eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Góra: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Górze
Numer ogłoszenia: 411822 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze , ul. Armii Polskiej 15, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5444527, faks 065 5444527.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Część 1. Dostawa paliw płynnych dla Obwodu Drogowego w Górze Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych szacunkowej ilości: benzyny bezołowiowej Pb95 - 2500L, oraz oleju napędowego ON - 15000L , polegająca na tankowaniu pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji. a) Miejsce, wykonywania zamówienia musi znajdować się na terenie Góry b) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. c) Wykonawca wystawia fakturę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie asygnat - tankowań poszczególnych pojazdów zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu rabatu cenowego na zakup paliwa zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ), przez cały okres trwania umowy. e) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach i przepisach w szczególności: PN-EN 228 paliwa dla pojazdów silnikowych -benzyna bezołowiowa. PN-EN 590 paliwa dla pojazdów silnikowych- oleje napędowe. Rozporządzenie ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008r. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. g) Wielkość zamówienia (ilość litrów) jest zależna od ceny jednostkowej poszczególnych asortymentów w dniu złożenia oferty i może nieznacznie ulec zmianie w granicach zakładanych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. h) Szacunkowe ilości i asortyment paliw płynnych, będących przedmiotem zamówienia: Benzyna bezołowiowa Pb95 - 2500L Olej Napędowy ON - 15000L Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 09.13.21.00-4 (benzyna bezołowiowa) 09.13.40.00-7 (olej napędowy) Część 2. Dostawa paliw płynnych dla Obwodu Drogowego w Niechlowie. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych o szacunkowej ilości: benzyny bezołowiowej Pb95 - 3500L, oraz oleju napędowego ON - 30000L , polegająca na tankowaniu pojazdów będących w dyspozycji zamawiającego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji. a) Miejsce, wykonywania zamówienia musi znajdować się na terenie Niechlowa. b) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. c) Wykonawca wystawia fakturę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie asygnat - tankowań poszczególnych pojazdów zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu rabatu cenowego na zakup paliwa zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ), przez cały okres trwania umowy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach i przepisach w szczególności: PN-EN 228 paliwa dla pojazdów silnikowych -benzyna bezołowiowa. PN-EN 590 paliwa dla pojazdów silnikowych- oleje napędowe. Rozporządzenie ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008r e) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego f) Wielkość zamówienia (ilość litrów) jest zależna od ceny jednostkowej poszczególnych asortymentów w dniu złożenia oferty i może nieznacznie ulec zmianie w granicach zakładanych środków przeznaczonych na realizację zamówienia g) Szacunkowe ilości i asortyment paliw płynnych, będących przedmiotem zamówienia: Benzyna bezołowiowa Pb95 - 3500L Olej Napędowy ON - 30000L Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 09.13.21.00-4 (benzyna bezołowiowa) 09.13.40.00-7 (olej napędowy) 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających tego samego rodzaju w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych dostaw

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - procentowy upust od ceny jednostkowej brutto - 80

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podatku VAT w wyniku zmiany przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ul. Armii Polskiej 15, 56-200 Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ul. Armii Polskiej 15, 56-200 Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw płynnych dla Obwodu Drogowego w Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych szacunkowej ilości: benzyny bezołowiowej Pb95 - 2500L, oraz oleju napędowego ON - 15000L , polegająca na tankowaniu pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji. a) Miejsce, wykonywania zamówienia musi znajdować się na terenie Góry b) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. c) Wykonawca wystawia fakturę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie asygnat - tankowań poszczególnych pojazdów zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu rabatu cenowego na zakup paliwa zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ), przez cały okres trwania umowy. e) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach i przepisach w szczególności: PN-EN 228 paliwa dla pojazdów silnikowych -benzyna bezołowiowa. PN-EN 590 paliwa dla pojazdów silnikowych- oleje napędowe. Rozporządzenie ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008r. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. g) Wielkość zamówienia (ilość litrów) jest zależna od ceny jednostkowej poszczególnych asortymentów w dniu złożenia oferty i może nieznacznie ulec zmianie w granicach zakładanych środków przeznaczonych na realizację zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. procentowy upust od ceny jednostkowej brutto - 80

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa paliw płynnych dla Obwodu Drogowego w Niechlowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych o szacunkowej ilości: benzyny bezołowiowej Pb95 - 3500L, oraz oleju napędowego ON - 30000L , polegająca na tankowaniu pojazdów będących w dyspozycji zamawiającego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji. a) Miejsce, wykonywania zamówienia musi znajdować się na terenie Niechlowa. b) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie przelewem bankowym w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury. c) Wykonawca wystawia fakturę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie asygnat - tankowań poszczególnych pojazdów zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu rabatu cenowego na zakup paliwa zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ), przez cały okres trwania umowy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w stosownych normach i przepisach w szczególności: PN-EN 228 paliwa dla pojazdów silnikowych -benzyna bezołowiowa. PN-EN 590 paliwa dla pojazdów silnikowych- oleje napędowe. Rozporządzenie ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008r e) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego f) Wielkość zamówienia (ilość litrów) jest zależna od ceny jednostkowej poszczególnych asortymentów w dniu złożenia oferty i może nieznacznie ulec zmianie w granicach zakładanych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 20
    • 2. procentowy upust od ceny jednostkowej brutto - 80

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.