eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi ochrony osób i mienia, w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 25 i ulicy Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do w/w budynków, a także transport wartości pieniężnych i przewóz dokumentów niejawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Warszawa: Usługi ochrony osób i mienia, w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 25 i ulicy Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do w/w budynków, a także transport wartości pieniężnych i przewóz dokumentów niejawnych
Numer ogłoszenia: 41218 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19356 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 25, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4649112, faks 022 4649241.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia, w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 25 i ulicy Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do w/w budynków, a także transport wartości pieniężnych i przewóz dokumentów niejawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego są usługi ochrony osób i mienia, budynków Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ulicy Krakowskie Przedmieście 25 i przy ulicy Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do w/w budynków, świadczone przez co najmniej po 7 (siedmiu) pracowników skierowanych do realizacji zamówienia na każdym z obiektów Zamawiającego, a także konwojowanie wartości pieniężnych (pomiędzy siedzibą Zamawiającego a bankiem na terenie m.st. Warszawy) i przewóz dokumentów niejawnych pomiędzy w/w budynkami. 2. Okres realizacji zamówienia obejmuje 24 miesiące kalendarzowe. Rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi o godz. 08.01 w dniu 28 lutego 2015 roku. 3. Usługa ochrony osób i mienia oraz konwojowania transportu wartości pieniężnych i przewóz dokumentów niejawnych będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.) i zgodnie z przepisami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 r. nr 166, poz. 1128) odpowiednio: a) W przypadku ochrony fizycznej w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 25 - przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej całodobowo oraz jednego dodatkowo przez 10 godzin dziennie pomiędzy godzinami 600 - 1800 w dni robocze, b) W przypadku ochrony fizycznej w budynku przy ul. Ostroroga 24E - przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej całodobowo oraz jednego dodatkowo przez 12 godzin dziennie w godzinach 600 - 1800 w dni robocze, c) W przypadku konwojowania wartości pieniężnych lub przewozów dokumentów niejawnych przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (przeciętnie jeden konwój/przewóz miesięcznie w terminie nie później niż następnego dnia roboczego od telefonicznego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego), 4. Pracownicy ochrony: - muszą być sprawni fizycznie (obsługa systemu przeciwpożarowego wymaga dotarcia z parteru na IV piętro w czasie do 5 minut), - muszą posiadać zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przez Komendanta Głównego Policji. - muszą posiadać zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 21 ust. 4 pkt 2 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (UOIN) z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 182 poz.1228), wystawione nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, - muszą być umundurowani w jednolity i oznakowany strój, - muszą posiadać identyfikatory osobiste, - muszą być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego (paralizator elektryczny o mocy powyżej 300 dżuli, kajdanki, pałka Tonfa), - muszą być wyposażeni w system antynapadowy podłączony do stacji monitorowania sygnałów alarmowych, ręczny wykrywacz metali, radiotelefon (lub inne środki łączności bezprzewodowej) i latarkę, - muszą być wyposażeni w tester trzeźwości, - przy wykonywaniu konwojów wartości pieniężnych lub przewozu dokumentów niejawnych muszą być uzbrojeni w broń palną. Zaplecze logistyczne: Wykonawca musi dysponować patrolem interwencyjnym, z czasem reakcji nieprzekraczającym 15 minut od chwili wezwania dla obu ochranianych obiektów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 5. Osób wykonujących obowiązki wyłącznie w zakresie patroli interwencyjnych/konwojowania wartości pieniężnych lub przewozu dokumentów niejawnych nie dotyczy wymóg posiadania zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Lider Konsorcjum Agencja Ochrony Kowalczyk Sp. z o.o. i Agencja Ochrony Kowalczyk MK Sp. z o.o., ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 536614,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 458578,53

  • Oferta z najniższą ceną: 458578,53 / Oferta z najwyższą ceną: 794084,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.