To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Brwinów: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek,
w następujących specjalnościach:
a) instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych),
b) instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych),
c) drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych),
d) ogrodniczej (inspektor nadzoru terenów zieleni).
Numer ogłoszenia: 412738 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194033 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, w następujących specjalnościach: a) instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych), b) instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych), c) drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych), d) ogrodniczej (inspektor nadzoru terenów zieleni)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, w następujących specjalnościach: a) instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych), b) instalacyjna w zakresie instalacji elektrycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych), c) drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych), d) ogrodniczej (inspektor nadzoru terenów zieleni). 2. Zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi związanymi z realizacją zadania, 2) przyjęcie od Zamawiającego dokumentacji projektowej inwestycji, o której mowa w § 1 ust.5 umowy, 3) przygotowanie i protokolarne przejęcie obowiązku nadzoru inwestorskiego, 4) przygotowanie i protokolarne przekazanie z udziałem Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót budowlanych, 5) zgłoszenie rozpoczęcia robót do odpowiednich organów oraz zgłoszenie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie), 6) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy przez właściwych branżowo inspektorów nadzoru, w tym zapewnienie ich dyspozycyjności w zależności od potrzeb i na każde wezwanie Zamawiającego; inspektorzy nadzoru zobowiązani będą dokumentować w dzienniku budowy swoje wizyty z podaniem zakresu robót, które zostały przez nich sprawdzone, 7) dostosowanie godzin pracy do przyszłego wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga: a) codziennej obecności na budowie przez inspektora nadzoru robót sanitarnych, potwierdzone codziennym wpisem do dziennika budowy, b) obecności inspektorów nadzoru robót w czasie realizacji robót zgodnych z ich specjalnością, co będzie potwierdzone wpisami w dzienniku budowy. 8) udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, 9) przeprowadzenie analizy istniejącej dokumentacji projektowej oraz innych uzgodnień i decyzji niezbędnych dla realizacji robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dostarczenia przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej, 10) współpraca w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski, w tym egzekwowanie w imieniu Zamawiającego od projektanta poprawy/uzupełnienia dokumentacji w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji lub naniesienia zmian nie wynikających z wad, lecz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, 11) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszystkich odstępstw i nieprawidłowości dotyczących dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich ustaleniu nie później jednak niż w następnym dniu roboczym, 12) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, jeśli zajdzie taka konieczność, 13) udział w kontrolach realizacji zadania dokonywanych przez instytucje do tego upoważnione - na każde wezwanie Zamawiającego, 14) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym i prowadzenie (w tym sporządzanie pisemnego protokołu) cyklicznych narad koordynacyjnych w siedzibie Zamawiającego (nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie), w których uczestniczyć będą m.in. wszyscy inspektorzy nadzoru inwestorskiego, wykonawca robót budowlanych, osoba/y wykonująca nadzór autorski, przedstawiciel/e Zamawiającego, 15) składanie Zamawiającemu kwartalnych pisemnych sprawozdań monitorujących przebieg prac budowlanych w terminie do 3-go dnia każdego miesiąca po upływie kwartału zawierających informacje o wszelkich przesłankach, które mogą mieć wpływ na zaprzestanie realizacji inwestycji oraz o długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej narastająco, 16) udział w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie z wykonawcą robót budowlanych, 17) nadzorowanie terminowej realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego przedmiotowego zadania, 18) ocena i zatwierdzanie zaktualizowanego przez wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego w ciągu 5 dni roboczych od jego otrzymania, wraz z przedłożeniem ww. oceny Zamawiającemu; 19) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i wyrobów budowlanych oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących przepisów, 20) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 21) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji, rozruchach technologicznych urządzeń technicznych i robót budowlanych w terminach nie powodujących nieuzasadnionego przestoju w prowadzeniu robót, 22) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót częściowych wpisem do dziennika budowy oraz kontrolowanie bieżących rozliczeń budowy, monitorowanie postępu prac w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramach rzeczowo-finansowych poszczególnych etapów inwestycji, 23) dokonywanie odbiorów częściowych robót i potwierdzanie ich wykonania protokołami odbiorów częściowych, które będą podstawą wypłaty wynagrodzeń wykonawcy robót budowlanych w terminie do trzech dni roboczych od otrzymania propozycji ww. protokołu od wykonawcy robót budowlanych, 24) sprawdzenie i zatwierdzenie protokołu końcowego i innych dokumentów załączonych do rozliczenia końcowego robót, uczestniczenie w ustalaniu podstawy do naliczania odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonywanie zobowiązań umownych przez wykonawcę robót budowlanych, 25) monitorowanie postępu robót i wzywanie wykonawcy robót budowlanych (lub jego podwykonawców) do usprawnień pracy w przypadku stwierdzonych opóźnień lub zagrożeń nie wywiązania się z umowy oraz niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach, 26) egzekwowanie od wykonawcy robót (lub jego podwykonawców) skutecznego usuwania ewentualnych wad w trakcie realizacji robót i potwierdzenie ich usunięcia, 27) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nie uwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót lub zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania robót budowlanych, 28) zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 29) opiniowanie proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych podwykonawców i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu, 30) kontrolowanie czy na terenie budowy pracują wyłącznie zgłoszeni i zaakceptowani przez Zamawiającego podwykonawcy oraz usuwanie z budowy pracowników nie związanych z realizacją zadania, informując o tym pisemnie Zamawiającego i wykonawcę robót budowlanych bezpośrednio odpowiedzialnego za zakres robót, 31) weryfikacja ewentualnych robót uzupełniających lub zamiennych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych, w zakresie rzeczowym i finansowym, 32) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku robót uzupełniających lub zamiennych wraz z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych robót oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 33) sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na roboty uzupełniające, zaniechane lub zamienne, wynikłe w trakcie realizacji inwestycji, w terminie do 7 dni roboczych od ich otrzymania, 34) współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, 35) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie w terminie 3 dni roboczych od otrzymania od wykonawcy robót budowlanych, 36) potwierdzenie gotowości do odbioru technicznego robót zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych poprzez wpis do dziennika budowy i zawiadamiania na piśmie Zamawiającego, 37) przygotowanie sprawozdania z zakresu robót wykonanych i pozostałych do wykonania w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz sprawdzenia i zatwierdzenia szczegółowej inwentaryzacji robót, 38) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 39) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania, 40) weryfikacja i odbiór od wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, w tym wszelkich dokumentów i oświadczeń niezbędnych dla eksploatacji obiektu, 41) sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu wniosków o naliczenie kar umownych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych. 2. Wskazane osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 1 osobę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach z Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 3. Zakres rzeczowy zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Moszna, Domaniew, Domaniewek, obejmuje: 1) wybudowanie na podstawie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami w granicach pasa drogowego dn. 250; 200; 160; 90mm - razem ok. 7650 mb, przepompownie ścieków szt. 3 wraz z zasilaniem energetycznym, przebudowa sieci wodociągowej, 2) zaprojektowanie i wybudowanie dodatkowych przepompowni ścieków szt. 2, kanału tłocznego ok. 700 mb oraz studni pomiarowej przy zrzucie ścieków do odbiornika.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "INSPEC" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Spółka z o.o., ul. 1-go Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408097,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152151,00
Oferta z najniższą ceną: 152151,00 / Oferta z najwyższą ceną: 254610,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Łobżenica
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.