eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › usługa wywozu odpadów komunalnych oraz kompleksowego utrzymania czystości na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Września: usługa wywozu odpadów komunalnych oraz kompleksowego utrzymania czystości na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 41319 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wywozu odpadów komunalnych oraz kompleksowego utrzymania czystości na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o Usługa obejmuje: 1. wywóz odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o tj. -dostarczenie kontenerów przystosowanych do składowania odpadów komunalnych -dostarczenie koszy na odpady z tworzyw sztucznych umożliwiających wstępną kwalifikację -odbiór i transport odpadów z terenu Zamawiającego do miejsca ich składowania, -przekazanie odpadów do uprawnionego składowiska, 2. Przewidywana ilość odpadów wynosi ok. 700 m3 w skali 12 miesięcy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: -dostarczenie kontenerów i pojemników wykazanych zał. nr 4 SIWZ do gromadzenia odpadów stałych oraz utrzymanie ich w należytym stanie, -odbiór odpadów w terminach ustalonych przez Zamawiającego w drodze zgłoszeń telefonicznych, -wywóz odpadów do uprawnionego składowiska, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych -prowadzenie ewidencji ilościowej i jakościowej odbieranych odpadów. 4. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: a) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz 1243 z późn. zm.) b) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r.: Nr 25 poz.150 ze zm) c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz. 213 ze zm) 5. Usługa wywozu nieczystości odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznych zgłoszeń. Zlecenie każdorazowo wykonywane będzie w ciągu 24 godz. od zgłoszenia ( dotycz całego okresu umowy). Pakiet nr 2 - Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o. o. a w szczególności : 1. Zamiatanie jeden raz w tygodniu parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do obiektów Zamawiającego (dotyczy ul. Warszawskiej Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym zał. nr 6 do SIWZ. Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie zamiatarki samojezdnej( do 5 m3, zamiatarki chodnikowej do 3 m3). 2. W okresie zimowym odśnieżanie, odladzanie, posypywanie solą i piaskiem parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do zakładu ( dotyczy ul. Warszawskiej, Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym ( wykonywanie ww. czynności według potrzeb we wszystkie dni tygodnia). 3.W okresie zimowym usługę w zakresie utrzymania w czystości chodników i ciągów komunikacyjnych rowerowych należy wykonać zgodnie z Rozdziałem II paragraf 4 Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Miasta i Gminy Września (XL/388/06 z dnia 27 lutego 2006r). Parking przed Szpitalem i za budynkiem Przychodni należy utrzymać wg. poniższego standardu: w pierwszej kolejności należy odśnieżyć oraz posypać wraz z posypaniem pasy ruchu na parkingu w szczególności wjazd i wyjazd oraz plac manewrowy do ambulansów. Prace związane z utrzymanie zimowym parkingów Wykonawca powinien wykonywać wyłącznie na telefoniczne zgłoszenie przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Maksymalny czas wykonania usługi ( od zgłoszenia telefonicznego): a)zaleganie śniegu do 4 godz. (pasy ruchu, wjazd i wyjazd oraz plac manewrowy); do 12 godz. miejsca postojowe. b)gołoledź do 1 godz. 4.Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie pojazdu z pługiem i solarki o poj. do 5 m3 ( na ciągi chodnikowe do 3 m3) do uszarstniania oblodzonych powierzchni. 5. Każdorazowy wjazd na teren Szpitala w celu realizacji usługi w zakresie utrzymania czystości musi być zgłoszony przez Wykonawcę ( kierowcę) i wpisany w Księdze Raportów znajdującej się w portierni szpitala. 6. Okres wykonywanych usług będzie uzależniony od warunków atmosferycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla pakietu nr 1 - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu, odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz 1243 z późn. zm.), oraz aktualną umowę z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów komunalnych i złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ Dla pakietu nr 2 - działalność w zakresie przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zamawiający uzna wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - dotyczy pakietu nr 1 - aktualną umowę z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów komunalnych. - oświadczenie, że pojazdy wykonujące usługę dla pakietu nr 1 zostaną wyposażone w monitoring np. GPS umożliwiający pełną kontrolę odebrania odpadów komunalnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający, b) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy. 3. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia .home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września (pok. 107A).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września (pok. 104 - sekretariat)).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje: 1. wywóz odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o tj. - dostarczenie kontenerów przystosowanych do składowania odpadów komunalnych - dostarczenie koszy na odpady z tworzyw sztucznych umożliwiających wstępną kwalifikację - odbiór i transport odpadów z terenu Zamawiającego do miejsca ich składowania, - przekazanie odpadów do uprawnionego składowiska, 2. Przewidywana ilość odpadów wynosi ok. 700 m3 w skali 12 miesięcy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: - dostarczenie kontenerów i pojemników wykazanych zał. nr 4 SIWZ do gromadzenia odpadów stałych oraz utrzymanie ich w należytym stanie, - odbiór odpadów w terminach ustalonych przez Zamawiającego w drodze zgłoszeń telefonicznych, - wywóz odpadów do uprawnionego składowiska, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych - prowadzenie ewidencji ilościowej i jakościowej odbieranych odpadów. 4. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: a) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz 1243 z późn. zm.) b) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r.: Nr 25 poz.150 ze zm) c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz. 213 ze zm) 5. Usługa wywozu nieczystości odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznych zgłoszeń. Zlecenie każdorazowo wykonywane będzie w ciągu 24 godz. od zgłoszenia ( dotycz całego okresu umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o. o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamiatanie jeden raz w tygodniu parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do obiektów Zamawiającego (dotyczy ul. Warszawskiej Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym zał. nr 6 do SIWZ. Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie zamiatarki samojezdnej( do 5 m3, zamiatarki chodnikowej do 3 m3). 2. W okresie zimowym odśnieżanie, odladzanie, posypywanie solą i piaskiem parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do zakładu ( dotyczy ul. Warszawskiej, Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym ( wykonywanie ww. czynności według potrzeb we wszystkie dni tygodnia). 3.W okresie zimowym usługę w zakresie utrzymania w czystości chodników i ciągów komunikacyjnych rowerowych należy wykonać zgodnie z Rozdziałem II paragraf 4 Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Miasta i Gminy Września (XL/388/06 z dnia 27 lutego 2006r). Parking przed Szpitalem i za budynkiem Przychodni należy utrzymać wg. poniższego standardu: w pierwszej kolejności należy odśnieżyć oraz posypać wraz z posypaniem pasy ruchu na parkingu w szczególności wjazd i wyjazd oraz plac manewrowy do ambulansów. Prace związane z utrzymanie zimowym parkingów Wykonawca powinien wykonywać wyłącznie na telefoniczne zgłoszenie przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Maksymalny czas wykonania usługi ( od zgłoszenia telefonicznego): a) zaleganie śniegu do 4 godz. (pasy ruchu, wjazd i wyjazd oraz plac manewrowy); do 12 godz. miejsca postojowe. b) gołoledź do 1 godz. 4.Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie pojazdu z pługiem i solarki o poj. do 5 m3 ( na ciągi chodnikowe do 3 m3) do uszarstniania oblodzonych powierzchni. 5. Każdorazowy wjazd na teren Szpitala w celu realizacji usługi w zakresie utrzymania czystości musi być zgłoszony przez Wykonawcę ( kierowcę) i wpisany w Księdze Raportów znajdującej się w portierni szpitala. 6. Okres wykonywanych usług będzie uzależniony od warunków atmosferycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.