eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Toruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 41225 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Toruniu , ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6117700, faks 056 6238092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Toruniu i podległych jej prokuratur rejonowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą być uwzględnione poniższe warunki: a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2015r. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych od dnia wysłania faksem zapotrzebowania na dostawę cząstkową przez Zamawiającego. b) Wielkości poszczególnych dostaw materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych a także ich rodzaj będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego i wynikać będą ze złożonego pisemnego zapotrzebowania. c) Ilości materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, jeżeli takie życzenie wyrazi Zamawiający, z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne. d) Koszty związane z realizacją zamówienia pokrywa Wykonawca. e) Przedmiot umowy na koszt własny Wykonawca dostarczy na adres wskazany przez Zamawiającego: - Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, - Prokuratura Rejonowa Toruń Centrum-Zachód w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, - Prokuratura Rejonowa Toruń-Wschód w Toruniu, ul. Grudziądzka 47, 87-100 Toruń, - Prokuratura Rejonowa w Grudziądzu, ul. Legionów 46, 86-300 Grudziądz, - Prokuratura Rejonowa w Chełmnie, ul. Krótka 1A, 86-200 Chełmno, - Prokuratura Rejonowa w Golubiu-Dobrzyniu, Pl. Tysiąclecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, - Prokuratura Rejonowa w Brodnicy, ul. Wiejska 4, 87-300 Brodnica, - Prokuratura Rejonowa w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 21, 87-200 Wąbrzeźno. f) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wniesienie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. g) Ceny materiałów eksploatacyjnych (tonerów i bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych w trakcie realizacji zamówienia nie ulegną zmianie. h) Należność, za zakupione i odebrane materiały eksploatacyjne (tonery, bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykuły biurowe Zamawiający zobowiązuje się zapłacić (przelewem) Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury na wskazany w tej fakturze numer rachunku bankowego. i) W przypadku dostarczenia, zgodnie z życzeniem Zamawiającego, mniejszej ilości materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) oraz artykułów biurowych, wartość należności ulegnie zmniejszeniu stosownie do wielkości wykonanych dostaw według cen zawartych w ofercie złożonej przez Wykonawcę. j) Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne (tonery i bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych liczony od dnia dostawy musi wynosić 12 miesięcy. k) Dostarczone materiały eksploatacyjne (tonery, bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykuły biurowe muszą być pakowane oryginalnie przez producenta w opakowania jednostkowe lub zbiorcze. l) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (tonerów i bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych oraz artykułów biurowych. m) Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne (tonery, bębny) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych będące przedmiotem dostawy były nieregenerowane, fabrycznie nowe, zawierały zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem, opakowane w opakowaniu ze znakiem firmowym wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczony. n) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych (tonerów i bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych, oryginalnych, wytworzonych przez producenta w/w urządzeń danego typu bądź fabrycznie nowych innego producenta o parametrach równoważnych nie niższych niż parametry producenta w/w urządzeń danego typu. o) Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty naprawy w/w urządzeń, gdy ich uszkodzenie nastąpi w wyniku użytkowania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego (tonera, bębna) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych (podstawa pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta drukarki). p) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do telefaksów, kserokopiarek i drukarek komputerowych odbiega od wymagań producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany materiału eksploatacyjnego na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji faksem przez Zamawiającego. q) W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach niezgodnych z parametrami wskazanymi w Przedmiocie zamówienia, Zamawiający nie odbierze dostawy. r) Wykonawca musi zobowiązać się do bezpłatnego odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych (tonerach, bębnach) do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych od Zamawiającego oraz potwierdzenia odbioru ich do utylizacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji dostaw cząstkowych - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.torun.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, pok. nr 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, ul. Grudziądzka 45, 87-100 Toruń, pok. nr 203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.