eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › obsługa eksploatacyjna i serwis techniczny systemów i instalacji technicznych w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego na Placu Krasińskich w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 41123

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: obsługa eksploatacyjna i serwis techniczny systemów i instalacji technicznych w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego na Placu Krasińskich w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Najwyższy, do kontaktów: Jerzy Kutyna, Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa, tel. +48 22 5308043, fax +48 22 5309090, e-mail: ba@sn.pl, www.sn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa eksploatacyjna i serwis techniczny systemów i instalacji technicznych w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości z siedzibą Sądu Najwyższego na Placu Krasińskich w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Obasługa eksploatacyjna i serwis techniczny systemów i instalacji technicznych w zakresie systemów: teletechnicznych, sieci okablowania komputerowo-telefonicznego, łączności telefonicznej, dźwigów osobowych i towarowych, elektroenergetycznych, wewnętrznej instalacji telewizji kablowej, konserwacji drzwi, okien i wertikali, konserwacji przegród i sprzętu przeciwpożarowego, gospodarki wodno-ściekowej, gospodarki cieplnej, systemu chłodniczego, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji przeciwpożarowej, urządzeń i instalacji schronu. Szczegółowy zakres prac i częstotliwość wykonywanych czynności objętych zamówieniem podane są w specyfikacji istotnuch warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pl. Krasińskich 2/4/6 w Warszawie. Kod NUTS: 5.14.22.65.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88640. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 8 661 146 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 150 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność miesięczna z dołu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniający warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. posiadający uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj. w zakresie obsługi eksploatacyjnej i serwisu technicznego systemów i instalacji technicznych w budynkach biurowych, np. w zakresie swojej działalności mają wpisany kod PKD 70.32.Z. (wykonawca może też wskazać inny kod PKD, którego adekwatność dla możliwości realizacji niniejszego zamówienia podlegać będzie ocenie Zamawiającego), 3. mogący wykazać się wykonaniem usług polegających na obsłudze eksploatacyjnej i serwisie technicznym co najmniej czterech budynków biurowych, (klasa 1220 wg rozporządzenia Rady Ministrów z 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - Dz. U. 99.122.1316 z późn. zm.), o wyposażeniu instalacyjnym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 8.000 m kw. każdy, w tym co najmniej dwa budynki biurowe (klasa 1220 wg rozporządzenia Rady Ministrów z 30 grudnia 1999 roku w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - Dz. U. 99.122.1316 z późn. zm.), o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 25.000 m kw., realizowanych nieprzerwanie w czasie minimum 18 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. mający przychody ze sprzedaży produktów w latach 2003 i 2004 w wysokości co najmniej 6,5 min. zł. W każdym roku, 5. posiadający lub zobowiązujący się do uzyskania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty stanowiącej co najmniej równowartości 25.000.000 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2. polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 25 000 000 PLN lub zobowiązanie do zawarcia takiej umowy ubezpieczenia w terminie podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz wykonanych usług polegających na obsłudze eksploatacyjnej i serwisie technicznym budynków biurowych, realizowanych nieprzerwanie w czasie minimum 18 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 2. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 40 - 38629 z dnia 25.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 78 - 17830 z dnia 22.04.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KPP I - 2211/ZP2. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.09.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.09.2005, godzina 12:30, Sąd Najwyższy, Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6, pok. sala rozpraw "F".

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.