eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni twardych na ulicach powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Szczytna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Szczytno: Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni twardych na ulicach powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Szczytna
Numer ogłoszenia: 412616 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.e-szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni twardych na ulicach powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Szczytna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitorowanie nawierzchni jezdni poprzez dokonywanie bieżących przeglądów i rejestrowanie uszkodzeń, w szczególności zagrażjących bezpieczeństwu w ruchu drogowym 2. Wykonywanie remontów bieżących p;olegających na niezwłocznym zapewniającym bezpieczeństwo w ruchu drogowym likwidowaniu ubytków i uszkodzeń jezdni powstających w trakcie eksploatacji wg. asortymentu przewidzianego w przedmiarze robót 3. Inne roboty nie wyszczególnione w przedmiarze robót i w sposób oczywisty nie mające charakteru robót towarzszacych a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia , zlecone lub uznane przez zamawiajacego jako roboty dodatkowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymaga sie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy ktorzy spełniaja n/w warunki: a) sa uprawnieni do wystepowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi a profil ich działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia b) spełniaja warunki okreslone w art.22 ust.1 ust. z dnia 29.01.2004r. p.z.p. w szczególnosci: - posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynnosci jeżeli ustawy nakładaja obowiazek takich uprawnień - posiadaja niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. c) nie podlegaja wykluczeniu z postepowania na mocy art.24 ust. z dnia 29.01.2004r. p.z.p. d) przygotuja ofertę zgodnie z wymogamia zawartymi w niniejszej specyfikacji e) zobowiązą sie do zawarcia umowy na warunkach określonych w zał. wzorze umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia iż wykonawca spełnia okeslone warunki do oferty należy załączyć nastepujące dokumenty wymienine w przepisach rozporzadzenia Presesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006roku w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 1) uktualny odpis z rejestru albo aktualne zaswiadzcenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadzcenie że wykonawca spełnia warunki okreslone w art. 22 ust.1 i nie piodlega wykluczeniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy p.z.p. 3) zaparafowany projekt umowy 4) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadajacych swioim rodzajem i wartosciom robotom budowlanym stanowiący m przedmiot zamowienai tj. conajmiej 2 roboty o wartosci nie mniejdzej jak 200tys. zł. z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentów potwierdzających z e roboty te zostały wykonane należycie 5) wykaz osób i podmiotów które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamowienia wraz z informacjami na tenat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia w szczególności należy załączyć dokumentyj/n: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w branży drogowej - 1 osoba - aktualne zaświadczenie przynależności do izby budownictwa - 1 osoba - druk Zus Dra potwierdzający min. 3 osoby zatrudnione na stałe 6) polise aw przypadku braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.e-szczytno.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.e-szczytno.eu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Szczytnie 12-100 Szczytno ul. Sienkiewicza 1 pok. nr 1 - Biuro Obsługi Interesanta / parter/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.