eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › budowa ulicy Cichej, Jodłowej, Spacerowej wraz z infrastrukturą w m. Cekanowo gm. Słupno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-11

POZYCJA 41192

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupno: budowa ulicy Cichej, Jodłowej, Spacerowej wraz z infrastrukturą w m. Cekanowo gm. Słupno Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Słupno, do kontaktów: Krzysztofa Barszczewska, ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, fax 024 2612977, e-mail: przetargi.slupno@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugslupno.bip.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Cichej, Jodłowej, Spacerowej wraz z infrastrukturą w m. Cekanowo gm. Słupno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Cekanowo, gmina Słupno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlano-drogowe: a)nawierzchnia dwuwarstwowa z mieszanek mineralno-bitumicznych (5+4cm) - 7964+7964 m2, b)nawierzchnia z kostki betonowej gr.8 - 5131,2m2, c)nawierzchnia z kostki betonowej gr.6 - 4597,0m2, d)krawężniki betonowe 15x30 - 4319,0mb, e)obrzeża betonowe 30x8 - 3041,0mb Kanalizacja deszczowa: a)kolektor deszczowy z rur WIPRO śr.800,600,500,315,250 - 1738,50mb, b)wpusty deszczowe śr.200 - 250mb/55szt, c)kanalizacja sanitarnaPCV sr.200 - 82,5mb, d)przyłącza kanalizacyjne PCV śr.160 - 350mb/40szt Oświetlenie uliczne: a) budowa linii oświetleniowej 0,4kV typu YAKY 5x25mm2 - 1092,0mb, b)rozbudowa istnijącego obwodu ośw. YAKY 3x25mm2 - 222,0mb, c)słupy + oprawy oświetleniowe - 30 + 35szt Przebudowa istniejacej sieci telefonicznej - 1740,0mb i złącza kablowe - 15szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.31.41.20 - Instalowanie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 45000,00PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy 3. Zrealizowali w ciagu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Dysponują personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Wskazane osoby muszą być wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz.U. z 2001r. Nr 5. poz.42 ze zmn) 5.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100tys.zł i na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem. Jeżeli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca dołączy do oferty zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywinlej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przynajmniej na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów poniżej wymienionych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 Ustawy Pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego z zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówien publicznych - wystawiona nie wczesniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 7. Wykaz osób, które będa uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - minimum 2 zadania odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min.100tys.zł. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:00, Urzad Gminy Słupno, 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8a, pokój nr 10 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.