. 3. Bieżące utrzymanie fontann miejskich poprzez okresową wymianę wody wg występujących potrzeb oraz jej uzdatnianie, czyszczenie zbiornika wraz z filtrami oraz bieżąca kontrola urządzeń i automatyki. 4. Opróżnianie koszy ulicznych w ilości około 125 szt. każdego dnia tygodnia (min. 1 raz dziennie, w sobotę po południu), także z ciągów ulicznych poza w/wym. rejonami wraz z wywozem odpadów na składowisko odpadów komunalnych. Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymywanie koszy w należytym stanie sanitarnym poprzez wymianę worków na odpady (zakupionych na własny koszt) oraz okresowe mycie powierzchni zewnętrznych i dokonywanie dezynfekcji jak również bieżące naprawy i montaż. 5. Uprzątanie powypadkowych i padłych zwierząt z dróg, terenu miasta i gminy, w miarę potrzeb. 6. Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i religijnych 7. Teren zieleńców razem z placami zabaw przy ul. Jana Pawła II (pomiędzy pawilonem Carrefour i przedszkolem nr 3 oraz blokami), na Osiedlu Wschód, na Osiedlu Zaolszynie - oczyszczany z odpadów min. 2 razy w tygodniu. 8. Park Misztalec część górna i dolna od ul. Wojska Polskiego do drogi na Przyborowie o powierzchni 22.300 m2 wraz z chodnikami i połową jezdni przyległych ulic - 2 razy w tygodniu. Szczegółowy opis robót zawarty jest w specyfikacji technicznej. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz stwierdzenia czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych- ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa punkcie VI.B.1), VI.B.2), VI.B.3) i VI.B4) SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 1), A.2) zaakceptowany przez Wykonawcę poprzez parafowanie na każdej stronie przez osoby uprawnione wzór umowy (Zał. Nr 3). B.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych (Zał. Nr 2). B.4) Decyzję Starosty zezwalającą na transport odpadów. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: nie dotyczy E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Do formy i treści dokumentów, składanych przez Wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r., Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 22 października 2008 r., Nr 188, poz. 1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r., zmieniające ww. rozporządzenie). F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt B.1), B.2), B.3), dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w Zał. Nr 2, może być złożone wspólnie lub też odrębnie przez każdego z partnerów. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowlubelski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pokój Nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski, pokój Nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.