eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, w następujących specjalnościacha) instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych), b) instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych), c) drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych), d) ogrodniczej (inspektor nadzoru terenów zieleni).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-23

Brwinów: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, w następujących specjalnościach: a) instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych), b) instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych), c) drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych), d) ogrodniczej (inspektor nadzoru terenów zieleni).
Numer ogłoszenia: 412738 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194033 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, w następujących specjalnościach: a) instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych), b) instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych), c) drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych), d) ogrodniczej (inspektor nadzoru terenów zieleni)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, w następujących specjalnościach: a) instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych), b) instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych), c) drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych), d) ogrodniczej (inspektor nadzoru terenów zieleni). 2. Zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi związanymi z realizacją zadania, 2) przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowej inwestycji, o której mowa w § 1 ust.5 umowy, 3) przygotowanie i protokolarne przejęcie obowiązku nadzoru inwestorskiego, 4) przygotowanie i protokolarne przekazanie z udziałem Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót budowlanych, 5) zgłoszenie rozpoczęcia robót do odpowiednich organów oraz zgłoszenie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie), 6) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb i na każde wezwanie Zamawiającego; inspektorzy nadzoru zobowiązani będą dokumentować w dzienniku budowy swoje wizyty z podaniem zakresu robót, które zostały przez nich sprawdzone, 7) dostosowanie godzin pracy do przyszłego wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga: a) codziennej obecności na budowie przez inspektora nadzoru robót sanitarnych, potwierdzone codziennym wpisem do dziennika budowy, b) obecności inspektorów nadzoru robót w czasie realizacji robót zgodnych z ich specjalnością, co będzie potwierdzone wpisami w dzienniku budowy. 8) udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, 9) przeprowadzenie analizy istniejącej dokumentacji projektowej oraz innych uzgodnień i decyzji niezbędnych dla realizacji robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dostarczenia przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej, 10) współpraca w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski, w tym egzekwowanie w imieniu Zamawiającego od projektanta poprawy/uzupełnienia dokumentacji w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji lub naniesienia zmian nie wynikających z wad, lecz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, 11) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i nieprawidłowości dotyczących dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym, 12) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, jeśli zajdzie taka konieczność, 13) udział w kontrolach realizacji zadania dokonywanych przez instytucje do tego upoważnione - na każde wezwanie Zamawiającego, 14) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym i prowadzenie (w tym sporządzanie pisemnego protokołu) cyklicznych narad koordynacyjnych w siedzibie Zamawiającego (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie), w których uczestniczyć będą m.in. wszyscy inspektorzy nadzoru inwestorskiego, wykonawca robót budowlanych, osoba/y wykonująca nadzór autorski, przedstawiciel/e Zamawiającego, 15) składanie Zamawiającemu kwartalnych pisemnych sprawozdań monitorujących przebieg prac budowlanych w terminie do 3-go dnia każdego miesiąca po upływie kwartału zawierających informacje o wszelkich przesłankach, które mogą mieć wpływ na zaprzestanie realizacji inwestycji oraz o długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej narastająco, 16) udział w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie z wykonawcą robót budowlanych, 17) nadzorowanie terminowej realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotowego zadania, 18) ocena i zatwierdzanie zaktualizowanego przez wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego w ciągu 5 dni roboczych od jego otrzymania, wraz z przedłożeniem ww. oceny Zamawiającemu; 19) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i wyrobów budowlanych oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących przepisów, 20) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 21) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji, rozruchach technologicznych urządzeń technicznych i robót budowlanych w terminach nie powodujących nieuzasadnionego przestoju w prowadzeniu robót, 22) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót częściowych wpisem do dziennika budowy oraz kontrolowanie bieżących rozliczeń budowy, monitorowanie postępu prac w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramach rzeczowo-finansowych poszczególnych etapów inwestycji, 23) dokonywanie odbiorów częściowych robót i potwierdzanie ich wykonania protokołami odbiorów częściowych, które będą podstawą wypłaty wynagrodzeń wykonawcy robót budowlanych w terminie do trzech dni roboczych od otrzymania propozycji ww. protokołu od wykonawcy robót budowlanych, 24) sprawdzenie i zatwierdzenie protokołu końcowego i innych dokumentów załączonych do rozliczenia końcowego robót, uczestniczenie w ustalaniu podstawy do naliczania odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonywanie zobowiązań umownych przez wykonawcę robót budowlanych, 25) monitorowanie postępu robót i wzywanie wykonawcy robót budowlanych (lub jego podwykonawców) do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy oraz niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach, 26) egzekwowanie od wykonawcy robót (lub jego podwykonawców) skutecznego usuwania ewentualnych wad w trakcie realizacji robót i potwierdzenie ich usunięcia, 27) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania robót budowlanych, 28) zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 29) opiniowanie proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych podwykonawców i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu, 30) kontrolowanie czy na terenie budowy pracują wyłącznie zgłoszeni i zaakceptowani przez Zamawiającego podwykonawcy oraz usuwanie z budowy pracowników nie związanych z realizacją zadania, informując o tym pisemnie Zamawiającego i wykonawcę robót budowlanych bezpośrednio odpowiedzialnego za zakres robót, 31) weryfikacja ewentualnych robót uzupełniających lub zamiennych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych, w zakresie rzeczowym i finansowym, 32) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku robót uzupełniających lub zamiennych wraz z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych robót oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 33) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty uzupełniające, zaniechane lub zamienne, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, w terminie do 7 dni roboczych od ich otrzymania, 34) współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, 35) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie w terminie 3 dni roboczych od otrzymania od wykonawcy robót budowlanych, 36) potwierdzenie gotowości do odbioru technicznego robót zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych poprzez wpis do dziennika budowy i zawiadamiania na piśmie Zamawiającego, 37) przygotowanie sprawozdania z zakresu robót wykonanych i pozostałych do wykonania w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz sprawdzenia i zatwierdzenia szczegółowej inwentaryzacji robót, 38) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 39) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania, 40) weryfikacja i odbiór od wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, w tym wszelkich dokumentów i oświadczeń niezbędnych dla eksploatacji obiektu, 41) sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych. 2. Wskazane osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 1 osobę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach z Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 3. Zakres rzeczowy zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, obejmuje: 1) wybudowanie na podstawie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami w granicach pasa drogowego dn. 250; 200; 160; 90mm - razem ok. 7650 mb, przepompownie ścieków szt. 3 wraz z zasilaniem energetycznym, przebudowa sieci wodociągowej, 2) zaprojektowanie i wybudowanie dodatkowych przepompowni ścieków szt. 2, kanału tłocznego ok. 700 mb oraz studni pomiarowej przy zrzucie ścieków do odbiornika.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Spółka z o.o., ul. 1-go Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408097,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152151,00

  • Oferta z najniższą ceną: 152151,00 / Oferta z najwyższą ceną: 254610,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.