eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Świecie: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 412918 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185163 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa zorganizowania szkolenia ABC przedsiębiorczości realizowanego w ramach projektu Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szkolenie zorganizowane ma być dla maksymalnie 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej ilości uczestników szkolenia, nie mniej jednak niż 6 osób bezrobotnych. 1. Program szkolenia a. Nazwa szkolenia: ABC Przedsiębiorczości b. Zakres szkolenia Program szkolenia dla każdej z grup musi obejmować następujące moduły: 1) Działalność gospodarcza - aspekty prawne (5 godzin teorii), 2) Działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne (5 godzin teorii, 8 godzin praktyki), 3) Prawo pracy (2 godziny teorii, 2 godziny praktyki), 4) Zasady tworzenia i opracowywania biznesplanu wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej (2 godziny teorii), 5) Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej przez uczestników projektu (16 godzin praktyki). Zamawiający zastrzega aby zajęcia określone w pkt III ppkt 1 lit b.4,b.5 odbyły się jako zajęcia kończące szkolenie. c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna wynosi 45 min). Wykonawca rozpocznie zajęcia w terminie wskazanym przez Zamawiającego na co najmniej 5 dni kalendarzowych (bez sobót niedziel i świąt) przed rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca otrzyma informację o terminie rozpoczęcia szkolenia wraz z listą uczestników szkolenia e-mailem lub faxem. Przy czym szkolenie zostanie zorganizowane nie później niż do 15 listopada 2013 roku. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. Plan nauczania Wykonawca dostarczy do Zamawiającego faxem w terminie 2 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć do godziny 15:00. Szkolenie ma odbywać się w następujących po sobie dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). Każdego dnia szkolenie ma odbywać się w następujących godzinach: 8.00 - 9.30 zajęcia edukacyjne, 9.30 - 9.45 przerwa, 9.45 - 11.15 zajęcia edukacyjne, 11.15 - 11.30 przerwa, 11.30 - 13.00 zajęcia edukacyjne, 13.00 - 13.15 przerwa, 13.15 - 14.45 zajęcia edukacyjne. Wszystkim uczestnikom szkolenia Wykonawca zapewni codziennie w trakcie zajęć przerwę kawową, podczas której musi podać uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, cukier, wodę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia jest nie mniejsza niż 32 godziny edukacyjne. Wszystkim uczestnikom szkolenia Wykonawca zapewni codziennie w trakcie zajęć przerwę kawową, podczas której musi zapewnić kawę, herbatę i wodę. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze): -skrypt obejmujący zagadnienia merytoryczne programu szkolenia, -zeszyt formatu A5 60 kartkowy, -długopis, -komplet aktualnych druków niezbędnych do rejestracji działalności gospodarczej, -komplet druków dotyczących rozliczeń z Urzędem Skarbowym dla wszystkich form opodatkowania działalności gospodarczej, -komplet druków dotyczących rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, -aktualny druk wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej (obowiązujący na dzień rozpoczęcia niniejszego szkolenia). Wzór zostanie przekazany przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wszystkie materiały mają być opatrzone logami Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiającego oraz herbem Województwa kujawsko - pomorskiego (logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). Każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór na sporządzonej przez Wykonawcę liście. Wykonawca będzie dysponować urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum jednym rzutnikiem multimedialnym i jednym ekranem. Wykonawca do realizacji zajęć będzie dysponować odpowiednio oświetloną i przygotowaną salą do prowadzenia zajęć szkoleniowych o powierzchni co najmniej 40 m2. Wskazana przez Wykonawcę sala musi spełniać wymogi bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Pomieszczenia, w których realizowane będzie szkolenie muszą być opatrzone logami Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiającego oraz herbem Województwa kujawsko - pomorskiego logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Zamawiający nie przewiduje sprawdzianów i egzaminów. Trener prowadzący zajęcia warsztatowe z zakresu opracowania wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej będzie zobowiązany pisemnie zaopiniować wnioski wszystkich uczestników szkolenia. Zaopiniowanie wniosków oraz przekazanie kopii opinii uczestnikom szkolenia musi nastąpić najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ostateczne wersje wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej sporządzonych przez uczestników szkolenia zawierający opinie sporządzone przez trenera w terminie 2 dni od zakończenia szkolenia. 1. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia. Każdy z wykładowców będzie posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2010-2013. Zajęcia musi(-szą) prowadzić osoba(-y): 1) Moduł działalność gospodarcza - aspekty prawne - radca prawny z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym w latach 2010 -2013, 2) Moduł działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne - osoba z wykształceniem wyższym, która posiada minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług w zakresie rozliczania działalności gospodarczej z ZUS i US w latach 2010 - 2013, 3) Moduł prawo pracy. - radca prawny z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym w latach 2010 -2013, 4) Moduły: Zasady tworzenia i opracowywania biznesplanu wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej - osoba z wykształceniem wyższym o profilu ekonomicznym lub pokrewnym (przez co rozumie się zarządzania, marketingu, finansów) zatrudniona przez minimum rok w latach 2010 - 2013 w firmie konsultingowej, doradczej lub szkoleniowej, w której zajmowała się m.in. tworzeniem biznes planów bądź prowadziła własną działalność gospodarczą w ramach której świadczyła usługi tworzenia biznes planów minimum rok w latach 2010-2013. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji minimum jednego szkolenia grupowego z zakresu zakładania i/lub prowadzenia własnej działalności gospodarczej w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. 3. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.) Wszystkie zaświadczenia mają być opatrzone logami Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zamawiającego oraz herbem Województwa kujawsko - pomorskiego (logotypy zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy). Dopuszcza się złożenie wzoru zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w treści § 18 ust 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych pod warunkiem dołączenia do niego suplementów zawierających: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 4. Miejsce szkolenia Świecie. 5. Koszty szkolenia a) Zapłata należności. Wykonawca dostarczy fakturę lub rachunek za faktycznie poniesione koszty zorganizowania szkolenia po jego przeprowadzeniu. Przy czym ostateczny koszt szkolenia ustalony będzie przez przemnożenie kosztu szkolenia jednej osoby przez ilość osób, które zrealizowały minimum 32 godziny programu szkolenia. b) Ubezpieczenie. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powstałych w związku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony na wniosek Zamawiającego i udokumentowany przez Wykonawcę. Ubezpieczenie bezrobotnego/bezrobotnych przez Wykonawcę nastąpi w przypadku gdy uczestnik szkolenia podejmie zatrudnienie w trakcie odbywania szkolenia. Okres ubezpieczenia rozpocznie się z dniem podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej i zakończy z dniem zakończenia szkolenia. Informacja o faktycznej konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia, zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym. Koszt ubezpieczenia musi zostać uwzględniony w szacowanych kosztach w przypadku wszystkich uczestników, ale zostanie poniesiony przez Wykonawcę wyłącznie w sytuacji określonej przez Zamawiającego po przekazaniu pisemnej informacji o faktycznej konieczności ubezpieczenia uczestników szkolenia. W przypadku nie poniesienia ww. kosztów, kwotę należną za zorganizowanie szkolenia na fakturze lub rachunku należy pomniejszyć o koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia. 6. Badanie ankietowe a) W ostatnim dniu szkolenia (po zakończeniu szkolenia) Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie badanie ankietowego wśród uczestników szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja, ul. Chełmińska, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5858,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5952,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.