eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciel › przebudowa i remont świetlic wiejskich w Łagowcu i Starym Dworze



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41309

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Trzciel: przebudowa i remont świetlic wiejskich w Łagowcu i Starym Dworze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Trzciel, do kontaktów: Robert Jaszka, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 095 7431423, fax 095 7431400, e-mail: robert.jaszka@trzciel.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.trzciel.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i remont świetlic wiejskich w Łagowcu i Starym Dworze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowość Łagowiec i Stary Dwór, Gmina Trzciel, województwo lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Świetlica wiejska w Łagowcu: Wymiana wszystkich drewnianych okien i drzwi w budynku na okna i drzwi z PCV, rozbudowa pomieszczenia sali, odnowienie pokrycia dachowego na budynku, elewacja obiektu: uzupełnienie ubytków tynku, ocieplenie i pomalowanie, wymiana rynien i rur spustowych, zagospodarowanie terenu wokół świetlicy: chodniki i trawniki, ławki, śmietniki, roboty elektryczne: wymiana aluminiowej instalacji elektrycznej na instalację miedzianą z modernizacją punktów świetlnych, montaż elektrycznej instalacji centralnego ogrzewania, wyburzenie pieców kaflowych, wymiana podłóg i posadzek, wymiana sufitu, remont konstrukcji dachu i jego ocieplenie, uzupełnienie tynków na ścianach z ich pomalowaniem, wykonanie sanitariatów i modernizacja instalacji wodnokanalizacyjnej. b) Świetlica wiejska w Starym Dworze: Obicie tynków ścian wewnętrznych, wykuwanie oraz rozbiórka ścian, wykonanie ścianki działowej oraz zamurowanie otworów, wykonanie uzupełnień oraz nowych tynków, wymiana i montaż nowej instalacji elektrycznej, wymiana i montaż nowej instalacji wodnokanalizacyjnej, montaż sufitu podwieszanego i wymiana stolarki, montaż instalacji wentylacyjnej, montaż ogrzewania elektrycznego, wykonanie sanitariatów, wykonanie podłogi - posadzka oraz okładzin ścian, malowanie ścian i sufitów, renowacja elewacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winni złożyć w formie pisemnej i podanej kolejności następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) kopię dowodu wniesienia wadium, g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, h) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, i) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 300 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, k) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności - za lata 2004 r. i 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, l) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, m) imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (szczegółowy opis doświadczeń zawodowych) oraz zakresu przewidywanych dla nich czynności w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, n) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, o) informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, p) harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania inwestycji wg zasad określonych w pkt III SIWZ oraz pkt VII SIWZ, q) kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen materiałów, r) wskaźniki kalkulacyjne, tj. stawka r-g kosztorysowej, kosztów pośrednich (zawierających koszty zaopatrzenia) i zysku, s) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, t) oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia, tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców [w przypadku użycia podwykonawców należy określić: nazwę i adres podwykonawcy, zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, zasadę i sposób rozliczenia za wykonane roboty (wg wzoru umowy, który stanowi załącznik do SIWZ)], - udzieleniu 60-miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - sporządzeniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - prowadzeniu robót ziemnych pod nadzorem archeologicznym, - podpisaniu umowy z archeologiem na okres wykonywania robót ziemnych - wraz z podaniem nazwiska archeologa, - prowadzeniu robót z zachowaniem warunków wynikających z postanowienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia, określonych w rozdziale III SIWZ, - o sporządzeniu "Książki Obiektu Budowlanego", zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1134), - dokonaniu wizji lokalnej w terenie w dniu ....... 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości przekraczającej równowartość 60 000 EUR, a nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres zamówienia: roboty budowlane, instalacyjne w tym: wodnokanalizacyjne, c.o., wentylacji, elektryczne oraz zagospodarowanie terenu: chodniki, zieleń, ławki. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł w formie zgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: - kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem; - kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - kadra kierowania budową (kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać: stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; - wykażą i udokumentują (referencje, opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie 3 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o wartości netto nie mniejszej niż 500 000 zł każda; - dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, tj. robotnicy o specjalności w zakresie konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych oraz elektrycznych; - zatrudniają na stałe od 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) nie mniej niż 12 pracowników; - dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (maszyny i urządzenia do prac budowlanych, zagęszczarki do gruntu, środki transportu ciężarowego i dostawczego itp.); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - osiągnęli średni roczny obrót każdorazowo w ciągu ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej 1 000 000 zł, - posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 300 000 zł, - posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Udzielą zamówienia w sposób i w terminie opisanym w pkt III i VII SIWZ. 3) Złożą ofertę w terminie zgodnie z opisem sposobu przygotowania ofert w pkt IX i XIV SIWZ. 4) Udzielą co najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 5) Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie i nadzorujące roboty posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności, odpowiadające wymaganiom budowy. 6) Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 7) Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 8) Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 9) Wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty: a) pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, - posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej; - wspólnie muszą wykazać, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane), - dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, - dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, - posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia; - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: - posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego z warunków, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć w formie pisemnej i podanej kolejności następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) kopię dowodu wniesienia wadium, g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, h) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, i) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 300 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, k) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności - za lata 2004 r. i 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, l) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, m) imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (szczegółowy opis doświadczeń zawodowych) oraz zakresu przewidywanych dla nich czynności w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, n) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, o) informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, p) harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania inwestycji wg zasad określonych w pkt III SIWZ oraz pkt VII SIWZ, q) kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen materiałów, r) wskaźniki kalkulacyjne, tj. stawka r-g kosztorysowej, kosztów pośrednich (zawierających koszty zaopatrzenia) i zysku, s) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, t) oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia, tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców [w przypadku użycia podwykonawców należy określić: nazwę i adres podwykonawcy, zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, zasadę i sposób rozliczenia za wykonane roboty (wg wzoru umowy, który stanowi załącznik do SIWZ)], - udzieleniu 60-miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - sporządzeniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - prowadzeniu robót ziemnych pod nadzorem archeologicznym, - podpisaniu umowy z archeologiem na okres wykonywania robót ziemnych - wraz z podaniem nazwiska archeologa, - prowadzeniu robót z zachowaniem warunków wynikających z postanowienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w rozdziale III SIWZ, - o sporządzeniu "Książki Obiektu Budowlanego", zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego ( Dz.U. Nr 120 poz. 1134 ), - dokonaniu wizji lokalnej w terenie w dniu .......

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzciel.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 11:15, sala narad w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny, Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004-2006, Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Działanie: "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego". 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.