eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Gdańsk: Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 414390 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392836 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, faks 058 3091323 w. 402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oprogramowania prawniczego na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Zakres zamówienia: 1.Serwis prawny winien zawierać: a)akty prawne w tym prawo miejscowe - teksty ujednolicone aktów prawnych opublikowanych, zarówno obecnie obowiązujących, oczekujących jak i archiwalnych (zawarte w programie - nie mogą to być linki do stron urzędowych), b)orzeczenia, c)komentarze, d)monografie, e)wzory dokumentów i pism, f)piśmiennictwo (glosy), g)komplet tekstów projektów ustaw wraz z kompletem uzasadnień (nie mniej niż 5.000 projektów wraz z oceną co do aktualności; systemem relacji z aktami oraz w szczególności systemem relacji z aktami obowiązującymi (zmienia-uchyla), h)komplet tekstów aktów opublikowanych w Monitorze Polskim, ujednoliconych i ocenionych co do obowiązywania, opublikowanych od 1945 roku, i)indeksy hasłowe umożliwiające wyszukiwanie dokumentów dotyczących wybranej tematyki i z jednoczesną możliwością zawężania do aktów prawnych dla wybranego województwa, powiatu, gminy, j)praktyczne komentarze z zakresu zamówień publicznych, k)analizy z zakresu zamówień publicznych, czyli opracowania, które składają się z dokumentów wyselekcjonowanych dla konkretnego zagadnienia (m.in. aktów prawnych, orzecznictwa, pism urzędowych, komentarzy praktycznych, pytań i odpowiedzi). 2.Program musi umożliwić: a)ustawiania stanu prawnego na wybrany dzień, b)automatyczne porównywanie zmian treści projektów ustaw w porównaniu do poprzedniej wersji - precyzyjne pokazywanie zmian na tekście dokumentu, c)przeglądanie tekstów projektów mogących zmienić akt obowiązujący z poziomu konkretnej jednostki redakcyjnej aktu prawnego, której dotyczy projekt (projekty w relacji z aktem obowiązującym, np. z art. 1 KC.), d)wyszukiwanie aktów prawa miejscowego w zawężeniu do aktów prawnych dla wybranego województwa, powiatu, gminy, e)wyodrębnienie w zakresie Dzienników wojewódzkich osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi, f)wyodrębnienie w zakresie projektów ustaw osobnych baz z dokumentami aktualnymi i archiwalnymi, g)wyodrębnienie w zakresie orzeczeń, pism urzędowych osobnych baz z dokumentami aktualnymi i nieaktualnymi, h)kopiowanie całości, części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów (w tym aktów prawnych, orzeczeń, glos, komentarzy, monografii), i)wyświetlenie i wydruku pełnej treści komentarza do ustawy, j)wyświetlenie i wydruku pełnej treści monografii. Program musi zawierać informacje o zakwalifikowaniu aktu prawnego do innej kategorii niż: obowiązujący, archiwalny, oczekując wraz ze wskazaniem przyczyny kwalifikacji np. akt jednorazowy. Użytkownik musi mieć możliwość zadawania pytań z zakresu zamówień publicznych, nie mniej niż 50 pytań rocznie. 3.Liczba licencji: a)on-line licencja (uruchamiane bezpośrednio ze strony www, bez konieczności instalowania aplikacji) - 2 licencje, b)licencja instalowana i uruchamia z serwera, instalowana i użytkowana na dowolnej liczbie stanowisk wyposażonych w system operacyjny Windows XP-7-8-8.1 (w danym momencie może pracować tylko tylu użytkowników ile jest zakupionych licencji) - 1 licencja. c)Okres aktualizacji nie mniej niż 12 miesięcy. d)Częstotliwość aktualizacji: -wersja serwerowa - co najmniej raz na miesiąc przez cały okres trwania umowy tj. 12 m-cy od daty jej podpisania, -wersja on-line - codziennie, w dni robocze, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy przez cały okres trwania umowy, tj. 12 m-cy od daty jej podpisania. 4.Dodatkowe moduły zawierające informacje z zakresu: a)prawa pracy i ubezpieczeń społecznych wraz z możliwością zadawania pytań specjalistom z powyższej dziedziny, b)zarządzania zasobami ludzkimi, c)zamówień publicznych wraz z możliwością zadawania pytań specjalistom z powyższej dziedziny. 5.Program (moduł) musi zawierać: a)wzory pism, umów, deklaracji i formularzy w wersji: do przejrzenia (plik pdf), do wypełnienia (plik doc lub docx), do obliczeń (plik xls lub xlsx). b)komentarze specjalistów aktualizowane na bieżąco, c)bazę pytań i odpowiedzi z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Baza musi być na bieżąco aktualizowana. Program musi zawierać informacje o stawkach, wskaźnikach z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa pracy wraz z kalkulatorami umożliwiającymi ich obliczanie. Powyższe moduły mogą być elementem programu informacji prawnych lub odrębnymi programami. Muszą jednak stanowić logiczną całość. 5.Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1.Dostarczenie oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta na oprogramowanie;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wolters Kluwer S.A., ul. Przyokopowa 33, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16605,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.