eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych ulic Miasta Krosna i na działkach gminnych w roku 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-13

Krosno: Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych ulic Miasta Krosna i na działkach gminnych w roku 2016
Numer ogłoszenia: 4125 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351404 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie drzewostanu w pasach drogowych ulic Miasta Krosna i na działkach gminnych w roku 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: - wykonanie cięć odmładzających na 380 szt. drzew z koroną formowaną, - kształtowanie koron 30 szt. drzew w wieku do 10 lat, - utrzymywanie formowanego kształtu koron 270 szt. drzew w wieku powyżej 10 lat, - wycinka 180 szt. drzew, - karczowanie pni 40 szt. drzew, - oczyszczenie nabiegów korzeniowych i pni drzew z odrostów na 800 szt. drzew, - odchwaszczanie i przekopywanie gleby wokół drzew rosnących w chodnikach przy 380 szt. drzew, - przycięcie lub wycięcie pojedynczych gałęzi przesłaniających znaki drogowe lub ograniczających widoczność na skrzyżowaniach (ograniczających skrajnię drogi), w tym cięcia pielęgnacyjne i sanitarne (usunięcie gałęzi złamanych lub obumarłych) na 350 szt. drzew, - poprawianie opalikowania i wiązań 50 szt. młodych drzew, - podlewanie 150 szt. drzew w okresie suszy, - zakup pozyskanego drewna za cenę brutto określoną w złożonej ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (Załącznik nr 3 do SIWZ), a sposób realizacji jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów i pozyskanego materiału. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca. Informacja dodatkowa: wartość szacunkowa przedmiotowego postępowania nie przekracza 30.000 euro. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, ponieważ w ramach przedmiotowych usług (konserwacja i utrzymanie drzew w 2016r.) Zamawiający planuje dokonanie wydatkowania środków pieniężnych w wysokości przekraczającej 30.000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS KROeko Sp. z o. o., ul. Fredry 1, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73824,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71671,28

  • Oferta z najniższą ceną: 70945,20 / Oferta z najwyższą ceną: 71671,28

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.