eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji następujących inwestycji:1.budowa kotłowni w Nowym Domu Zdrojowym w Krynicy-Zdroju, 2. budowa kotłowni w Pijalni Głównej wraz z rozbudową pozalicznikowej instalacji gazowej zasilającej kotłownie w budynkach Nowym Domu Zdrojowym i Pijalni Głównej w Krynicy-Zdroju 3.wykonanie remontu pokrycia dachu w budynku Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Krynica-Zdrój: Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji następujących inwestycji:1.budowa kotłowni w Nowym Domu Zdrojowym w Krynicy-Zdroju, 2. budowa kotłowni w Pijalni Głównej wraz z rozbudową pozalicznikowej instalacji gazowej zasilającej kotłownie w budynkach Nowym Domu Zdrojowym i Pijalni Głównej w Krynicy-Zdroju 3.wykonanie remontu pokrycia dachu w budynku Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 411736 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji następujących inwestycji:1.budowa kotłowni w Nowym Domu Zdrojowym w Krynicy-Zdroju, 2. budowa kotłowni w Pijalni Głównej wraz z rozbudową pozalicznikowej instalacji gazowej zasilającej kotłownie w budynkach Nowym Domu Zdrojowym i Pijalni Głównej w Krynicy-Zdroju 3.wykonanie remontu pokrycia dachu w budynku Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji następujących inwestycji: 1. Przebudowa pomieszczeń kotłowni na lokalną kotłownię gazową wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznych instalacji dla budynku sanatorium Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju (zadanie nr 1) 2. Budowa lokalnej kotłowni gazowej dla budynku Pijalni Głównej w Krynicy-Zdroju wraz z rozbudową pozalicznikowej instalacji gazowej zasilającej kotłownie w budynkach Nowym Domu Zdrojowym i Pijalni Głównej (zadanie nr 2) 3. Wykonanie remontu - wymiany pokrycia dachu wraz z przebudową kominów wentylacyjnych i termoizolacją stropów w segmencie A, B, D i F budynku Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy - Zdroju (zadanie nr 3) Przedmiot zamówienia obejmuje 2 PAKIETY, które stanowią odrębne części zamówienia: PAKIET I - Nadzór nad zadaniem nr 1 i 2 - budowa kotłowni w Nowym Domu Zdrojowym i budowa kotłowni w Pijalni Głównej wraz z rozbudową pozalicznikowej instalacji gazowej zasilającej kotłownie w budynkach Nowym Domu Zdrojowym i Pijalni Głównej w Krynicy-Zdroju PAKIET II - Nadzór nad zadaniem nr 3 - wykonanie remontu pokrycia dachu w budynku Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w pkt IV SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla PAKIETU I: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi nadzoru nad realizacją zadania w zakresie budowy kotłowni gazowej wodnej o mocy 1 MW każde zamówienie oraz dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na wykonaniu kotłowni gazowej parowej o mocy 170 kW każde zamówienie dla PAKIETU II: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa nadzory budowlane nad remontem dachu o wartości każdego zadania 200 000,00 PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla PAKIETU I: 1) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, która posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonała co najmniej dwie usługi nadzoru nad realizacją zadania w zakresie budowy kotłowni gazowej wodnej o mocy 1 MW każde zamówienie oraz dwie usługi nadzoru nad realizacją zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na wykonaniu kotłowni gazowej parowej o mocy 170 kW każde zamówienie, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz koordynatora w rozumieniu art. 27 Prawa budowlanego; 2) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonała co najmniej dwie usługi nadzoru nad realizacją zadania w zakresie budowy kotłowni gazowej wodnej o mocy 1 MW każde zamówienie oraz dwie usługi nadzoru nad realizacją zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na wykonaniu kotłowni gazowej parowej o mocy 170 kW każde zamówienie, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych; 3) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonała co najmniej dwie usługi nadzoru nad realizacją zadania w zakresie budowy kotłowni gazowej wodnej o mocy 1 MW każde zamówienie oraz dwie usługi nadzoru nad realizacją zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na wykonaniu kotłowni gazowej parowej o mocy 170 kW każde która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dla PAKIETU II: osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz która posiada co najmniej 5- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonała co najmniej dwa nadzory budowlane nad remontem dachu o wartości każdego zadania 200 000,00 PLN brutto. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. IV.3.1) i 2) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów ważności dokumentów, zawarty w pkt. IV.2.2), 3) i 4) SIWZ, stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie: a) przedłużenia okresu trwania umowy jeżeli jest to związane ze zmianami związanymi z okresem trwania robót budowlanych. b) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w zakresie zmiany urzędowej podatku od towarów i usług VAT, gdy zmiany te nie były ogłoszone w dzienniku ustaw w dniu składania ofert przetargowych, c) jeżeli zmianie uległy przepisy prawne właściwe dla realizacji umowy, d) zmiany powstałej z uwagi na zmianę oraz niezależną od Zamawiającego rezygnację z wykonania części robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną - adres: e-mail: sekretariat@kryniczanka.pl. lub faksową - nr faksu: 18 471 50 81. 2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Nadzór nad zadaniem nr 1 i 2 - budowa kotłowni w Nowym Domu Zdrojowym i budowa kotłowni w Pijalni Głównej wraz z rozbudową pozalicznikowej instalacji gazowej zasilającej kotłownie w budynkach Nowym Domu Zdrojowym i Pijalni Głównej w Krynicy-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w następujących okresach: 1) w okresie realizacji zadania - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji; 2) w okresie gwarancji i rękojmi - od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, tj. 36 miesięcy dla wszystkich zadań, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów, bez prawa żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U.2010.243.1623 ze zm., w specjalnościach: dla PAKIETU I: 1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór nad zadaniem nr 3 - wykonanie remontu pokrycia dachu w budynku Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w następujących okresach: 1) w okresie realizacji zadania - od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji; 2) w okresie gwarancji i rękojmi - od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, tj. 36 miesięcy dla wszystkich zadań, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów, bez prawa żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U.2010.243.1623 ze zm., w specjalnościach: dla PAKIETU II: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 3. Inspektor nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń pełnił będzie funkcję koordynatora nadzoru wszystkich branż.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.50.00.00-3, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 39.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.