eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Uhruska › Budowa układu komunikacyjnego w Woli Uhruskiejul. Spokojna, Leśna i Źródlana

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Wola Uhruska: Budowa układu komunikacyjnego w Woli Uhruskiej: ul. Spokojna, Leśna i Źródlana
Numer ogłoszenia: 41391 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Uhruska , ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie, tel. 082 5915003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolauhruska.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa układu komunikacyjnego w Woli Uhruskiej: ul. Spokojna, Leśna i Źródlana.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę układu komunikacyjnego w Woli Uhruskiej w skład, którego wchodzą ulice: ul. Spokojna (II etap robót) o długości ok.479 m, ul. Leśna o długości ok. 667 m oraz ul. Źródlana wraz z częścią ul. Leśnej od skrzyżowania z ul. Źródlaną do ul. Spacerowej o długości 594 m. W ramach robót należy usunąć kolizje z istniejącym w pasie drogowym uzbrojeniem terenu - sieć telekomunikacyjna, sieć elektroenergetyczna, sieć wodociągowa zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną. W ramach robót drogowych należy wykonać roboty ziemne, podbudowę, ustawić krawężniki, wykonać nawierzchnię oraz zainstalować oznakowanie zgodnie z organizacją ruchu. W ramach robót na poszczególnych ulicach należy wykonać następujące elementy robót: a)ul. Spokojna: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, krawężniki, podbudowa, nawierzchnia, oznakowanie, przejazdy przez rów odwadniający z kręgów żelbetowych 2-publiczne i 6 prywatnych; b)ul. Leśna: roboty przygotowawcze, przebudowa kolidującej sieci wodociągowej, przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej, roboty ziemne, krawężniki, podbudowa, nawierzchnia, zjazdy, oznakowanie, roboty wykończeniowe; c)ul. Źródlana-Leśna: roboty przygotowawcze, przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej, roboty ziemne, krawężniki, podbudowa, nawierzchnia, zjazdy, odwodnienie, oznakowanie, roboty wykończeniowe;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres zamówień uzupełniających może obejmować wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy elementów dróg i ulic, a w szczególności: zjazdów, chodników, elementów odwodnienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25 000 zł należy wnieść do godz. 10.45 dnia 19 marca 2010 r. w Urzędzie Gminy w formie określonej w ustawie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Gminy: BS Leśniowice o/Wola Uhruska 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011 z dopiskiem Przetarg - budowa dróg w wyżej wymienionym terminie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) - zakres uprawnień musi obejmować całość zakresu robót. Warunek ten może być spełniony także łącznie przez kilka osób (ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 3 - Wykaz osób i podmiotów)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat zadania w zakresie drogowym o wartości łącznej nie mniejszej niż wartość oferty. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie wypełnionego załącznika nr 7 do SIWZ - wykaz wykonanych robót oraz załączonych referencji. Warunek zostanie spełniony jeżeli wartość robót będzie nie mniejsza niż wartość oferty i przynajmniej jedno zadanie będzie obejmowało kompleksową budowę drogi (tzn. zakres rzeczowy obejmował: wytyczenie, roboty ziemne, podbudowa, krawężniki, nawierzchnia, oznakowanie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), (ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie wypełnionego Załącznika nr 3 - Wykaz osób i podmiotów)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadanie środków własnych lub zdolność kredytowej do kwoty stanowiącej 50% wartości oferty (ocena spełnienia warunku będzie dokonywana na podstawie informacji banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zobowiązania o którym mowa w rozdziale II, punkt 12), 2. Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (ocena dokonywana będzie na podstawie przedłożonych zaświadczeń)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; 2.kosztorysy ofertowe (uproszczone) opracowane na podstawie dokumentacji technicznej oraz zweryfikowanych przedmiarów robót. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego opracowania przedmiarów lub zweryfikowania przedłożonych przedmiarów robót. W związku z faktem, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiar i wycenę robót. Kosztorysy muszą być opracowane w szczegółowości pozwalającej na opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ z podaniem wskaźników cenotwórczych wpływających na wartość oferty tzn. cena 1 roboczogodziny, wskaźnik kosztów pośrednich, zysk. W celu ułatwienia opracowania przedmiarów robót Zamawiający w załączniku nr 5 zamieścił przedmiary wstępne, które Wykonawca na własną odpowiedzialność powinien zweryfikować i ewentualnie poprawić na podstawie dokumentacji technicznej. 3.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z zapisami Część II Rozdz. I pkt. 1 i 3 SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do specyfikacji (kadra kierownicza i średni personel techniczny); 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.informację banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa, albo obie te wielkości łącznie, będą niższe niż 50 % ceny ofertowej brutto, to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, 6.wykaz zrealizowanych robót z podaniem ich zakresu i wartości oraz referencje obejmujące przynajmniej zakres o którym mowa w Rozdziale II pkt. 2 zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 7.parafowany projekt umowy wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 8.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert; 9.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 10.aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzające niekaralność oferenta, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 12.w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto wynikającego z tych zmian, 2)zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 3)zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 4)zmiana harmonogramu robót i finansowania, 5)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c)zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, d)błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie wymagało naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, e)realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, f)przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, g)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, h)konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, i)konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania, j)konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, k)wystąpienia prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową,

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolauhruska.netbip.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5 22-230 Wola Uhruska.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5 22-230 Wola Uhruska.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt objęty jest wnioskiem o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. W chwili obecnej trwają przygotowania do zawarcia umowy o dofinansowaniu..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.