eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dorohusk › ogólne usługi gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Dorohusk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Dorohusk: ogólne usługi gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Dorohusk
Numer ogłoszenia: 412810 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dorohusk , ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22-175 Dorohusk, woj. lubelskie, tel. 082 5661089 w. 27, faks 082 5661061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/dorohusk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogólne usługi gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Dorohusk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Prowadzenie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Dorohusk w zakresie: 1.1Odbioru odpadów komunalnych i ich segregacji w kierunku pozyskania surowców wtórnych, składowanie, utylizacja, gospodarka odpadami niebezpiecznymi w tym zawierającymi azbest, 1.2Opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, i ich oczyszczanie, 1.3Zapewnienie posiadaczom odpadów komunalnych odpowiednich pojemników do zbierania odpadów przez sprzedaż lub dzierżawę, 1.4Zawieranie umów z posiadaczami odpadów na usługi 1.1), 1.2) i ewidencja tych umów, 1.5Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów w ramach art. 36 i art. 37 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami), 1.6Propagowanie, organizowanie i prowadzenie selektywnej zbiórki, segregacji, magazynowania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych, przydatnych do odzysku oraz współdziałanie z przedsiębiorstwami podejmującymi działalność w zakresie gospodarowania tego rodzaju odpadami, 1.7Prowadzenie sprawozdawczości wymaganej przepisami z zakresu objętego zamówieniem, kopie sprawozdań i roczne rozliczanie z realizacji zamówienia (umowy) wykonawca przesyła do Urzędu Gminy Dorohusk, 1.8Świadczenie usług w ramach tego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów, w tym: a)REGULAMIN UTRZYMANIA PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE GMINY DOROHUSK w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie gminy (zwanego dalej Regulaminem), b)ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r , Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), c)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), d)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz.627 z późn. zm.), e)ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.), f)inne ustawy towarzyszące oraz przepisy wykonawcze wydane w oparciu o te ustawy. 1.9Rozliczenia przed Urzędem Gminy realizacji umów indywidualnych w grupie 1.1 i 1.2, zgodność z rozdziałami 3, 4, 5, Regulaminu w okresach półrocznych do 15 dnia miesiąca następnego po okresie wyznaczonym, 1. 10 obsługa w zakresie punktu 1.1), 1.,2) nieruchomości stanowiących własność komunalną gminy zawarty w załączniku nr 7,8,9. 1. 11 czynności wykonania zastępczego gminy w przypadkach określonych w art. 6 ust. 6 Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2. Sposób finansowania usług opisanych w punkcie 1. 2.1 Częściowa odpłatność za odpady niesegregowane od osób indywidualnych odbierane na podstawie Umów indywidualnych z posiadaczami odpadów zawierane wg zasad określonych w Regulaminie i art. 6 ust 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 2.2 Odpłatność gminy za obsługę w zakresie gospodarki odpadami nieruchomości gminnych i obiektów użyteczności publicznej; wymienionych w załączniku Nr 9 w zakresie art. 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 2.3 Odpłatność za opróżnianie zbiorników bezodpływowych, 2.4 Odpłatność za zbieranie odpadów ze śmietniczek ulicznych rozstawionych przez gminę przy drogach i placach wg ustalonego harmonogramu. 2.5 Zwrot kosztów zakupu worków do selektywnej zbiórki odpadów. 2.6 Odpłatność gminy dla mieszkańców prowadzących selektywne zbieranie odpadów, udokumentowane umową 2.7 Dopłata lub potrącenie należności zgodnie z § 7 ust. 3 pkt. 3. 1 projektu umowy. Szczegółowy zakres zamówienia na okres 6 miesięcy: 1. Odpady z posesji gminnych: 1) odpady zbierane z posesji gminnych ( w tym ze śmietniczek) - 130 Mg 2) opróżnianie gminnych zbiorników bezodpływowych- 300 m3 3) ilość worków do zbiórki selektywnej- 6 000 szt. 2. Odpady od osób indywidualnych: 1) ilość odbieranych pojemników, worków z odpadami niesegregowanymi (w tym popioły) współfinansowane przez Gminę: a)pojemności 110L- 3000 szt. b)pojemności 240L- 100 szt. 2) ilość odbieranych odpadów segregowanych (szkła, plastik, tworzywa sztuczne, makulatura, złom)- 80 Mg 3) ilość odbieranych odpadów elektrycznych, elektronicznych odbieranych od osób indywidualnych (finansowane przez Gminę)- 3 Mg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca musi udokumentować posiadanie wymaganej przepisami prawa koncesji/zezwolenia w zakresie odbioru i gospodarki odpadami komunalnymi oraz odpadami niebezpiecznymi. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na poświadczenie powyższego warunku wykonawcy winni przedłożyć wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na poświadczenie powyższego warunku wykonawcy winni przedłożyć wykaz osób zdolnych do wykonania zamóweinia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez podmioty współnie ubiegające się o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dorohusk Ul. I AWP 50 22-175 Dorohusk pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dorohusk Ul. I AWP 50 22-175 Dorohusk pokój nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.