eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa środków do mycia, papierów toaletowych, mop, worków foliowych na śmieci, pojemników na zużyty sprzęt oraz dzierżawa pojemników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Nowy Targ: Dostawa środków do mycia, papierów toaletowych, mop, worków foliowych na śmieci, pojemników na zużyty sprzęt oraz dzierżawa pojemników
Numer ogłoszenia: 41324 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do mycia, papierów toaletowych, mop, worków foliowych na śmieci, pojemników na zużyty sprzęt oraz dzierżawa pojemników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do mycia, papierów toaletowych, mop, worków foliowych na śmieci, pojemników na zużyty sprzęt oraz dzierżawa pojemników w ilościach, o parametrach, w asortymencie podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.22.42.00 - Szczotki 18.93.00.00 - Worki i torby 33.92.22.00 - 33.92.22.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz/e cenowy/e oferty. 2. Formularz cenowy dzierżawy (w pakiecie nr 5 i 14). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 4. W pakietach 3 i 4 opinię Państwowego Zakładu Higieny lub instytucji równoważnej. 5. Dokumenty wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ. Próbki zostaną zużyte. 6. Oświadczenie, że środki są dopuszczone do stosowania w obszarze medycznym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w jednostkach ochrony zdrowia - na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Reklamacje - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

UMOWA DOSTAWY §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi zł (słownie). Kwota podatku VAT wynosi zł (słownie). Wartość zamówienia brutto wynosi zł (słownie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym w ust. 1 terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo jego przedłużenia, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych. §11 Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dzierżawę dozowników nr ZP-272-/15 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy. UMOWA DZIERŻAWY §2 Okres obowiązywania umowy - 12 miesięcy od podpisania od do, z możliwością przedłużenia jednak nie dłużej niż na okres 6 miesięcy. §3 1. Strony ustalają wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego brutto zł, (słownie). Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu fakturę do 10-go dnia każdego miesiąca. Czynsz dzierżawny płatny do 25-go dnia miesiąca, w którym dostarczono fakturę. Czynsz dzierżawny obejmuje koszty, o których mowa w §1 ust. 2 lit. a- f. 2. Czynsz, o którym mowa w ust. 1 jest stały przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 3. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto - cena netto pozostanie bez zmian. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT. 5. Wykonawca, jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności będącej przedmiotem niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) obniżenia czynszu dzierżawnego przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 7. Zmiana, o której mowa w ust. 6 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §9 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Odstąpienie Zamawiającego od zawartej umowy może nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. §12 Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dostawę profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych, profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg nr ZP-272-/15 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Logistyki - Zamówienia Publiczne Zamawiającego - ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego - ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.